Tunnen sääliä, kun kuulen että joku pelkää poikalapsen saamista
Kommentit (14)
En tiedä onko se " väärin" mutta en voi sille mitään.
Ja varsinkin ne, jotka yhä kasvattaa poikiaan jonainyliarvostettuina ihmemiehinä tekevät pojilleen tosi suuren karhunpalveluksen. Kun edes nykypäivänä, saati sitten seuraavassa sukupolvessa tuskin kukaan nainen jaksaa ktsella näitä äitiensä passaamia nyssyköitä.
T: kahden pojan äiti
Mikä lie syynä... Mutta en nyt mitään sääliä koe poikalasten vanhempia kohtaan, he varmasti ovat todella onnessaan siitä pojasta, mutta itse en poikaa ikinä toivoisi.
80% miesten palkasta, sekö on pärjäämistä?
Hän pelkäsi ettei osaa olla kunnon " miehinen malli" . Mutta kaikki on mennyt ihan hyvin, ja hän ihan palvoo pientä poikaansa nyt.
Toivottavasti tuommoiset sovinistit kuolevat pian sukupuuttoon... Älkää nyt hyvät ihmiset enää vaan niille pojillenne tuommoisia asenteita opettako!
Enhän minä tiedä miten sellaisen pylly pestään! Enkä osaa leikkiä mitään poikaleikkejä. Kyllä on parempi, että meille vaan tyttöjä annetaan.
Vierailija:
80% miesten palkasta, sekö on pärjäämistä?
miten lapsen pylly pestään, voi yhden kerran!
ei niitä poikia tarvitse PELÄTÄ!
Ainakin täällä pääkaupunkiseudulla meidän tuttavapiirissä (pääasiallisesti akateemisesti koulutettuja) tytöt on paljon kovemmassa " huudossa" , niin miesten kuin naisten kesken. Toki lasta kuin lasta rakastetaan, ja siitä ylpeitä ja onnellisia ollaan, mutta jos ennen lapsen syntymää kysyy kumpaa toivoo niin suurimmassa osassa vastaus on tyttö. Mietin vaan, että onkohan tämä poikien arvostus jotenkin maaseudulla enemmän arvossaan, siellähän niistä pojista on aina perinteisesti ollut enemmän " hyötyä" .
Helsingissä, KORKEAKOULUTUS on lapsen vanhemmilla, isovanhemmilla ja tädeillä ja sedillä :)
Olen neljännen polven helsinkiläinen, olen akateeminen jo kolmannessa polvessa. Ja poikaa minä toivoin....
Vierailija:
Ainakin täällä pääkaupunkiseudulla meidän tuttavapiirissä (pääasiallisesti akateemisesti koulutettuja) tytöt on paljon kovemmassa " huudossa" , niin miesten kuin naisten kesken. Toki lasta kuin lasta rakastetaan, ja siitä ylpeitä ja onnellisia ollaan, mutta jos ennen lapsen syntymää kysyy kumpaa toivoo niin suurimmassa osassa vastaus on tyttö. Mietin vaan, että onkohan tämä poikien arvostus jotenkin maaseudulla enemmän arvossaan, siellähän niistä pojista on aina perinteisesti ollut enemmän " hyötyä" .
perillinen ja suvun nimen ylläpitäjä jne.