Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ehtinyt asua Amerikassa viikkoa pidempään, kun heti löysin poikaystävän toisin oli Suomessa

Vierailija
29.04.2017 |

Yhdessä 4 vuotta ja mies kosi minua tänään. Olen ikionnellinen.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotit sentään viikon ennen kuin uikutit ensimmäisen jenkkimiehen alla. Olen yllättynyt.

"En ole katkera mutta kuitenkin..." :-D

Vierailija
2/69 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap yrittää mustamaalata suomalaista miestä tajuamattaan että paljastaa itse olevansa täyttä roskaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko hän tietää, missä Suomi sijaitsee?

Vierailija
4/69 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä niin iloitsin AP puolesta, kunnes luin nuo pari ensimmäistä kommenttia. Juuri tuon skeptisyyden takia en minäkään suomalaista miestä halua.

Onnittelut AP kihlauksesta <3

Vierailija
5/69 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti aika kauas matkustaa että kelpasit edes jollekin. Onneksi olkoon.

Vierailija
6/69 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus. Suomessa miehille en kelvannut. Sitten menin Englantiin ja sain tosi nopeasti miehen jonka kanssa nyt yhdessä 3.5v ja kihloissa ollaan oltu reilu puoli vuotta. Muutti mies minun perässä suomeen.

Mikä tästä tekee huvittavan on se että nyt suomalaisia miehiä vituttaa ja saa kommentteja kuten se kuuluisa patja ilmaus ja "eikö suomalainen kyrp.. kelvannut?" Ja kaikkea epäilyä siitä että mies käyttää hyväksi ja on mun kanssa vain saadakseen pysyä täällä vaikka ei mitään lupia tarvitse kun on eu:n asukas.

Onnea ap! Teit loistavan valinnan kun otit muun maalaisen. Toivottavasti tekin olette yhtä onnellisia kun minä ja minun mies :)

Vierailija
7/69 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kokemus. Suomessa miehille en kelvannut. Sitten menin Englantiin ja sain tosi nopeasti miehen jonka kanssa nyt yhdessä 3.5v ja kihloissa ollaan oltu reilu puoli vuotta. Muutti mies minun perässä suomeen.

Mikä tästä tekee huvittavan on se että nyt suomalaisia miehiä vituttaa ja saa kommentteja kuten se kuuluisa patja ilmaus ja "eikö suomalainen kyrp.. kelvannut?" Ja kaikkea epäilyä siitä että mies käyttää hyväksi ja on mun kanssa vain saadakseen pysyä täällä vaikka ei mitään lupia tarvitse kun on eu:n asukas.

Onnea ap! Teit loistavan valinnan kun otit muun maalaisen. Toivottavasti tekin olette yhtä onnellisia kun minä ja minun mies :)

Missä porukassa oikein liikut, kun tuollaista kommenttia tulee?

Vierailija
8/69 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotit sentään viikon ennen kuin uikutit ensimmäisen jenkkimiehen alla. Olen yllättynyt.

Ja sinä se vaan jaksat odottaa, että joku tekisi aloitteen ja lähestyisi sinua, vaikka biologia toimiii ihan toisin.

Vierailija
9/69 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko hän tietää, missä Suomi sijaitsee?

Olkoon yritysjohtaja tai duunari niin luultavasti on asennoitunut olemaan perheen mies ja kantamaan perheestään huolta. Sen rinnalla on pientä, oliko maantiedon seikat hallussa vai ei. 

Vierailija
10/69 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama, ulkomailla aina riittää poikaystäväksi haluavia, jotka kohtelevat minua hyvin. Suomessa en kelpaa miehille ja kyllä masentaa

Vierailija
11/69 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä ei ole omilta kavereilta vaan esim jos menen miehen kanssa ulos tai puolitutuilta jne. Toki jos joku moista suoltaa niin se on entinen puolituttu. Se on yllättävä mitä ihmiset päästää suustaan suoraan päin naamaa. Olen myös kuullut että ihmisiä joilla on ihan eurooppalainen tai amerikkalainen mies on lutkiteltu ja huoriteltu jne.

Suomalaisen miehen itsetunto näyttää olevan todella hauras. Jos et kelpaa niille niin tuntevat olevansa parempia ja sitten kun kelpaat ulkomaalaiselle niin oletkin alinta sakkia. Varsinkin jos ovat itse vielä sinkkuja.

Vierailija
12/69 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo sama, ulkomailla aina riittää poikaystäväksi haluavia, jotka kohtelevat minua hyvin. Suomessa en kelpaa miehille ja kyllä masentaa

Kannattaa käydä sieltä hakemassa mies. Kohtelee kuin kukkaa kämmenellä, eivät pelkää tehdä töitä ja ovat uskollisia.

Yksi tyytyväinen ulkomaalaisen vaimo

Vierailija
13/69 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama miehillä Thaimaassa.

Vierailija
14/69 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on taas kitkerien neitsyiden kokoontumisajot.

Vierailija
15/69 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei varmasti sano suomimiehet noin englantilaisesta miehestä.. nyt kyllä lisäsit hiukan omiasi :D

16/69 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei varmasti sano suomimiehet noin englantilaisesta miehestä.. nyt kyllä lisäsit hiukan omiasi :D

Johan tässä ketjussa on monta esimerkkiä tuollaisesta ja pahemmasta kielenkäytöstä suomalaisilta miehiltä.

17/69 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sullakin varmasti kun menet jonnekin missä ihmiset ovat humalassa.

Vierailija
18/69 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tämä sinun tapauksesi vaan vahvistaa sitä käsitystä, että feminismi on niin kauan OK aate kunnes mieheltä löytyy rajaton luottokortti, julmetusti rahaa (tai ainakin illuusio sellaisesta) ja peri porvarillissovinistinen maailman katsomus. Niin että onneksi olkoon vaan valitsemastasi kotiäidin urasta.

Vierailija
19/69 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

15v naimisissa ulkomaalaisen kanssa ja kiitollinen. Joskus olen pohtinut olisikohan suomalaisen miehen kanssa onnistunut, kaikki nuoruuden poikaystävät ovat eronneet kertaalleen. Sitähän ei voi tietää.

Olen iloinen siitä, että olen saanut tutustua toiseen vieraaseen kulttuuriin ja sitä kautta pystynyt kehittymään ihmisenä, huomioimaan suomalaisia piirteitäni, pohtimaan voiko tehdä toisinkin. Mies on seisonut vankkana rinnalla, vaikka elämässä on ollut ylämäkiä ja minäkin olen ollut ajoittain tosi hankala. Arvostan sitä eniten, että vaikeuksien keskellä ei ole luovuttanut vaan aina jäänyt. Haluan olla yhtä hyvä hänelle.

Valitettavasti ihmiset luovuttaa, valitsee vaan olla olematta yhdessä, ilman kovaa raastavaa taistelua. Se on kai sitä kun ei rakasta oikeasti. On täydellinen ihme löytää joku joka rakastaa ja ei luovuta. Ihan sama mistä se tyyppi on, mutta niistä kannattaa pitää kynsin hampain kiinni.

Rakkautta kaikille ja hauskaa vappua!

Vierailija
20/69 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit ihan oikein!