Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ehtinyt asua Amerikassa viikkoa pidempään, kun heti löysin poikaystävän toisin oli Suomessa

Vierailija
29.04.2017 |

Yhdessä 4 vuotta ja mies kosi minua tänään. Olen ikionnellinen.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kokemus. Suomessa miehille en kelvannut. Sitten menin Englantiin ja sain tosi nopeasti miehen jonka kanssa nyt yhdessä 3.5v ja kihloissa ollaan oltu reilu puoli vuotta. Muutti mies minun perässä suomeen.

Mikä tästä tekee huvittavan on se että nyt suomalaisia miehiä vituttaa ja saa kommentteja kuten se kuuluisa patja ilmaus ja "eikö suomalainen kyrp.. kelvannut?" Ja kaikkea epäilyä siitä että mies käyttää hyväksi ja on mun kanssa vain saadakseen pysyä täällä vaikka ei mitään lupia tarvitse kun on eu:n asukas.

Onnea ap! Teit loistavan valinnan kun otit muun maalaisen. Toivottavasti tekin olette yhtä onnellisia kun minä ja minun mies :)

Millainen sinä sitten olet?

Vierailija
42/69 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko hän tietää, missä Suomi sijaitsee?

Olkoon yritysjohtaja tai duunari niin luultavasti on asennoitunut olemaan perheen mies ja kantamaan perheestään huolta. Sen rinnalla on pientä, oliko maantiedon seikat hallussa vai ei. 

Siis noihan on just noita 24/7 töissä ihmisiä,eli nainen hoitaa perheen ja kodin,he tuovat leivän pöytään,onpa tosi onnellista perhe elämää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kokemus. Suomessa miehille en kelvannut. Sitten menin Englantiin ja sain tosi nopeasti miehen jonka kanssa nyt yhdessä 3.5v ja kihloissa ollaan oltu reilu puoli vuotta. Muutti mies minun perässä suomeen.

Mikä tästä tekee huvittavan on se että nyt suomalaisia miehiä vituttaa ja saa kommentteja kuten se kuuluisa patja ilmaus ja "eikö suomalainen kyrp.. kelvannut?" Ja kaikkea epäilyä siitä että mies käyttää hyväksi ja on mun kanssa vain saadakseen pysyä täällä vaikka ei mitään lupia tarvitse kun on eu:n asukas.

Onnea ap! Teit loistavan valinnan kun otit muun maalaisen. Toivottavasti tekin olette yhtä onnellisia kun minä ja minun mies :)

No ei varmasti sano suomimiehet noin englantilaisesta miehestä.. nyt kyllä lisäsit hiukan omiasi :D

Minä tulin täällä kerran maininneeksi omasta brittimiehestäni, suhde oli silloin tuore ja tapailuasteella. Sain aivan uskomattomia määriä lokaa niskaan ja ketju poistettiinkin kun asia herätti niin paljon vihaa suomimiehissä.

Vierailija
44/69 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalta! Joskus elämä voi yllättää noinkin hienolla tavalla. Minkähän ikäisiä olette? Missä tapasitte miehen kanssa?:) Onpa katkeria kommentteja täällä:D

Vierailija
45/69 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo sama, ulkomailla aina riittää poikaystäväksi haluavia, jotka kohtelevat minua hyvin. Suomessa en kelpaa miehille ja kyllä masentaa

Suomessa on vain erilainen, sulkeutuneempi kulttuuri. Vieraille ei tohdita juuri puhua, saati tehdä aloitteita. Moni varmasti olisi sinusta kiinnostunut, mutta eivät vain tee aloitteita sosiaalisesti sulkeutuneen kulttuurin takia

Vierailija
46/69 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko hän tietää, missä Suomi sijaitsee?

Olkoon yritysjohtaja tai duunari niin luultavasti on asennoitunut olemaan perheen mies ja kantamaan perheestään huolta. Sen rinnalla on pientä, oliko maantiedon seikat hallussa vai ei. 

Siis noihan on just noita 24/7 töissä ihmisiä,eli nainen hoitaa perheen ja kodin,he tuovat leivän pöytään,onpa tosi onnellista perhe elämää

Tiesitkö, että perheestään vastuunkantamisen ja perheen kanssa olemisen voi yhdistää. Olen kotiäiti, mutta mies on pitänyt pitkät isyyslomat, rajannut työnteon niin, että voi olla perheensä kanssa normaalisti. Juuri teki puoli vuotta osa-aikaisena töitä, jotta saattoi viettää aikaa lapsen kanssa. Emmekä ole mikään sossuperhe vaan ihan omilla rahoilla elelevä.

Vierailija
47/69 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama, olin kuukauden lomamatkalla jenkeissä joka on nyt venähtänyt kahdeksi vuodeksi, ihana, välittävä, hellä mies löytyi kahvilasta, ihan selvinpäin tuli juttelemaan ja siitä se lähti :))

Kuulostaa niin ihanalta! Millainen hän on? Jaksaisitko kertoa vähän lisää, saisi hiukan romanttista vappulukemista:)

Vierailija
48/69 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ap kihlauksen johdosta :).

Ystäväni on naimissa brittimiehen kanssa, ja heidän seurustelun alkuaikoina elivät vielä tahoillaan eri maissa. Ystävä alkoi yhtäkkiä kiinnostamaan suomalaisia miehiä kun kuulivat että on poikaystävä Englannissa. Siihen mennessä sai ihan rauhassa olla, ei nuoruudessa ollut  poikaystävää Suomessa ollenkaan. Ihan tavallinen nuori nainen, ei siiderivalas.

Vierailija
49/69 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihanalta! Joskus elämä voi yllättää noinkin hienolla tavalla. Minkähän ikäisiä olette? Missä tapasitte miehen kanssa?:) Onpa katkeria kommentteja täällä:D

Tapasimme lentokentällä. :) Minä olen 28v ja mies 34v. <3 ap

Vierailija
50/69 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää nyt äidit ja isät millaisia miehiä pojistanne kasvatatte, kasvatuksesta on paljon kiinni tuollainen  junttimainen käytös, mistä tässäkin ketjussa keskustellaan.

Vierailija
51/69 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomimies nimittää naista lehmäksi, femakoksi, lompakkoloiseksi.. Avioliitossa tärkeintä on laatia avioehto, nuoren pillun kaato sivusuhteena on meriitti.. Ja elaripulla on lapsi, jota ei suunniteltu.

Yleistäen, mutta 30 h työtä viikossa ja niin väsynyt, niin väsynyt.

T. 40 plus kanttura, joka saa edelleen ulkomailla seuraa vaivatta ulkona, enkä puhu mistään turkkilaisesta rantapojasta, vaan kohteliasta ja keskustelevaa seuraa.

Suomimies on joko seonnut ituhippeilijä, katkera punaniska tai nk alfa joka pyörittää haaremia

Vierailija
52/69 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo sama, ulkomailla aina riittää poikaystäväksi haluavia, jotka kohtelevat minua hyvin. Suomessa en kelpaa miehille ja kyllä masentaa

Suomessa on vain erilainen, sulkeutuneempi kulttuuri. Vieraille ei tohdita juuri puhua, saati tehdä aloitteita. Moni varmasti olisi sinusta kiinnostunut, mutta eivät vain tee aloitteita sosiaalisesti sulkeutuneen kulttuurin takia

Mikä perkele tätäkin naista estää juttelemasta miehille oma-aloitteisesti?

Tämä vaikean pariutumisen kulttuuri on muutenkin aivan yhtä lailla naisten syytä. Täällä ollessaan naiset ovat tympeitä ja nakkelevat niskojaan, jos lähestytään. Ulkomaille sitten laitetaan lomamoodi päälle ja ollaan niin iloisia ja "tarjolla", joten totta kai huomiota tulee.

Mitä jos täälläkin olisitte lähestyttäviä, ettekä kehonkielellänne torjuisi kaikkia (pl. komeimmat)?

Vierailija
53/69 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kirkkain silmin väittävät, että he eivät kelpaa Suomessa tai (yrityksistä huolimatta?) "saa seuraa"? Huutonaurua!

Paitsi tietysti jos kyse on siitä, että halutaan olla kukkulan kuningattaria, jotka suvaitsevat liihottaa paikalle ja miehet lankeavat jalkoihin. Sellainen nyt vaan ei kuulu tasa-arvoiseen kulttuuriin, vaan päin vastoin täällä romanttisista eleistä (oven avaaminen tms) syntyy vain vihaa, koska se koetaan alistavaksi tai patriarkaaliseksi.

Se ihana huomioiminen syntyy siitä, että on selkeät sukupuoliroolit. Meillä ne on haluttu häivyttää. Onneksi, jos minulta kysytään.

Vierailija
54/69 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla yleisesti miehet uskaltavat tulla juttelemaan ja tehdä aloitteen.Suomessa saa olla kyllä sinkkuna hamaan hautaan asti, kun miehet niin passiivisia.

Vierailija
55/69 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset kirkkain silmin väittävät, että he eivät kelpaa Suomessa tai (yrityksistä huolimatta?) "saa seuraa"? Huutonaurua!

Paitsi tietysti jos kyse on siitä, että halutaan olla kukkulan kuningattaria, jotka suvaitsevat liihottaa paikalle ja miehet lankeavat jalkoihin. Sellainen nyt vaan ei kuulu tasa-arvoiseen kulttuuriin, vaan päin vastoin täällä romanttisista eleistä (oven avaaminen tms) syntyy vain vihaa, koska se koetaan alistavaksi tai patriarkaaliseksi.

Se ihana huomioiminen syntyy siitä, että on selkeät sukupuoliroolit. Meillä ne on haluttu häivyttää. Onneksi, jos minulta kysytään.

Höpö höpö. Kyllä minä arvostan kun mies avaa oven ja kantaa kauppakassit. Se ei tarkoita sitä, että luovuttaisin jollekin toiselle päätösvallan ruumiistani tai elämänmahdollisuuksistani kuten urasta, koulutuksesta tms. Silloin kun suomalainen mieskin ymmärtää, että voi olla sekä kohtelias että kunnioittaa toista sukupuolta omana itsenään ja tämän omia valintoja, ollaan vasta tasa-arvossa.

Vierailija
56/69 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun tarkoitus on vain purkaa pahaa oloa haukkumalla muita. Pieni boosti omaan surkeuteen - ainakin suomalainen mies on vielä huonompi ihminen kuin minä. Kuten yleistä on, solvaamisen kohde halutaan läheltä. Tarinat sinänsä ovat tai eivät ole keksittyjä, se on sivuseikka.

Vierailija
57/69 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Kyllä minä arvostan kun mies avaa oven ja kantaa kauppakassit. Se ei tarkoita sitä, että luovuttaisin jollekin toiselle päätösvallan ruumiistani tai elämänmahdollisuuksistani kuten urasta, koulutuksesta tms. Silloin kun suomalainen mieskin ymmärtää, että voi olla sekä kohtelias että kunnioittaa toista sukupuolta omana itsenään ja tämän omia valintoja, ollaan vasta tasa-arvossa.

Sinä ehkä, mutta erittäin suuri osa ei. Siksi tavasta on luovuttu.

Vinkki: se, että sinä ja sinun napasi on jotain mieltä ei tee isosta kuvasta höpöhöpöä. Yrotä sinäkin olla hyvä keskustelija, jos sitä mieheltä vaadit.

Vierailija
58/69 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä 4 vuotta ja mies kosi minua tänään. Olen ikionnellinen.

Kerrot kosinnasta vauvapalstalle? Täytyy olla provo.

Vierailija
59/69 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! <3

Vierailija
60/69 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia englantilainen muka haluaisi pysyä täällä? LOL