Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kämppisongelmia

enkestä
01.05.2017 |

Nykyisen kämppiksen kanssa on aika isoja ongelmia ja tällä hetkellä hän on muuttamassa pois ja etsin siis uutta kämppistä. Uusi ongelma on nyt tullut siinä, kun kerroin että huomenna olisi kaksi ihmistä tulossa katsomaan puolenpäivän aikaan ja koska olen koko päivän kotona sanoin että voivat tulla milloin vain. No kämppikseni kieltäytyi ja sanoi ettei saa näyttää jollei hän ole kotona. Samalla hän myös tokaisi että eikö sun pitäis ettiä uutta kämppistä vasta sitten kun huone on tyhjä??? En viitsisi olla yhteydessä vuokranisäntäänkään tässä asiassa (hän on siis tietoinen siitä että etsin uutta kämppistä). Ongelma on kuitenkin aikataulujen kanssa. Jos minun pitäisi ottaa huomioon niin omat, nykyisen kämppikseni sekä ehdokkaiden aikataulut, tuskin ikinä tulen saamaan kämppistä. Kysymykseni on siis että mitä oikeuksia minulla on uutta kämppistä etsiessäni? Eikö periaattessa ilmoitus siitä että joku on tulossa katsomaan pitäisi riittää? Eihän ylipäätään muutenkaan näytöissä yleensä ole paikalla talon asukkaita vaan heille on kerrottu sopiva aika milloin käy.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et sä kyllä voi toisen kämppää näyttää. Ainoastaan asunnon yleensä, yleiset tilat ja oman huoneesi. Toivottavasti oma huoneesi on hyvin samanlainen kuin kämppiksen huone niin saa vähän haisua tuleva asukas. Mut olkkarin, keittiön ja vessan yms voit näyttää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla