Kerro rehellisesti seksikumppaniesi määrä ja milloin menetit neitsyytesi
Tuli tässä mieleen, kun vanhoja muistelin. Minä aloitan!
N18, seksikumppaneita 10.
Kommentit (245)
Neitsyys meni kun olin 14, kumppaneita ollut yhteensä 13.
N33
Ensimmäinen seksikerta, kun olin 19 tai 20, en itse asiassa muista tarkalleen, kun ei ollut niin merkittävä asia itselle. Yhdyntäkumppaneita ollut 7, joista pari yhden illan juttuja ja pari monivuotisia, vakavia seurusteluja. Tosin en ihan ymmärrä tätä yhdyntäkeskeisyyttä ja yhdynnän mystifiointia. Itselläni on ollut paljon henkisesti merkittävämpiä fyysisiä kanssakäymisiä useankin ihmisen kanssa, vaikka genitaalit eivät ole kohdanneet kuin toisaalta jotkut näistä oikeista yhdyntäkokemuksista.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen seksikerta, kun olin 19 tai 20, en itse asiassa muista tarkalleen, kun ei ollut niin merkittävä asia itselle. Yhdyntäkumppaneita ollut 7, joista pari yhden illan juttuja ja pari monivuotisia, vakavia seurusteluja. Tosin en ihan ymmärrä tätä yhdyntäkeskeisyyttä ja yhdynnän mystifiointia. Itselläni on ollut paljon henkisesti merkittävämpiä fyysisiä kanssakäymisiä useankin ihmisen kanssa, vaikka genitaalit eivät ole kohdanneet kuin toisaalta jotkut näistä oikeista yhdyntäkokemuksista.
Olen siis n37
M19 noin 20 seksikumppania , seksiä harrastin ensimmäisen kerran 16-vuotiaana
N20, kumppaneita ollut 5. Neitsyyden menetin 15 vuotiaana.
Eka kerta 18v. Yhteensä 10 kumppania: 1 pitkä avioliitto, kolme pidempää tapailusuhdetta ja loput yhden yön juttuja :(
N44
18 vuotiaana ekan kerran ja nýt 37 vuotaana 5 kumppania. Tuosta ajasta olen ollut 10 vuotta sinkkuna, jolloin ei ollut seksiä, koska en harrasta seksiä sinkkuna.
Poikuus meni 21v ensimmäisessä pidemmässä suhteessa. Seksikumppaneita kertynyt tuon suhteen jälkeen ~800. Suurin osa yhden illan juttuja, joidenkin kanssa on otettu uusintoja useamminkin.
M38
1 kumppani eli aviomieheni. Neitsyys lähti 21-v .
N51
Tarkka lukumäärä ei ole tiedossa, mutta jossain 500-600 välillä. Neitsyys meni 15 vuotiaana.
N38
Vierailija kirjoitti:
Poikuus meni 21v ensimmäisessä pidemmässä suhteessa. Seksikumppaneita kertynyt tuon suhteen jälkeen ~800. Suurin osa yhden illan juttuja, joidenkin kanssa on otettu uusintoja useamminkin.
M38
Mulla puolestaan poikuus meni 18 v. Saman naisen kanssa edelleen ja hyvältä tuntuu vielä 6000 kerran jälkeenkin.
M46
Vierailija kirjoitti:
N17, kump. 500
N47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N17, kump. 500<
N47
Näyttää sekavalta, siis:
N47, eka kerta 17v, kumppaneita yli 500.
(luku kertyi lähinnä 22-28-vuotiaana)
Vierailija kirjoitti:
Olen N35, neitsyys meni 19-vuotiaana. Sinkkuilin kolmekymppiseksi ja siinä kymmenen vuoden aikana oli yhteensä noin 40 eri seksikumppania, en ole tarkasti laskenut / en muista. Nyt olen ollut viisi vuotta saman miehen kanssa.
Nämä jotka kertoo kumppanien määräksi "noin 30" eivät ole koskaan pitäneet minkäänlaista myistiota asiasta.
Minä laskin kaikki 700:aan asti,
kertaleikkikalut ja aviomieheni, 25-vuotiaaksi asti.
Sen jälkeen lisää kumppaneita on tullut (avioero oli välissä) enää 15.
Nyt olen taas naimisissa.
N48
21veenä ja kumppaneita alle 10. M43
Neitsyys meni 15v.
Seksikumppaneita kaksi, aviomies, jonka kanssa oltu 30v yhdessä, mutta myös yksi syrjähyppy.
21v taisin olla. Seksikumppaneita vähän laskentatavan mukaan luokkaa 80-100, riippuen mihin lasketaan esimerkiksi suuseksi humalassa, missä en saanut asioita toimimaan tai että peiton alla alastomana, sormi pimpissä ja tissi suussa nainen tunnustaa olevansa varattu. Käänsin kylkeä ja aloin nukkumaan.
39v mies. 16v meni ja 5 suhdetta (lyhyttä) takana. Kumppaneita, kaikkiaan 26. Nyt 3v saman naisen kanssa. (26, sisältää 3 maksullista).
Minua hirvittäisi jos kumppani olisi ollut suojaamattomassa yhdynnässä kymmenien ihmisten kanssa. Vaikka ei olisi mitään todettuja tauteja, silti. Ja ajatus ihmisen suutelemisesta joka on suudellut vaikkapa sadan ihmisen kanssa, tuntuu vastenmieliseltä. Nyt kirjoitan näin, mutta luulen ettei sillä olisi merkitystä jos olisin rakastunut.
Minulle ihmiset usein perustelevat lukemattomia kumppaneitaan sillä etteivät halua olla huonoja sängyssä kun kohtaavat sen oikean. Tätä usein mietin minäkin, mutta en silti pysty yhden yön suhteisiin. Nuorempana tosin päädyin sänkyyn useamman kaverini kanssa, mutta niissäkin oli jo pidempi tuttavuus taustalla. Päihtymyksen piikkiin.