Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain aikaisemmin kutsun vappua juhlimaan, eilen tulikin puhelu ettei kannatakaan tulla kun tulee muita vieraita :o

Vierailija
30.04.2017 |

Tai jos tulen niin ehkä kuitenkin vasta vapunpäivänä?

Kyllä nyt luulen että jätän nämä bileet tosiaan väliin kokonaan. Mitään vappua en ollut ajatellut edes juhlia ja kutsun saatuani ehkä käväistä paikalla (tänään tai huomenna) jos omiin aikatauluihin sopii mutta tällaisen säätämisen jälkeen tiedän etten taida ehtiä vierailla heillä päinkään...

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yxs miäs pyys mut luokseen panemaan, sanoin että saatan ehkä tullakin joku päivä. Nyt se soitti, että älä tuu tänään, kun sille tulee yxs kaunis nainen panee. Kyllä mää ny sille niin hirmusti kostan, että en ehkä annakkaan sille huomenna kun vien sille ruokaa, paitti 6 kertaa ja maksan vaan puolet sen vuokrasta, niin vihanen mä oon ja siitähän oppii olemaan enämpi ritarillinen meitä isoälyisiä naisia kohtaan..."

Vierailija
82/84 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on joillakin todellisia helmiä ystävinä. Sinä näytät olevan näiden jaloluontoisten ihmisten "pappilan hätävara", joka kutsutaan, jos ei kerta kaikkiaan ketään muuta saada tulemaan. Ja kun sitten yllättäen saadaankin, niin hätävara joutaa mennä. Ilmeisesti olet yksineläjä, siis vaarallinen nainen, jota ei voi kutsua viettelemään vakaita perheenisiä. Vai kuvittelevatko nuo "ystäväsi" olevan niin paljon parempia ihmisiä kuin sinä, että eivät statuksen menetyksen pelossa voi näyttää niille paremmille ihmisille, että seurustelevat säätynsä alapuolella olevan kanssa. Jos minua kohdeltaisiin samalla tavalla, en noudattaisi myöhempiäkään kutsuja. En tarvitse tuttavapiiriini keltaisen lumen syöjiä, jos ymmärrät, mitä tarkoitan.

Voi luoja, tästä paistaa niin kauas että viesti on ap:n kirjoittama :D Jännästi ap ilmoitti kyllästyneensä kirjoittelemaan ja lähtevänsä ajelulle, ja pari viestiä myöhemmin tulee tämmöinen omituinen tsemppiviesti. Hienoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hankala kuvitella, että joku tekisi noin ilman, että taustalla on jotain muuta kränää tai ärsyyntymistä. Kuten täällä on jo todettu, niin ehkä AP oli niin epämääräinen tulonsa kanssa, että se ärsytti kutsujia. 

Itsekin olen toisinaan epämääräinen tuloni kanssa, mutta ainoastaan silloin jos heille on tulossa myös muita vieraita ja siten oletan, että tuloni ei ole niin merkityksellistä heille. Tuollainen roikkumaan jätetty suostuminen on todella ärsyttävä, koska silloin ei voi oikein sopia mitään muuta. Toki voi laittaa viestiä ja kysyä, että onko hän tulossa vai eikö ole, koska jos ei ole tulossa, niin olisi muuta menoa tarjolla. 

Keskustelu siis kannattaa jos ärsyttää. Ei läheskään kaikki tuota vittuuksillaan tee, vaan he eivät vain sattuneet ajattelemaan tilannetta toisen kannalta.

Mitä ikäviin kavereihin tulee, niin itselläni oli yksi kaveri, joka ei yleensä koskaan lähtenyt mihinkään jos kysyin häntä. Hän oli yhteydessä lähinnä silloin jos tarvitsi johonkin apua tai järjesti jotain tapaamisia, joissa toivoi olevan enemmän ihmisiä. Eli lähinnä kutsui minut vain täytteeksi. Kuitenkin näissä tapaamisissa hän vietti paljon aikaa minun kanssani ja mielestäni meillä oli yleensä hauskaa ja olimme samalla aaltopituudella. Olisin halunnut saada hänestä paremman kaverin, mutta jostain syystä en saanut. En tiedä olisiko voinut johtua siitä, että olin tyylillisesti ja harrastuksiltani aika erilainen kuin hän. 

Kuitenkin jossain vaiheessa en jaksanut enää kysyä häntä mihinkään, koska ei hänkään kysynyt minua juuri koskaan ja kieltäytyi aina kutsuistani. Jossain vaiheessa soitti, että tarvisi apua ja sanoin, että olen muuttanut toiselle puolelle Suomea, jonka olinkin tehnyt. Eipä ole kuulunut hänestä enää tuon jälkeen. 

Vierailija
84/84 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tällainen variaatio tuosta kummiprovosta. 0/5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi