Kerro rehellisesti seksikumppaniesi määrä ja milloin menetit neitsyytesi
Tuli tässä mieleen, kun vanhoja muistelin. Minä aloitan!
N18, seksikumppaneita 10.
Kommentit (245)
Olen M47. Poikuus meni 24-vuotiaana ja saman kanssa edelleen, eikä ole ollut sivusuhteita tai taukoja. Eli kumppaneita yhteensä 1.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko tosissanne??? Täysiä lumppuja palsta täynnä! Saatte Pattayan baaritytöt näyttämään siveyden sipuleilta.
Hahaa :D
Tässä sulle: neitsyys meni 17v, seksikumppaneita on ollut 54 (joista naisia 2) viimeisimmän kumppanin kanssa olen ollut uskollisesti rakastaen 13 vuotta.
N42Ihan yks hailee olenko lumppu jonkun mielestä. Seksi on ihanaa, olen nauttinut täysin rinnoin. Ei se soutamalla kulu. Eri ihmisten kanssa on mahdollista oppia uusia juttuja ja saada erilaisia kokemuksia.
Tietääkö rakas kumppanisi kaiken tuon historian?
Eri, mutta jos kumppani ei ole kysynyt, niin ei varmaan tiedä. Miksi pitäisi tietää?
olisko 16v ikäisenä sain ekaa kertaa pillua joten painoin yhteen menoon 16 kertaa likkaa, mälli irtosi alussa ihan kivasti mutta viimeiset painamiset seuraavana päivänä otti jo vähän alamahasta eka kerran kun laukesin en ottanut munaa edes ulos vaan vähän ajan päästä aloin painaa taas liukkailla kunnes irrotin mälliä taasen.
no meni taas vuosi ennen kuin sain toka kerran
Seksikumppaneita 2. ( ekakerta oli ainoa kokemus tämän toisen kanssa, toinen on aviomies nyt) Eka kerta kun olin 18v.
N42
Tietääkö rakas kumppanisi kaiken tuon historian?