kuinka usein vaihdat lakanet ja tyynyliinat?
Kommentit (44)
Parin viikon välein. Tyynyliinat usein kerran viikossa.
Kerran viikossa vähintään. Ne on kalliit lakanat ja haluan, että ne pysyy hyvinä, koska tykkään nukkua hyvin.
Joka toinen viikonloppu. Joskus jo keskellä viikkoa, jos tiedetään ennakkoon, ettei viikonloppuna ehditä. Kesähelteillä pari kertaa viikossa joutuu vaihtamaan.
Tyynyliinan 2 kertaa viikossa ja lakanat kerran viikossa. Joskus vaihdan useammin jos esim. yön ajan ollut paljon öljyä iholla tai hiuksissa naamio.
En käytä kuin yhtä tyynyliinaa kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
En käytä kuin yhtä tyynyliinaa kerrallaan.
Mä laitan aina kaksi tyynyliinaa päällekkäin, koska se suojaa tyynyä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Tyynyliinan 2 kertaa viikossa ja lakanat kerran viikossa. Joskus vaihdan useammin jos esim. yön ajan ollut paljon öljyä iholla tai hiuksissa naamio.
Miksi te alapeukutatte näitä joidenkin vastauksia? Ettekö tykkää, että he vaihtavat näin usein lakanansa vai itse ette vaihda yhtä usein/harvoin? Ihan siis mielenkiinnosta kysyn.
Tyynyliinat 1-2 viikon välein, muut 1-2 kuukauden välein. Tuossa 1 kuukauden kohdalla alan usein miettiä että pitäisi vaihtaa, ja riippuu muista kiireistä että koska tulee vaihdettua. Ei tunnu kovin tärkeältä asialta, lakanat eivät vaikuta likaisilta missään vaiheessa, itse käyn aina illalla suihkussa. Haluan myös säästää luontoa niin että senkään takia en todellakaan vaihtaisi kaikkia lakanoita joka viikko...
Aluslakanan ja pussilakanan kerran viikossa ja tyynyliinan kahdesti viikossa.
Kesällä useammin.
Kahden/kolmen viikon välein. Ah, se tunne kun suihkun jälkeen pääsee puhtaisiin lakanoihin ❤️
Lakanet vaihdetaan kahren viigon välein, tyyneliinat quugauden välein.
Kuha ymmörretääm.
Vaihdan tyynyliinat puhtaisiin aina samana päivänä hiustenpesun kanssa, eli noin kolmen yön jälkeen. Kaikki lakanat vaihdan puhtaisiin noin 8-10 päivän välein, eli riippuu taas hiustenpesupäivästä.
Kerran viikossa.
Ihmiset hikoilevat keskimäärin PUOLITOISTA litraa yössä.
Kahden viikon välein.