Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain aikaisemmin kutsun vappua juhlimaan, eilen tulikin puhelu ettei kannatakaan tulla kun tulee muita vieraita :o

Vierailija
30.04.2017 |

Tai jos tulen niin ehkä kuitenkin vasta vapunpäivänä?

Kyllä nyt luulen että jätän nämä bileet tosiaan väliin kokonaan. Mitään vappua en ollut ajatellut edes juhlia ja kutsun saatuani ehkä käväistä paikalla (tänään tai huomenna) jos omiin aikatauluihin sopii mutta tällaisen säätämisen jälkeen tiedän etten taida ehtiä vierailla heillä päinkään...

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinäkin annoit ymmärtää että kutsu ei ollut mitenkään mieluisa ja odotettu. Ei ihme että pyysivät parempia vieraita...

No ei ne vieraat kyllä ole parempia, samassa puhelussa heidät haukuttiin pystyyn mulle.

Vierailija
22/84 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt luulen että jätän nämä bileet tosiaan väliin kokonaan. Mitään vappua en ollut ajatellut edes juhlia ja kutsun saatuani ehkä käväistä paikalla (tänään tai huomenna) jos omiin aikatauluihin sopii mutta tällaisen säätämisen jälkeen tiedän etten taida ehtiä vierailla heillä päinkään...

Kuka ottaa vastaan kutsun ehkä tuun ehkä en tyyliin? En ihmettele, että päätyivät toisiin vieraisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka ottaa vastaan kutsun ehkä tuun ehkä en tyyliin? En ihmettele, että päätyivät toisiin vieraisiin.

Mitään virallista kutsua the vappubileisiin en saanut vaan kehoituksen poiketa käymään.

Vierailija
24/84 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä tässä nyt kävi niin että isäönät haluaa juhlia vappua eikä ehkä juhlia jos vieraan aikatauluun sopii.

Vierailija
25/84 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet niin kuin minun äitini niin en ihmettele kutsujien käytöstä 🙄

... "En välitä tulla lapselapsen synttäreille, jos sinne tulee muitakin kuin MINÄ, ethän sinä ehdi sitten seurustella MINUN kanssani", "kutsuttiin siskon luokse viikonlopuksi mutta kun siellä on se koiranpentu niin eihän sisko ehdi huomioida minua, en lähde ollenkaan vaan menen mieluummin lenkille", "Saatan tulla viettämään teidän kanssa äitienpäivää, jos en silloin ompele tyynynpäällisiä / haravoi naapurin pihaa / lämmitä saunaa"...

Jos oletat että muut odottaa sinua ja pyörii sinun aikataulujen mukaan ja mikä tahansa juttu menee niiden ihmisten edelle jotka haluaa viettää aikaa kanssasi (toisaalta kyseisillä ihmisillä ei saisi olla muuta elämää kuin sinä) niin kohta saat viettää aikaasi ihan itseksesi.

Vierailija
26/84 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, tuo on todella rasittavaa että kertoo tulevansa ehkä jonain päivänä. Se tarkoittaa sitä, että isäntäperhe päivystää takiasi päiväkausia. Ehkä tämä johtuu siitä että olet rasittava vieras ja isäntäperhe toivoo että saisi rennomman vapun.

Ei ei, taloo elää tavallaan ja poikkean jos poikkean, mun takia eivät koksaan ole edustaneet enkä ole vailla tarjoilujakaan tms. Näin ollaan vuosikaudet menty.

Millä tavalla sitä vappua sitten oli tarkoitus JUHLIA? Itse sanoit että kutsuttiin juhlimaan... Ei sellaiseen vastata että tulen ehkä jossain välissä jos omiin aikatauluihin sopii. Jos on tarkoitus yhdessä juhlia niin kyllä isäntäväkikin haluaa tietää onko joku tulossa vai ei.

Vierailija
27/84 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siis ajattelit mennä pistäytymään, jos SINUN aikatauluihisi sopii (oletko joku ministeri yms?), mutta sitten loukkaannut hirmuisesti, kun heidän aikatauluihinsa et sinä sopinutkaan.

Vierailija
28/84 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos itse olit vastannut tökerösti että saatat käydä paikalla tänään tai huomenna jos muuhun aikatauluun sopii niin en yhtään ihmettele.

Luuletko että ne siellä odottaisi innoissaan vappupöytä koreana että viitsitkö sinä arvon rouva vaivautua paikalle vai ei...?

Missä kohtaa kävi ilmi, onko kyseessä rouva vai neiti?

Vierailija
29/84 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, tuo on todella rasittavaa että kertoo tulevansa ehkä jonain päivänä. Se tarkoittaa sitä, että isäntäperhe päivystää takiasi päiväkausia. Ehkä tämä johtuu siitä että olet rasittava vieras ja isäntäperhe toivoo että saisi rennomman vapun.

Ei ei, taloo elää tavallaan ja poikkean jos poikkean, mun takia eivät koksaan ole edustaneet enkä ole vailla tarjoilujakaan tms. Näin ollaan vuosikaudet menty.

Millä tavalla sitä vappua sitten oli tarkoitus JUHLIA? Itse sanoit että kutsuttiin juhlimaan... Ei sellaiseen vastata että tulen ehkä jossain välissä jos omiin aikatauluihin sopii. Jos on tarkoitus yhdessä juhlia niin kyllä isäntäväkikin haluaa tietää onko joku tulossa vai ei.

No aikaisemmat vuodet on ollut sitä että lapsille puhalletaan ilmapalloja ja serpentiiniä, johonkin aikaan on joku kattaus ja siitä saa ottaa jos osuu paikalle oikeaan aikaan. Moottoripyörällä poikkean jos sattuu olemaan sopivat ilma ajella, missään räntäsateessa en lähde, siitä säävaraus ja näin ollut monta monta vuotta. Nyt siis varta vasten kiellettiin tulemasta tänään vaikka säiden puolesta onnistuisikin...

Vierailija
30/84 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuossa nyt on, jos et itse ollut tänään edes halukas lähtemään? Tekstistäsi sai sellaisen kuvan, että juhlat eivät edes kiinnosta sinua. Miksi olet nyt pahoittanut mielesi? Eikö tuo ole vaan hyvä asia, ettei tarvitse paskoihin bileisiin lähteä ollenkaan? Ymmärtäisin kiukun, jos olisit odottamalla odottanut juhlia ja järjestänyt asiat siten, että pääset paikalle.

Vierailija
31/84 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään odottelisi, jos kaveri sanoo että ehkä voi tulla tänään tai huomenna JOS omilta menoiltaan kerkeää (?!). Ei vaikuta kovin innostuneelta vierailijalta. Siinähän menis oma vappu pilalle, kun odottelis jotain vierasta joka ei ikinä tuliskaan. Todellakin sopisin menoa sellaisten kavereiden kanssa, joiden kanssa suunnitelmat olis varmoja :)

Että ihan turhaan mielestäni nyt valitat, jos et edes paikalle aikonut mennä. Ihme touhua...

Vierailija
32/84 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuossa nyt on, jos et itse ollut tänään edes halukas lähtemään? Tekstistäsi sai sellaisen kuvan, että juhlat eivät edes kiinnosta sinua. Miksi olet nyt pahoittanut mielesi? Eikö tuo ole vaan hyvä asia, ettei tarvitse paskoihin bileisiin lähteä ollenkaan? Ymmärtäisin kiukun, jos olisit odottamalla odottanut juhlia ja järjestänyt asiat siten, että pääset paikalle.

En ole pahoittanut mieltäni, lähinnä tämä on sellaista hämmästynyttä pohdintaa kun tosiaan samassa puhelussa nuo tilalleni tulevat haukuttiin pystyyn. Kaverilla on viime aikoina tuntunut olevan ylisuuret odotukset kaikenlaisten juhlien suhteen, ehkä tämäkin on sellaista että tulee "oikeammat" juhlat. Aikaisemmin myös minun käytökseni on ollut ok, eli vappuna (ja pääsiäisenä, juhannuksena ym) tämä moottoripyöräilyni on itselleni tekeminen nro 1 jonka oheen mahtuu vierailu jos toinenkin. Näin on siis menty monta vuotta. Kurjan kelin sattuessa jään kotiin eikä ole ollut ongelmaa itselleni tai muille.

Vierailija
33/84 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa kun en tunne teitä, enkä ole kuullut sanasta sanaan (äänenpainoin ym) keskustelua.

Vierailija
34/84 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole pahoittanut mieltäni, lähinnä tämä on sellaista hämmästynyttä pohdintaa kun tosiaan samassa puhelussa nuo tilalleni tulevat haukuttiin pystyyn. Kaverilla on viime aikoina tuntunut olevan ylisuuret odotukset kaikenlaisten juhlien suhteen, ehkä tämäkin on sellaista että tulee "oikeammat" juhlat. Aikaisemmin myös minun käytökseni on ollut ok, eli vappuna (ja pääsiäisenä, juhannuksena ym) tämä moottoripyöräilyni on itselleni tekeminen nro 1 jonka oheen mahtuu vierailu jos toinenkin. Näin on siis menty monta vuotta. Kurjan kelin sattuessa jään kotiin eikä ole ollut ongelmaa itselleni tai muille.

Ylisuuret odotukset Sun mielestäs!

Ei ole aiemmin ollu ongelma. Nyt on!

Vierailija
35/84 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joojoo, turhaan enää selittelet. Kaikki tais jo tajuta mikä tässä oikeasti on homman nimi ja kuka tässä tarinassa onkaan se tökerö osapuoli

Vierailija
36/84 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikalle joko mennään tai ei ja sinne mennään isäntäväelle sopivana päivänä. Jo se, menetkö väärästä ovesta sisään voi aiheuttaa hämmennystä. En nyt mene yksityiskohtiin.

Vierailija
37/84 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä ja Sun harrastus.

Vierailija
38/84 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos itse olit vastannut tökerösti että saatat käydä paikalla tänään tai huomenna jos muuhun aikatauluun sopii niin en yhtään ihmettele.

Luuletko että ne siellä odottaisi innoissaan vappupöytä koreana että viitsitkö sinä arvon rouva vaivautua paikalle vai ei...?

Missä kohtaa kävi ilmi, onko kyseessä rouva vai neiti?

No tyyli oli kuin kauhuanopin...

Vierailija
39/84 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä ja Sun harrastus.

Kai te nyt itsekin tajuatte ettei moottoripyörällä noin vaan lähdetä ajelemaan minnekään räntäsateeseen? Muulla kulkuneuvolla heille ei oikein ole pääsyäkään, autoa mulla ei ole.

Vierailija
40/84 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minusta kuulosta ylisuurilta odotuksilta jos haluaa vaihteeksi oikeasti juhlia eikä vain odottaa että sattuuko joku nyt poikkeamaan vai ei. Kuulostaa siltä että ovat kyllästyneitä tuohon meininkiin että tulet jos siltä ykkösjutultasi eli moottoripyörältä ehdit. Voit varmaan poiketa siellä muinakin päivinä kuin juhlapyhinä, anna heidän juhlia vappua rauhassa kun itseäsi se ei kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi