Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Teillä ollaan lesboiltu lapsemme aikana?"

Vierailija
29.04.2017 |

Tulipa sitten tällainen viesti lapseni kaverin äidiltä joka oli meillä leikkimässä kun siskoni oli meillä puolisonsa kanssa (nainen) samaan aikaan kylässä.
Itse en ainakaan huomannut mitään halausta kummenpaa.

Jättäiskö vastaamatta vai mitä ihmettä vastais? Ja ei ole provo vaikka siltä varmaan vaikuttaa.

Kommentit (156)

Vierailija
141/156 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten homoista ei-pitäminen on ahdasmielistä?

Ihan sama kuin väittäisi sitä ahdasmieliseksi, jos nainen tykkää naisista eikä miehistä eli miehistä pitämättömyys on ahdasmielistä!

Haloo, valoja pirttiin.

Niinhän se onkin. Jos ei vaan pidä miehistä miessukupuolen vuoksi, riippumatta persoonallisuudesta yms asioista. Esim tuo sitä jatkuvasti ilmi että en muuten sitten pidä kenestäkään miehestä, haukkuu kaikkia näkemiään miehiä, ei suostu mihinkään kommunikaatioon esim miespuolisen kassahenkilön kanssa tai muuta vastaavaa. Se on ahdasmielistä. Saitkohan ajatuksesta kiinni, kun se saattaa olla sinulle vähän vaikeaa?

Kerropa tarkemmin tuosta näkemyksestäsi. Määrittelet siis jotenkin tapaamiesi ihmisten seksielämän kautta että voitko pitää heistä? Liittykö sinulla kaikki elämässä seksiin? Jos henkilön seksielämä ei sovi sinulle et voi pitää hänestä? Tai jos itse et haluaisi harrastaa seksiä jonkun kanssa, et voi pitää hänestä? Tai jos toinen ei halua sitä sinun kanssasi? Jutteletteko te oikeasti tuollaisia ensitapaamisilla? Vaikuttaako lempiasennot siihen voitko ihmisestä pitää? Erilaiset yhdyntätavat? Onko sui___otto ongelma? Entä esineiden käyttö? Entä jos pidit jotain ihmistä ystävänäsi ja sitten sinulle selviääkin että hän ei ole täysi hetero, poistoon?

Mulla on mies- ja naispuoleisia kavereita kenestä pidän. Myös useita kenen kanssa en halua seksiä tai naimisiin. Pitääkö minun nyt hylätä heidät kaikki, lopettaa kaikki yhteyden pito? Vai onko minun sallittua pitää heistä vaikka en olekaan siinä mielessä kiinnostunut tai en haluaisi harrastaa seksiä heidän tavallaan? Vai hylkäänkö vain kaikki lyhythiuksiset? Tai pitkähiuksiset? Tai kenellä on tv kotona? Tai kenellä ei ole? Tai ne ketkä ei pese paistinpannua heti käytön jälkeen?

Voitko pitää kahvista vaikka et haluaisi kahvinkeittimen kanssa yhdyntää?

Vierailija
142/156 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat luonnottomia luonnottomine himoineen. Jumala harjoituskappaleita, menettelivät kunnes jumala sai naisen aikaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/156 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei niitä kaikenlaista tule ihan vastaan.

Homous on kuitenkin niin marginaalia, etten minäkään aikuisena niihin tuolla kadulla törmää kuin pari kertaa vuoteen vaikka silmät on auki ja kaupunki yksi isommista Suomessa.

Mistähän se muuten johtuu, että niitä näkyy ja niitä homoja on niin vähän.

Olisikohan se jotenkin poikkeavaa?

Suurin osa homoista näyttää ihan samalta kuin heterot. Ollaan ihan sitä samaa tylsää harmaata massaa, mitä kaikki muutkin.

Vierailija
144/156 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsesi kaverin äiti oli teillä leikkimässä?

Leikkikö siis lapsesi kanssa, vai niiden lesbojen? 

Vierailija
145/156 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyseisen lapsen äiti. Lapseni kertoi, että naiset olivat "hieroneet pimppejä vastakkain" ja ääntelehtivät kuin "Avaran luonnon gorillat" Miksi hän valehtelisi tällaisessa asiassa?

Vierailija
146/156 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se äiti itse oli teillä leikkimässä, niin mitäpä tuosta numeroa tekemään.

Oli varmaan itse kolmantena pyöränä lesbojen leikeissä mukana.

Vierailija
147/156 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyseisen lapsen äiti. Lapseni kertoi, että naiset olivat "hieroneet pimppejä vastakkain" ja ääntelehtivät kuin "Avaran luonnon gorillat" Miksi hän valehtelisi tällaisessa asiassa?

Heteroseksi ei olisi lastasi järkyttänyt? Itse olisin kaverin äidin sijasta ottanut kyllä yhteyttä suoraan poliisiin.

Vierailija
148/156 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen aikana? Isän aikana? Äidin aikana? No Darth Vaderin aikana!

Mitä helvettiä tämä tarkoittaa?

Vierailija
149/156 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sieltä tuli vastaus:

"Emme ole katsoneet että kertoisimme lapsillemme vielä lesboista tai homoista. Olisin itse halunnut ottaa asian puheeksi ja selittää mitä tarkoittaa kun ihminen on lesbo. Ilmeisesti teillä kuitenkin oltiin jo valaistu lasta siitä mikä on lesbo ja oli nähnytkin teillä lesboja.

Minulla ei ole mitään lesboja vastaan kunhan pysyvät kaukana lapsista ja sitä ei tuputeta väkisin."

olen sanaton!

Ap

"Olen kyseisen lapsen äiti. Lapseni kertoi, että naiset olivat "hieroneet pimppejä vastakkain" ja ääntelehtivät kuin "Avaran luonnon gorillat" Miksi hän valehtelisi tällaisessa asiassa?"

Tämä on höpöhöpöä tai eri tapauksesta. Jos näin olisi ollut olisit varmasti tullut maininneeksi seksin harrastamisen tai selvittänyt tilannetta tarkemmin soittaaksesi poliisille tarvittaessa. Lapsen laittaminen tilanteeseen jossa joutuu seuraamaan aikuisten välistä seksiä on omiaan aiheuttamaan haittaa lapsen kehitykselle. Jos lapsesi oli leikkimässä, iltapäivällä-illalla ja samaan aikaan oli muita kylässä niin ajatteletko että ruokapöydässä vedettiin tuollainen show. Oikeasti?

Provohan tämä on, ainakin tämän käänteen osalta.

Vierailija
150/156 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aliarvostat lapsesi mielikuvituksen rajoja?

Vierailija
151/156 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulipa sitten tällainen viesti lapseni kaverin äidiltä joka oli meillä leikkimässä kun siskoni oli meillä puolisonsa kanssa (nainen) samaan aikaan kylässä.

Jättäiskö vastaamatta vai mitä ihmettä vastais? Ja ei ole provo vaikka siltä varmaan vaikuttaa.

Minä en ainakaan antaisi lapseni vierailla teillä. Haluan että lapseni oppii normaalin elämäntavan. Missä nainen on nainen ja mies on mies. Mies ja nainen tekevät toistensa kanssa lapsia ja hoitavat niitä yhdessä.

Ei lesboja, ei transuja, ei eri kulttuurien ihme sääntöjä jne. Normaalia elämää mitä Suomessa on eletty suurin osa tämän maan historiasta.

Homot ja lesbot kuuluu tämän maan historiaan siinä missä heterotkin. Vai luuletko, että homous on vasta viime vuosina keksitty?

Vierailija
152/156 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homous on kuitenkin niin marginaalia, etten minäkään aikuisena niihin tuolla kadulla törmää kuin pari kertaa vuoteen vaikka silmät on auki ja kaupunki yksi isommista Suomessa.

Mistähän sinä tiedät onko joku vastaantulija homo vai ei?

Vierailija
153/156 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sössötyksestä

Vierailija
154/156 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sössötyksestä

Eiks me sovittu, että se on homorummutus?

Vierailija
155/156 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin, että :

Ikävää, että lapsenne kohtasi hänelle uuden asian aikaisemmin kun te olitte häntä sellaisen, teille uuden äärelle ajatelleet.

Ihmisen seksuaalinen suuntautuminen ei ole rikos eikä sinulla siten ole käynyt mielessäkään ilmoittaa vieraidenne vanhemmille ketkä teillä käyvistä ihmisistä ovat heteroita ja ketkä homoseksuaaleja, koska asia on teille luonnollinen ja samoin yhteiskunnassamme. Seksuaalista vähemmistöä saattaa kohdata aivan missä tahansa eikä asia ole heidän otsaansa kirjoitettu. Se, että kaksi ihmistä halaavat, ei ole mitään uutiskynnyksen ylittävää, on he sitten heteroita tai homoja eikä mitään sen kummallisempaa teillä lasten aikana tapahdu kenenkään aikuisen osalta.

Vierailija
156/156 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan antaisi lapseni vierailla teillä. Haluan että lapseni oppii normaalin elämäntavan. Missä nainen on nainen ja mies on mies. Mies ja nainen tekevät toistensa kanssa lapsia ja hoitavat niitä yhdessä.

Ei lesboja, ei transuja, ei eri kulttuurien ihme sääntöjä jne. Normaalia elämää mitä Suomessa on eletty suurin osa tämän maan historiasta.

Homot ja lesbot kuuluu tämän maan historiaan siinä missä heterotkin. Vai luuletko, että homous on vasta viime vuosina keksitty?

Ei ole keksitty ei.

Mutta ei se kuulu kehittyneeseen yhteiskuntaan eikä Suomeen sen enempää kuin sukulaisten nussiminen, pedofilia, orjuus tai kannibalismi.

Nekään ei ole uusia keksintöjä mutta harva niitä haluaa itse lähelleen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan