Älykkyysosamääräsi?
Kommentit (94)
Jos minä laatisin älykkyystestin niin psykologi ei siitä selviäisi kuin 60 pinnaa
Viidakon mies voisi laittaa psykologin selviämään siellä kuukauden omillaan se olisi hyvä testi niille ja tasapuolista kohtelua. Nälkäiset selviytyjät ei ainakaan Kuusamossa pärjänneet.
Pituuteen suhteutetun ihannepainon kanssa samaa luokkaa...
Tarkemmin en sano, mutta yli 148, joka oli silloisen Mensan testin raja. Joo, olen jäsen. Nykyisessä testissä on eri keskihajonta, joten raja on numeerisesti alempi, vaikka samat kyvyt siihen läpäisyyn tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Mensan testi tai nettitestit mittaavat vain tietynlaista älykkyyttä. Parhaimman käsityksen älykkyydestä saa vain psykologisilla testeillä. T.psykologi
Hehheh. Ei tainnut tulla kovin hyvä tulos:)
Muistetaampa nyt kuitenkin aö-testin todellinen tarkoitus eli saada heikkoälyisille apua. Henkilöt joiden äo on 125 ja 135 on hyvin samanlaisia.
Muistetaampa nyt kuitenkin aö-testin todellinen tarkoitus eli saada heikkoälyisille apua. Henkilöt joiden äo on 125 ja 135 on hyvin samanlaisia.
131 tolla mensan nettitestillä. Mutta luulen, et jos menisin siihen oikeeseen testiin niin luku ois varmaan vaan 100..
N27
-2. Odotin olevani vieläkin tyhmempi, olen hämmentynyt.
Ois tosiaan kiva nähdä huippuälykkäät selviytymässä ryteikköviidakossa munasillaan kuukausi, siinä olisi hyvä formaatti
82 pistettä mutta kärsin adhd:stä ja osittaisesta aspergerin syndroomasta joten tulos kuulemma kerrotaan noin kahdella.
Eli oikea tulos on noin 140-160 pistettä.
Vierailija kirjoitti:
Ois tosiaan kiva nähdä huippuälykkäät selviytymässä ryteikköviidakossa munasillaan kuukausi, siinä olisi hyvä formaatti
Kyllä siinä amazonin inkkareilla tulisi hymy pyllyyn:)!
125 ja testattu mensan virallisella. silloisella jakaumalla enemmän kuin 95 prosentilla. Ei kuitenkaan mensan tasoa. taitaa raja olla 98%?
eikä se älykkyys ja viisaus ole sama asia... ihan vain infona
nettitestillä 137 muistaakseni, mutta sehän antaa tuloksen yläkanttiin. Oikeasti varmaan joku reilu 100.
Vierailija kirjoitti:
82 pistettä mutta kärsin adhd:stä ja osittaisesta aspergerin syndroomasta joten tulos kuulemma kerrotaan noin kahdella.
Eli oikea tulos on noin 140-160 pistettä.
Et osannut kertoa oikein.
Sinkkumies
Oman arvioni mukaan riittävä, voin hyvin. Tehkää te muut niitä testejä.