Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vietät vappua av:lla?

Vierailija
30.04.2017 |

sen sijaan että olisit kaupungilla juhlimassa?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna töihin klo 8-21. Juon yhden lonkeron ja alan nukkumaan.

Vierailija
42/48 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole kavereita joita näkisin usein. Heillä on tyttöystävänsä ja porukkansa. 99% ihmisistä joita pyörii arkielämässäni ei oikeasti tiedä sitä että olen aika yksinäinen.

Onhan tämä aika jostain syvältä, mutta en viutsi nyt yksinkään baariin lähteä.

Seuraa usein kyllä saan, mutta oikeasti hävettää kertoa että tulin yksin. Se yleensä saa aikaan mielettömiä ennakkoasenteita ihmisissä.

Naiset pitää hulluina alkuun.

No onneksi tiistaina taas töihin. Nämä lomat on aika lamaannuttavia. =D

Häpeällistä olla täällä ja avutua tänne.

Vappu terkuin: mies noin 28v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten äiti lähti aikanaan ja kaverit ei enään viitsi edes pyytää koska en vain pääse lähtemään.

Vierailija
44/48 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan jonkun on sinullekin seuraa pitää.

Vierailija
45/48 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mulla on kaksi lasta ja opiskelujen takia nyt ei elämää. Pitää olla lukuterässä aamulla ja lasten kanssa illalla.

Vierailija
46/48 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon pohjia kotona ja lähden kaupungille vasta klo 23.00 suoraan baariin. Ulkona on niin kylmä ettei siellä tänään viitsisi jossain nurmikolla istua.

Sama myös täällä. En ole jaksanut kysyä kavereilta, että ovatko he menossa johonkin ja ilmeisesti heillä on muita suunnitelmia, koska eivät ole olleet yhteydessä.

Yksin tuonne on ihan järjetöntä lähteä ja tosiaan en jaksa esittää, että siellä olisi kesä, kun siellä ei selvästikään vielä sellainen ole. 

Vierailija
47/48 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on töissä, joten minä olen lasten kanssa. Kävimme kaveriperheen luona päivällä juhlimassa ja nyt olemme kotona. Eipä vappu enää iltajuhla oli nyt kun meillä on lapsia.

Vierailija
48/48 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska on syntymäpäiväni ja se on mennyt ihan plörinäksi. Ärsyttää, itkettää jne. Kaverilla on vappujuhlat johon minunkin on tarkoitus mennä, mutta kirsikkana kakun päälle kaverini ei itse ollut ilmoittanut aikaa millon heille sopii tulla ja nyt on vihaisena kun minua ei kuulu ja asun kahden tunnin matkan päässä, eli kestää vielä. Tämän lisäksi myös muuta paskaa on satanut niskaan aivan turhaan.

Hyvää syntymäpäivää ja onnittelut 🌹