Miksi vietät vappua av:lla?
Kommentit (48)
Ei kiinnosta pätkääkään "juhlia" missään kaupungilla. Asun maalla, kohta ehkä grillaa itselleni jotain.
Huono ilma. Kaverit pariutuneet ja jossain kuhertelemassa. Eikä oikein rahaakaan.
Makaan viltillä ja paistattelen päivää. Kuuma!
Hyvää vappua! Grillattiin juuri <3
Ps. En ole Suomessa vain Saksassa :D
Tämä on mielestäni paljon hauskempaa. En mene koskaan ulos ihmisten ilmoille näinä pakollisina juhlapyhinä. Olen introvertti erakko ja nautin yksinolosta. Töissä joutuu ihan tarpeeksi kärsimään teistä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on mielestäni paljon hauskempaa. En mene koskaan ulos ihmisten ilmoille näinä pakollisina juhlapyhinä. Olen introvertti erakko ja nautin yksinolosta. Töissä joutuu ihan tarpeeksi kärsimään teistä.
Pakko kuitenkin kysyä että miten teillä aina on kuitenkin joku työpaikka? Miksi minulla ei ole?
Viestän kaikki juhlapyhät av:lla, koska minulla ei ole perhettä tai ystäviä keiden kanssa viettää aikaa.
Vappuna kaupungissa pyöriminen riittää. On ihanaa olla kotona lämpimässä. Jääkaapissa on herkkuja ja saadaan olla vain yhdessä. Ei ole enää kakaroita riekkumassa. Mies katsoo jääkiekkoa ja minä menen kohta ammeeseen vaahtokylpyyn.
En ole koskaan kaupungilla juhlimassa. Muksut riehuu ulkona, kotipihalla, itse chillaan sohvalla hetken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kuitenkin kysyä että miten teillä aina on kuitenkin joku työpaikka? Miksi minulla ei ole?
Minusta pidetään työpaikalla. Olen kiva ja sosiaalinenkin. Ja hyvä näyttelijä. Ihan vaan tiedoksi, jos luulet että tämä piirre tarkoittaa sitä, että olen örähtelevä kummajainen, joka ei osaa puhua..
Kotona on lämmintä, sohva on pehmeä, kaapissa riittää skumppaa ja netflix toimii.
Näin on hyvä. Kaikki mitä nyt haluan.
Kävin kirpputorilla tekemässä ihan huikeita löytöjä. Väsähdin ja pidän pienen tauon. Kohta alan siivota, kun HUOMENNA on Vappu 😄
Koska elämäni on muuttunut hurjasti viime vapun jälkeen.Olin pitkään yhdessä rappiomiehen kanssa ja juhlapyhät olivat yhtä rellestystä.Nyt olen ollut puoli vuotta itsekseni,ja tämä on ensimmäinen viaton vappuni aikuisiällä,juon vain simaa ja palstailen 😍
Olen kaupungilla juhlimassa, ja AV viettää vappua minun kanssani.