Miksi vietät vappua av:lla?
Kommentit (48)
Koska on syntymäpäiväni ja se on mennyt ihan plörinäksi. Ärsyttää, itkettää jne. Kaverilla on vappujuhlat johon minunkin on tarkoitus mennä, mutta kirsikkana kakun päälle kaverini ei itse ollut ilmoittanut aikaa millon heille sopii tulla ja nyt on vihaisena kun minua ei kuulu ja asun kahden tunnin matkan päässä, eli kestää vielä. Tämän lisäksi myös muuta paskaa on satanut niskaan aivan turhaan.
Suomalainen vappu on ihan oikeasti karmea juhla. Kuka normaalijärkinen haluaa katsella juopuneita ja krapulaisia ja sirpaleita? Ennemmin tosiaan siivoan himassa ja täyttelen veroilmoitusta. Huomenna kyläilen.
Mun vappuheilat ovat aina olleet ihan perseestä. Ei tuolta kuulkaa helmiä löydy.
Olisin mennyt poimimaan tölkkejä, mutta sairastuin. Kuume on kova ja huimaa. Koitan olla ajattelematta sitä tölkkisaalista, jonka voisin saada. Sato on ollut muuten niin huono viime aikoina.
Vietin vappuaaton ja -päivän sekä vastaavat juhlat kaupungilla silloin kun olin sinkku tai käytännössä sinkku. Nykyään olen naimisissa ja perheenäiti. Huomenna voidaan käydä torilla, jos lapset haluavat katsella hulinaa.
Kutsuin ystäviäni illanistujaisiin parin viikon päästä, ja teen kevätsiivousta sitä(kin) varten. En tykkää juhlimisesta, jossa päätarkoitus on vetää pää täyteen. Se on ihan sikatylsää.
Huomenna lounastamaan ystävien kanssa. :)
Kukaan ei kutsunut kylään. Keski-ikäisenä ei jaksa riekkua kaupungilla vappuaattona.
Minulla ei ole muuta seuraa kuin AV. Pareittain tai porukalle liikkeellä olevien ihmisten joukossa tuntisin itseni hyvin yksinäiseksi.
Juon pohjia kotona ja lähden kaupungille vasta klo 23.00 suoraan baariin. Ulkona on niin kylmä ettei siellä tänään viitsisi jossain nurmikolla istua.
Vierailija kirjoitti:
Koska on syntymäpäiväni ja se on mennyt ihan plörinäksi. Ärsyttää, itkettää jne. Kaverilla on vappujuhlat johon minunkin on tarkoitus mennä, mutta kirsikkana kakun päälle kaverini ei itse ollut ilmoittanut aikaa millon heille sopii tulla ja nyt on vihaisena kun minua ei kuulu ja asun kahden tunnin matkan päässä, eli kestää vielä. Tämän lisäksi myös muuta paskaa on satanut niskaan aivan turhaan.
Hyvää syntymäpäivää! Tulevat vaput ovat varmasti parempia. Kaikkea hyvää sinulle!
Olen jo "juhlinut vappua" ihmisten ilmoilla, nyt olen väsynyt siihen seurusteluun ja ulkoilmaan joten tahdon täällä rentoutua omassa rauhassa.
En tykkää suurista juhlapyhistä, ne ovat mielestäni teennäistä hauskanpitoa. Tykkään mieluummin käydä baarissa tavallisina viikonloppuina. Mutta tämä on makuasia.
Yksivuotiaamme on nukkumassa, ja itse kärsin raskauspahoinvoinnista. Huomenna pyörähdämme ehkä vapputorilla, jos on hyvä sää.
Tulin juuri töistä ja laitoin lapset nukkumaan. Huomenna sitten piknikille.
Kaduttaa kyllä vähän etten luvannut olla huomistakin töissä kun on niin kylmä.
Oli tänään sairaskohtaus. Olen tajuissani, silmät ja kädet toimii, mutta en voi liikkua. Paha olo, joten en jaksa keskittyä mihinkään, mutten tuijottaa seinääkään, joten mitäs muutakaan kuin selailla avta ja paskalehtiä.
En viihdy isoissa ihmislaumoissa kaljan, parfyymien, hien ja pissan hajussa kännitarinoita kuunnellen. En koe jääneeni mistään paitsi. :)
- täällä päin Suomea on h*lvetin paska keli; jäätävän kylmä ja lunta sataa
- kaikki kyyhöttävät jossain sisätiloissa
- olen yksin kotona, mies on kaverinsa luona
- juuri nyt ei ole ketään kaveria, joka lähtisi käymään edes yksillä kanssani
- harmittaa, kun kello on jo 9 niin en ehdi hakea enää lähikaupasta paria olutta itselleni
- tämä Suomen "kevät" v*tuttaa tällä hetkellä niin kovaa, ettei ole oikeastaan mitään fiilistäkään poistua asunnosta. Vappumieli on täysin kadoksissa
T. Av-käyttäjä pohjois-pohjanmaalta
Omassa seurassa mökillä kevätluontoa tarkkailemassa. Nähnyt meren rannassa harmaalokin, meriharakan, joutsenen, telkän, naurulokin ja Kanadan hanhen. Punarinnan löysin kuolleena saunan terassilta. Ei kiinnosta hulina kaupungeissa.
Edellisen kerran kun kävin, silloinkin jossain räntäsateessa, kaupungilla vapputorilla, sain sakot ylinopeudesta. Ei paljon huvita maksimoida tolleen kurjuutta. En tuhlaa vappuna kauppiaiden ja ravintoloiden pettymykseksi vaan chillaan minäkin täällä. Paljon kivempaa yksinäiselle.