Kerro rehellisesti seksikumppaniesi määrä ja milloin menetit neitsyytesi
Tuli tässä mieleen, kun vanhoja muistelin. Minä aloitan!
N18, seksikumppaneita 10.
Kommentit (245)
poikuus meni 21 vuotiaana. Kumppaneita yhteensä tähän menessä 9 tai 10, en nyt ihan tarkkaan muista. Ei kovin paljoa kuitenkaan
M51
neitsyys meni 16 vuotiaana. Seksikumppaneita yhteensä kolme.
N46
eka kerta melkein 20-vuotiaana ja ehtaa maila reikään toimintaa on ollut 11 naisen kanssa
M44
Neitsyys meni 18v. ja eri naisia joiden kanssa on oltu sisäkkäin lienee 100-150..
Neitsyys meni 17-vuotiaana. Seksikumppaneita ehkä 60. Villeimmät vuoteni vietin opiskeluaikoina.
Vierailija kirjoitti:
SinkkuMies sixbagillä ja 27v.
21 vuotiaana neitsyys ja 2 eri seksikumppania
Ompas täällä paljon lorttoja
Hyäk, miten rumasti sinä kirjoitat! Sana on onpas, ja mitä tarkoittaa sixbagi?
Yksi tähän mennessä, ikää oli 21 ja kumppanina isänsä hyväksikäyttämä. Hyi hitto sanon minäkin.
M30
M44
21 vuotiaasta lähtien 13 kumppania.
M36 kumppaneita nolla (ei seurustelujakaan. Poitsuuttani en oo luovuttanu enkä menettänyt
36 ikää ja osapuilleen saman verran seksikumppaneita, nainen (nyt naimisissa).
Kumppaneita yksi, 15-vuotiaana meni poikuus, 38 vuotta ikää nyt.
18v, kylän vetävimmän mimmin kanssa. Se otti minut kostean illan päätteeksi. Oli melko lailla itsetuntoa kohentava juttu. Kokemus muuten oli keskinkertaista huonompi varmasti molemmille kun oltiin humalassa molemmat. Jälkeenpäin harmitti kun jäi homma niin vaisuksi, mutta silti muistan hyvällä. Kiitos vaan, M. Weg.
On noita nyt sittemmin muutama hyvä kertynyt ja sekoiluja ei lasketa. M73
16 vuotiaana ensimmäisen kerran ja reilu 40 eri kumppania.
M. 59
Neitsyys meni 12 vuotiaana, seksikumppaneita on tähän mennessä ollut reilusti yli 2000 tarkkaa lukumäärää on mahdoton tietää, mutta on mahdollista että niitä on ollut jopa 3000.
Enkä ole trolli.
Yksi eli oma mies. Eka kerta 19v. Nyt ollaan viisikymppisiä.
M41, poikuus tallella ja koskaan en tule naista saamaan. Heidän vaatimukset miehelle ovat ihan liian suuren siihen nähden mitä pystyn tarjoamaan. Huorissa en ole kehdannut käydä, ei tosin ole ollut varaakaan.
Neitsyys meni hieman ennen ku täytin 20. Seksikumppaneita 13, joista 3 seurustelusuhdetta.
N25
Olin 13v kun neitsyys meni. Sen retken kyllä muistaa lopun elämää kun lainasin kaverin mopoa vaikka olin ala ikäinen. Kesäiltana karkasin ikkunasta hakemaan mopoa naapurin kaverilta kun vanhemmat olivat jo nukkumassa. Tiesin tytön vanhempien mökin joka oli 15km päässä. Oltiin sovittu tytön kanssa että tuun sinne aittaan missä hän nukkuu yksin ja tehdään se oikasti kun kerran oltiin kokeiltu joka jäi pelkästään yritykseksi. No se oli sitten aivan taivaallinen kokemus että ei siitä sen enempää. Mutta nyt niitä kumppaneita on kertynyt 27 ja saman naisen kanssa ollut 14v niin ei lukemat oo noussu ja ikää on mulla 35v
Mies 57. Kumppaneita jotain 60 luokkaa.
Ensimmäinen penetraatio jotain 13 vanhana, naapurin tytön kanssa. Sanoisin kuitenkin että ensimmäinen rakastelu 17 vuotiaana.
19v meni poikuus, seksiä harrastanut 6 kanssa. Lyhin suhde 2 viikonloppua, siitä seuraavat 3kk, 2 vuotta, 3 vuotta, 3 vuotta ja viimeisin 16vuotta.