Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epävarmuus suhteen alussa...Mikä avuksi?

Vierailija
01.05.2017 |

Olen löytänyt todella ihanan miehen ja läpensä ihastunut. Seurustelusta ei olla vielä puhuttu, mutta asiat tuntuvat omalla painollaan olevan menossa siihen suuntaan. En halua hätäillä asiassa, mutta epävarmuus raastaa. Olen ihan kamalan mustasukkainen jos mies esimerkiksi tykkää jonkun kauniin naisen kuvista instassa tai hänelle ilmaantuu uusia nättejä facebook-kavereita. Järki sanoo, että meillä on hyvä ja että olen itsekin viehättävä, enkä halua todellakaan pilata tätä utelemalla, kenen kuvista hän on tykännyt ym. Onko muilla ollut vastaavaa ja meneekö se ehkä ohi, kun päästään seurusteluasteelle?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se mene ohi jos/kun seurusteluun asti pääsette. Kuulostaa ihan normaalilta ihastumisen sivuvaikutukselta. Kuten itsekin sanoit, ei varmaan kannata alkaa tenttaamaan kuvien tykkäämisistä yms.

Vierailija
2/4 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. En todellakaan halua miehelle näyttää tätä. Mies on niin äärettömän komea, että kai mä jotenkin mietin alitajuisesti että miksei se ota itselleen jotain fitness/silarimuikistelijaa, vaan minut. Hullua, koska tiedän itsekin olevani nätti naine ja meillä on miehen kanssa niin hirveän mukavaa, että vaikeaa olisi paremmaksi pistää. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali. Alussa on herkästi mustasukkainen myös mm. exille - siitäkin pääsee kyllä yli ja ohi. Eikä niitä kannata liian syvästi kaivella: tulee vain paha mieli puolin ja toisin.

Vierailija
4/4 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on vaan se ikävä juttu, että vaikka sä onnistuisitkin hillitsemään itsesi ja mustasukkaisuutesi etkä alkaisi mitään kyselemään niin tuo epävarmuus paistaa susta ja sun olemuksesta silti.