G: Naurettavimmat asiat millä äidit " kilpailevat" ?
- Kenen lapsi ei ole syönyt karkkia vielä 3-vuotiaana...ym!
Kommentit (28)
Mutta sen sijaan en ymmärrä, jos kilpaillaan asioilla, joihin ei oikeasti voi juurikaan itse vaikuttaa, kuten:
-synnytystapa
-lapsen kasvu ja koko
-puhumaan ja liikkumaan oppimisen ikä
Vierailija:
Mutta sen sijaan en ymmärrä, jos kilpaillaan asioilla, joihin ei oikeasti voi juurikaan itse vaikuttaa, kuten:-synnytystapa
-lapsen kasvu ja koko
-puhumaan ja liikkumaan oppimisen ikä
Olen täysin samaa mieltä!
Kun menevät kouluun, näitä " lahjakkaita" lapsia ei enää erota muista. Siis koska oppi kävelemään´, konttaamaan, eka sana...
on kaikista ärsyttävimpiä..ihan niinkuin valmiissa soseissa olis jotain vikaa. Pitää vaan perkele vaikka viimesillä voimillaan kaikista ekologisista luomutuotteista vääntää, ettei vaan meidän pikku-Urho saa lisäaineita:)))
Vierailija:
on kaikista ärsyttävimpiä..ihan niinkuin valmiissa soseissa olis jotain vikaa. Pitää vaan perkele vaikka viimesillä voimillaan kaikista ekologisista luomutuotteista vääntää, ettei vaan meidän pikku-Urho saa lisäaineita:)))
ja itse asiaan. me käännettiin istuin autossa jo 6kk iässä.
...mun tuttavapiirin (kotiäidit) kilpailevat mm. seuraavilla asioilla:
- kuka oli lasten kanssa pisimpään ulkona (varsinkin jos on huono sää)
- kuinka usein siivoaa koko talon
- peseekö lattiat mopilla vai konttaamalla
- mitä kaikkea ehtii päivän aikana tehdä, mm. kuinka monenlaisia leivonnaisia ehti pyöräyttää illalla tuleville vieraille
Sen sijaan seuraavilla asioilla ei kilpailla:
- kuinka monta kiinnostavaa kirjaa kukin on ehtinyt lukea
- mitä mielenkiintoisia elokuvia on nähnyt
- millaista seksiä miehen kanssa on harrastanut
- kuinka paljon tietää yhteiskunnassa tapahtuvista asioista, esim. politiikan ilmiöistä, ilmastonmuutoksesta jne.
jne.; yleensäkään ei kilpailla millään, mikä ulottuu omien pikku kotiympyröiden ulkopuolelle tai tapahtuu kenties asianomaisen henkilön aivoissa, ei ulkoisesti näkyvinä suorituksina.
nämä tuli heti kärkeen mieleen