Vierailija

Olen henkisesti aivan loppuun ammennettu, ollut jo pitkään mutta nyt tuntuu etten pysy enää ns kasassa. Työasiat mättää ja mättäneet kauan, avioliitto karilla ilm lopullisesti ja ollut kuralla jo kauan sekin ym. La kaupassa, siis ruokakaupassa, aloin melkein itkemään kun miehen kanssa sanaharkkaa siinä, tänään olen nukkunut 2h pväunet ja väsyttää silti, vukat pari vkoa ollut univaikeuksia, nukahtaminen kestää, herään 04-05 aikaan kuin *naps* ja päässä alkaa pyörimään kaikki tämä paska, tänään yhdessä vaiheessa tsemppasin itseäni hokemalla mielessäni jotain "jaksaajaksaa"-mantraa jne.
Ja huomenna taas töihin, en näe valoa missään, voimat loppu, ihan loppu.

• ylös 10
  • alas 1

Kommentit (8)

Vierailija

Kaikki tuntuu toivottomalta, kun on umpiväsynyt. Saisitko mitenkään levättyä kunnolla, vaikka ens vkl jossain kaverilla? Joka ymmärtäisi, että haluat vaan nukkua ja puhua. Sitten pariterapiaan, jos mies suostuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Unirytmi ja lepo/vireys tila kuntoon.

Sairausloma vaikka.

Kukaan ei ole parhaimmillaan yliväsyneenä.

Ihminen ei ole kone vaan herkkä ja tunteva olento, jonka aistit voivat väsyä ylirasituksessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sairausloma vaikka.

Ihminen ei ole kone vaan herkkä ja tunteva olento, jonka aistit voivat väsyä ylirasituksessa.

Ihanaa että joku voi sanoa noin kauniita ajatuksia mutta minut savustettiin ulos kun sanoin etten ole kone ja tarvitsisin hieman saikkua.

Ja mä olin ylitunnollinen työntekijä.

Vierailija

Meillä on miehen kanssa asiat niin umpisolmussa etten usko minkään terapiankaan auttavan. Ja olen niin aivopesty sille että olen kaikkeen paskaan ns syyllinen etten edes kykenisi purkamaan näitä asioita jollekin kolmannelle osapuolelle. En edes tiedä mistä asioiden purkaminen voisi alkaa, ei hajuakaan. Meillä on ollut mm seksiä viimeksi 1v2kk sitten mutta siihenkin minä olen "syyllinen", meiltä kun kuulema puuttuu henkinen yhteys. Jep.
Sen vain sabon että jos huominen tuo erään työhön liittyvän asian suhteen huonoja uutisia niin minä häivyn töistä kesken päivän jollakin verukkeella ja yritän olla talsimatta viereiselle junaradalle. Fantasiaa sekin, murrosikäiset lapseni tarvitsevat minua ja haluan minäkin nähdä heidän aikuistuvan.
En vain jaksaisi enää, mitään.

Ap

Vierailija

Voisitko mennä työterveyshoitajalle? Kertoisit tilanteen.

Toivon sinulle voimia huomiseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sairausloma vaikka.

Ihanaa että joku voi sanoa noin kauniita ajatuksia mutta minut savustettiin ulos kun sanoin etten ole kone ja tarvitsisin hieman saikkua.

Ja mä olin ylitunnollinen työntekijä.

Ohis kenelle sanoit, että tarvitsisin hiukan saikkua. Jos työnantajalle, asia ei hänelle kuulu, jos työterveyslääkärille työstressiin liittyvään masennukseen kannattaa valita parempi sanavalinta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat