En ehtinyt asua Amerikassa viikkoa pidempään, kun heti löysin poikaystävän toisin oli Suomessa
Yhdessä 4 vuotta ja mies kosi minua tänään. Olen ikionnellinen.
Kommentit (69)
Uskaltaako ap miehesi olla alasti seurassasi, amerikkalaisethan eivät yleensä uskalla. Ja hyi olkoon, jollain ympärileikatulla nakilla tökkii :(
Vierailija kirjoitti:
Naiset kirkkain silmin väittävät, että he eivät kelpaa Suomessa tai (yrityksistä huolimatta?) "saa seuraa"? Huutonaurua!
Paitsi tietysti jos kyse on siitä, että halutaan olla kukkulan kuningattaria, jotka suvaitsevat liihottaa paikalle ja miehet lankeavat jalkoihin. Sellainen nyt vaan ei kuulu tasa-arvoiseen kulttuuriin, vaan päin vastoin täällä romanttisista eleistä (oven avaaminen tms) syntyy vain vihaa, koska se koetaan alistavaksi tai patriarkaaliseksi.
Se ihana huomioiminen syntyy siitä, että on selkeät sukupuoliroolit. Meillä ne on haluttu häivyttää. Onneksi, jos minulta kysytään.
Miten niin onneksi? Etkö sinä ymmärrä, että selkeät sukupuoliroolit ovat ne jotka ylläpitävät sitä jännitettä? Sukupuolet ovat erilaisia. Tasa-arvo feminismi= seksin tappaja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kokemus. Suomessa miehille en kelvannut. Sitten menin Englantiin ja sain tosi nopeasti miehen jonka kanssa nyt yhdessä 3.5v ja kihloissa ollaan oltu reilu puoli vuotta. Muutti mies minun perässä suomeen.
Mikä tästä tekee huvittavan on se että nyt suomalaisia miehiä vituttaa ja saa kommentteja kuten se kuuluisa patja ilmaus ja "eikö suomalainen kyrp.. kelvannut?" Ja kaikkea epäilyä siitä että mies käyttää hyväksi ja on mun kanssa vain saadakseen pysyä täällä vaikka ei mitään lupia tarvitse kun on eu:n asukas.
Onnea ap! Teit loistavan valinnan kun otit muun maalaisen. Toivottavasti tekin olette yhtä onnellisia kun minä ja minun mies :)
Minkä takia englantilainen muka haluaisi pysyä täällä? LOL
Puolisonsa, lastensa ja työnsä vuoksi. Työkaverini englantilainen tekniikan tohtori jäi eläkkeelle ja edelleen asuu Suomessa. Puhuu suomen lisäksi myös ruotsia 🙄
Jep omalla jenkkitohtorillani on myös täällä työ, vaimo, lapset ja talo. Hyvin viihtynyt Suomessa ja 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kokemus. Suomessa miehille en kelvannut. Sitten menin Englantiin ja sain tosi nopeasti miehen jonka kanssa nyt yhdessä 3.5v ja kihloissa ollaan oltu reilu puoli vuotta. Muutti mies minun perässä suomeen.
Mikä tästä tekee huvittavan on se että nyt suomalaisia miehiä vituttaa ja saa kommentteja kuten se kuuluisa patja ilmaus ja "eikö suomalainen kyrp.. kelvannut?" Ja kaikkea epäilyä siitä että mies käyttää hyväksi ja on mun kanssa vain saadakseen pysyä täällä vaikka ei mitään lupia tarvitse kun on eu:n asukas.
Onnea ap! Teit loistavan valinnan kun otit muun maalaisen. Toivottavasti tekin olette yhtä onnellisia kun minä ja minun mies :)
Millainen sinä sitten olet?
173cm/68kg, pitkät ruskeat hiukset, sinivihreät silmät, kohtuu nätti naama, pukeudun siististi ja olen koulutettu. Kaikki Suomessa kariutuneet suhteeni on kariutuneet siihen että tykkään harrastaa, en tykkää liikaa juoda ja bilettää, minulla on kuulema yhden miehen mukaan liikaa persoonallisuutta ja toisen miehen mukaan liikaa mielipiteitä(totta minulla on vahvat mielipiteet mutta en hiero niitä toisten naamaan). En ole mitenkään erityisen vaatelias mutta joku roti pitää olla. Enkä suostu siihen että ihmiset käyttää hyväksi ja vaadin että mies tekee kotona puolet kotitöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska minä olen täällä ja hän saa täällä myös parempaa palkkaa kun kotimaassa. Lisäksi hän rakastaa suomen luontoa ja saunaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska minä olen täällä ja hän saa täällä myös parempaa palkkaa kun kotimaassa. Lisäksi hän rakastaa suomen luontoa ja saunaa.
Britille on myös helppoa edetä Suomessa niin töissä kuin sosiaalisesti, koska sokeitten maassa yksisilmäinenkin on kuningas. Jos omaa edes huonot brittiläiset sosiaaliset taidot, on Suomessa kuitenkin porukan sulavin seuramies ja kohteliaisuuden perikuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Britille on myös helppoa edetä Suomessa niin töissä kuin sosiaalisesti, koska sokeitten maassa yksisilmäinenkin on kuningas. Jos omaa edes huonot brittiläiset sosiaaliset taidot, on Suomessa kuitenkin porukan sulavin seuramies ja kohteliaisuuden perikuva.
Tämä on totta. Tosin mieheni on kyllä hyvätapainen ja kohtelias. Mutta kyllä se korostuu suomessa ennestään. Tämä mieheni on ensimmäinen josta myös vanhempani pitävät vaikka edelliset suomalaiset on olleet ihan normaaleja perus suomalaisia miehiä. Äitini varsinkin on oikein ihastunut kun mies auttaa aina pyytämättä jos käydään vanhemmillani kylässä.
Työn puolesta on myös helppo kun mies on opisekellut puhumaan suomea (ei natiivisti vielä mutta todella hyvin kuitenkin jo) ja lisäksi puhuu englantia. Saa helposti töitä.
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaako ap miehesi olla alasti seurassasi, amerikkalaisethan eivät yleensä uskalla. Ja hyi olkoon, jollain ympärileikatulla nakilla tökkii :(
Mies on kristitty ja meillä ei ole tapana liikkua alasti. ap
Puolisonsa, lastensa ja työnsä vuoksi. Työkaverini englantilainen tekniikan tohtori jäi eläkkeelle ja edelleen asuu Suomessa. Puhuu suomen lisäksi myös ruotsia 🙄