En ehtinyt asua Amerikassa viikkoa pidempään, kun heti löysin poikaystävän toisin oli Suomessa
Yhdessä 4 vuotta ja mies kosi minua tänään. Olen ikionnellinen.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Minä niin iloitsin AP puolesta, kunnes luin nuo pari ensimmäistä kommenttia. Juuri tuon skeptisyyden takia en minäkään suomalaista miestä halua.
Onnittelut AP kihlauksesta <3
Kiitos! <3
Eipä tämä todista juuri mitään kuin sen mitä täälläkin tapahtuu; suomiakka avaa sakset suunnilleen ensimmäiselle eisuomalaiselle vastaantulijalle ja kuvittelee että tämä on lahja jumalalta.
Näin se menee. Sama toimii jos miehenä, eli jos menet ulkomaille, olet siellä kuumempaa kamaa kuin kotimaassa. Kyseessä on se, että biologisesti mahdollisimman kaukainen sukulainen on kiinnostava. Mutta alkuhuuman jälkeen sukset voivat mennä nopeasti ristiin. Toki ristiriitoja voi tulla ja tulee myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Piti aika kauas matkustaa että kelpasit edes jollekin. Onneksi olkoon.
Ennen nykyistä miestä tapailin suomalaisia miehiä, mutta niistä ei tullut mitään. En voi seurustella miesten kanssa, jotka eivät ilmaise tunteita, ovat sairaalloisen mustasukkaisia ja eivät omista käytöstapoja.
Huomasin tämän jo kouluaikana. Koska olin hyvä koulussa, en saanut poikaystävää millään. Vaihdossa sain ravistella rumempia nilkoista.
Suomalaiset pojat/miehet ovat jotenkin sosiaalisesti valtavan osaamattomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kokemus. Suomessa miehille en kelvannut. Sitten menin Englantiin ja sain tosi nopeasti miehen jonka kanssa nyt yhdessä 3.5v ja kihloissa ollaan oltu reilu puoli vuotta. Muutti mies minun perässä suomeen.
Mikä tästä tekee huvittavan on se että nyt suomalaisia miehiä vituttaa ja saa kommentteja kuten se kuuluisa patja ilmaus ja "eikö suomalainen kyrp.. kelvannut?" Ja kaikkea epäilyä siitä että mies käyttää hyväksi ja on mun kanssa vain saadakseen pysyä täällä vaikka ei mitään lupia tarvitse kun on eu:n asukas.
Onnea ap! Teit loistavan valinnan kun otit muun maalaisen. Toivottavasti tekin olette yhtä onnellisia kun minä ja minun mies :)
No ei varmasti sano suomimiehet noin englantilaisesta miehestä.. nyt kyllä lisäsit hiukan omiasi :D
samaa mieltä, ehkä jotain afrikkalaisten patjoja voi nimitellä mutta britit on isänmaallista herraskansaa, joiden kanssa on kiva viettää iltaa ja juomatavatkin samanlaiset
he ovat myös ylpeitä kotimaastaan ja niin olen minäkin, jos joku feministi ei ole niin voi lähteä afrikkaan "parempaan" paikkaansa
t. kiltti mies
Vierailija kirjoitti:
tasa-arvo ja feminismi mennyt niin pitkälle ettei naisille uskalleta jutella, kaikki varmasti yrittää mutta tosin vain osa kelpaa ja ne ketkä ei kelpaa, niin he helposti jäävät vain odottamaan vuoroaan jatkuvien pakkien saamisten sijaan
Minulla samoja kokemuksia kuin ap:llä. Muutin jo nuorena erääseen toiseen EU -maahan ja oli kyllä positiivinen yllätys, kuinka reippaasti miehet tulivat juttelemaan! Parinmuodostus oli jotenkin helpompaa kuin Suomessa muutenkin, myös paikallisille.
Tottakai se onkin helpompaa, kun ihmisiltä odotetaan tiettyä ulospäinsuuntautuneisuutta sekä moitteettomia käytöstapoja, joita opetetaan jo pienestä pitäen. Silloin on helppo avata suunsa ja aloittaa keskustelu jonkun mielenkiintoisen ihmisen kanssa sukupuolesta riippumatta, kun kynnys kanssakäymiseen on matala.
P.S. En ole kotiäiti. Ei täälläkään oikein pärjää ilman kahta työssäkäyvää vanhempaa.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tämä sinun tapauksesi vaan vahvistaa sitä käsitystä, että feminismi on niin kauan OK aate kunnes mieheltä löytyy rajaton luottokortti, julmetusti rahaa (tai ainakin illuusio sellaisesta) ja peri porvarillissovinistinen maailman katsomus. Niin että onneksi olkoon vaan valitsemastasi kotiäidin urasta.
Sinulla on aivan ihme käsitys tasa-arvosta. Minulla on tasa-arvoinen parisuhde, päätämme yhdessä asiat, tuemme toisiamme valinnoissamme. Olemme valinneet tällä hetkellä niin, että olen kotiäitinä ja samalla opiskelen. Mies käy töissä, koska ei viihtyisi muutenkaan lapsen kanssa kotona kaikkia päiviä. Rahankäytössä olemme tasa-arvoisia, isot hankinnat päätämme yhdessä, juoksevat asiat hoidan minä, maksan laskut ja käyn ruokakaupat. Kaikki raha menee yhteiselle tilille. Lomat vietämme yhdessä ja neuvottelemme mitä silloin teemme. Riitelemme joka toinen vuosi käytännössä ja seksiä on päivittäin. Niin ja mies on jenkki.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tämä todista juuri mitään kuin sen mitä täälläkin tapahtuu; suomiakka avaa sakset suunnilleen ensimmäiselle eisuomalaiselle vastaantulijalle ja kuvittelee että tämä on lahja jumalalta.
En ole avannut saksiani yhdellekään miehelle elämäni aikana. Nykyinen mies on tosissaan kanssani ja hän olikin ensimmäinen mies, jonka kanssa koin ensisuudelmani. Hän on kärsivällinen, kunnioittava ja jaksaa odottaa. ap
Vierailija kirjoitti:
Miehen ihonväri?
Valkoinen iho, ruskeat silmät. <3 ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tasa-arvo ja feminismi mennyt niin pitkälle ettei naisille uskalleta jutella, kaikki varmasti yrittää mutta tosin vain osa kelpaa ja ne ketkä ei kelpaa, niin he helposti jäävät vain odottamaan vuoroaan jatkuvien pakkien saamisten sijaan
Olet ihan pihalla. Ongelma on että suomalainen mies ei saa sanaa suusta ilman rohkaisua. Ja tämä on jo isoäitien aikaan, ettei johdu feminismistä. Kysy vaikka sun äidiltä ja isoäidiltä.
Mieti, miten kuvaavaa on, ettei mun tarvinnut edes sanoa, mitä rohkaisua, mut kaikki tietää.
Kivoja kommentteja. Ap ei aloituksessa alkanut ollenkaan haukkua suomalaisia miehiä, mutta kommentoijat joko hyökkäävät ap:ta vastaan tai alkavat itse haukkua suomalaisia miehiä.
Ap:lle onnittelut!
Mulla sama, olin kuukauden lomamatkalla jenkeissä joka on nyt venähtänyt kahdeksi vuodeksi, ihana, välittävä, hellä mies löytyi kahvilasta, ihan selvinpäin tuli juttelemaan ja siitä se lähti :))
Vierailija kirjoitti:
Kivoja kommentteja. Ap ei aloituksessa alkanut ollenkaan haukkua suomalaisia miehiä, mutta kommentoijat joko hyökkäävät ap:ta vastaan tai alkavat itse haukkua suomalaisia miehiä.
Ap:lle onnittelut!
Se nyt on aina tällaista. Avomieheni on hollantilainen, joten AV:lla olettamus on, että olen joku siiderivalas, joka ei kelvannut suomalaiselle. Öh?
Yhdessä ketjussa vaihdoin Alankomaat Saksaksi, jotta ei tunnistettaisi ja meni 5 min niin natsikortti alkoi heilua.....
Vierailija kirjoitti:
Luitko aloitukset? Ap oli Amerikassa, joten HÄN oli se ulkomaalainen. 😂😂😂
Pitäiskö sun mielestä ulkomailla ollessa/asuessa vaan suomalaisia deittailla?
Vierailija kirjoitti:
Piti aika kauas matkustaa että kelpasit edes jollekin. Onneksi olkoon.
Mistä sinä tiedät, kuinka monen suomalaisen kanssa ap on ollut?
Pitkästä aikaa miestenhaukkumisketju. Hienoa, että on näitä ihmisiä, jotka samaan aikaan sekä haluavat kaikin tavoin aiheuttaa toisille pahaa mieltä että kritisoivat muita käytöstapojen puutteesta.
Todellakin, kun on pari kertaa käynyt työmatkalla Suomessa. ap