Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Teillä ollaan lesboiltu lapsemme aikana?"

Vierailija
29.04.2017 |

Tulipa sitten tällainen viesti lapseni kaverin äidiltä joka oli meillä leikkimässä kun siskoni oli meillä puolisonsa kanssa (nainen) samaan aikaan kylässä.
Itse en ainakaan huomannut mitään halausta kummenpaa.

Jättäiskö vastaamatta vai mitä ihmettä vastais? Ja ei ole provo vaikka siltä varmaan vaikuttaa.

Kommentit (156)

Vierailija
101/156 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse äärimmäisen konservatiivisena kristittynä vain toteaisin vastaavassa tilanteessa lapselle että "vai niin, kaverin täti on siis lesbo eli sellainen nainen joka on miesten sijaan kiinnostunut naisista. muista olla kiltti hänelle, voitaisiin vaikka rukoilla hänen puolesta että hän löytäisi Jeesuksen" tms. Ja tietenkin opettaisin lapselle mikä on kristillinen opetus tästä aiheesta. Mutta en todellakaan laittaisi mitään vihaisia tekstiviestejä kenellekään tai kieltäisi menemästä kaverille leikkimään.

Tästä tyylistä saisi moni ottaa mallia, vaikka olen täysin eri mieltä sekä lesboista että Jumalasta. Opettaa lapselleen omat ideologiansa ja periaatteenssa ja silti pystyä elämään kaikkien kanssa tässä maailmassa.

Vierailija
102/156 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvotus taas kerran.

Onneksi ei tarvii näillä homoilla ja niiden suvaitsemattomilla ja fanaattisilla kannattajilla vaivata päätään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/156 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kaverin äitiä. Minäkin haluan itse valistaa lapset. On aiheena sitten homot ja lesbot tai mikä tahansa muu tunteita ja ajatuksia herättävä aihe. En toivo, että kaverin kotona aletaan valistamaan. Joku palopuhehan siellä on ollut.

Milloin sen ajattelit tehdä? Rippikoulun aikaan varmaan vielä vähän vaivaannuttavaa? Ehkä sitten naimisiin mennessä esim "hyvä ei susta ainakaan homoa tullut. muistakaa sitten hygienia. tai saatte nähdä mistä ne lapset tulee. (vihdoinkin)."

Vierailija
104/156 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gonamies kirjoitti:

Minusta on hieman outoa, että itsenäisesti ulkona liikkuvien lasten kotona taivastellaan, jos lapsi on jossain nähnyt homon. Jos ei ihan umpimetsässä asu, niin homoseksuaalisen pariskunnan kohtaaminen on aika todennäköistä.

Todennäköisesti vieras lapsi on siis kysynyt, keitä nuo naiset ovat ja vastauksena on ollut, että tätini ja hänen naisystävänsä/puolisonsa. Häpeäisin kyllä omaa kasvatustyötäni, jos oma lapseni tulisi silmät pyöreänä ihmettelemään, että kylässä oli joku naispari ja miten se on mahdollista.

Jos haluaa, ettei lapsi näe mitään omaan elinpiiriin kuulumatonta, niin sitten ei auta kuin teljetä ne sisälle. Maailma ja se asukit nimittäin eivät pyöri oman navan ympärillä ja oman tahdon mukaisesti.

Täsmälleen samaa mieltä!! Itse tuolla aiemmin kirjoitin samasta aiheesta myös. Kun lapsi liikkuu kodin ulkopuolella, niin kaikenlaista voi tulla, ja tuleekin, vastaan.

Vierailija
105/156 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sieltä tuli vastaus:

"Emme ole katsoneet että kertoisimme lapsillemme vielä lesboista tai homoista. Olisin itse halunnut ottaa asian puheeksi ja selittää mitä tarkoittaa kun ihminen on lesbo. Ilmeisesti teillä kuitenkin oltiin jo valaistu lasta siitä mikä on lesbo ja oli nähnytkin teillä lesboja.

Minulla ei ole mitään lesboja vastaan kunhan pysyvät kaukana lapsista ja sitä ei tuputeta väkisin."

olen sanaton!

Ap

"Emme mekään ole kertoneet omille saati lapsen kavereille heteroilusta, lesboilusta tai homoilusta. Sisareni oli puolisonsa kanssa meillä, mutta en tiedä mistä lapsi osasi hänet ajatella lesboksi koska emme käytä hänestä sellaista nimeä, emme puhu myöskään itsestämme heteroina."

Minusta tämä on hyvä!! Jos ap ei ole vielä vastannut, niin tässä yksi ehdotus.

AP, onko sieltä lapsenne kaverin äidiltä tullut lisää viestejä? Mitä oma lapsenne sanoo, ovatko jutelleet aiheesta (ehkä on kerrottu aiemmissa viesteissä täällä, en ole varmasti kaikkia viestejä lukenut)?

Kerrothan, mitä vastasit ja miten tässä kävi!

Vierailija
106/156 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin vähän varovaisempi sen kanssa, millaisia keskusteluja tänne avaa. Ap:kin kn nyt sanasta sanaan laittanut viestien sisällöt tänne. Ties vaikka hänkin kävisi täällä.

Mun mielestä just hyvä. Ehkä se saa vähä älyä päähänsä ku lukee tätä.

Mikä näistä sinusta on niin kuin "vähän älyä päähänsä"?

A) Joku vanhempi haluaa itse kertoa hieman vieraammista asioista omalle lapselleen? Omalla tavallaan ja omalle lapselle sopivalla tavalla?

B) Joku vanhempi ei pidä siitä millä tavalla jokin, shokeeraavakin, asia on kerrottu juuri sinun lapselle? Lapsi voi olla mm. järkyttynyt juuri tällä hetkellä.

C) Jonkun lapsen vanhempi on perinteisempi ja toisen taas avoimempi. Kaikki eivöt halua tuputtaa homoliittoja normaaleina liittoina. Mielipiteitä on monia ja kunnioittakaamme erilaisuutta myös mielipiteissä eikä vain suhdeasioissa.

Tämä jaksaa aina ihmetyttää kuinka porukka on niin suvaitsevaisita, mutta se suvaitsevaisuus on niin rajattua - hyväksytään vain se oma mielipide 😩

No ku puhutaan ihmisoikeuksista ni se ei ole suvaitsemattomuus kysymys.

No mielipiteethän on siit jänniä juttui, että ne voi muuttua ku kuulee toisen ihmisen kannan tai saada niihin suhteellisuutta.

Se, että käytetään jo itse hyvin alentavaa ilmaisua niin saa ihmiset ärsyyntyy. Jos sulla ei ole pokkaa soittaa ja puolustaa niitä mielipiteitäs ni kuinka paljon sä oikeasti niiden takana seisot?

Ja mä en ainakaan suostu rajoittamaan mun homoseksuaalisten ystävien meillä käyntiä sen takia, että sulle tai jollekkin on vaikeaa toisten seksuaalisuus.

Vierailija
107/156 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sieltä tuli vastaus:

"Emme ole katsoneet että kertoisimme lapsillemme vielä lesboista tai homoista. Olisin itse halunnut ottaa asian puheeksi ja selittää mitä tarkoittaa kun ihminen on lesbo. Ilmeisesti teillä kuitenkin oltiin jo valaistu lasta siitä mikä on lesbo ja oli nähnytkin teillä lesboja.

Minulla ei ole mitään lesboja vastaan kunhan pysyvät kaukana lapsista ja sitä ei tuputeta väkisin."

olen sanaton!

Ap

Olisin huolestunut, jos seurassa olisi pedof _ _li. Meidän suvussa tämäkin on mahdollista, ja tämä huolestuttaa oikeasti.

Nimenomaan! Jännä miten näissä oikeamielisimmissä (lue: ahdasmielisimmissä) yhteisöissä ei olla huolissaan jos ne yhteisön vanhimmat ja isät ei pysy kaukana lapsista, vaan päin vastoin, on ok näiden aikuisten miesten vierailla lasten sängyissä hyvin konkreettisesti tuputtamassa ped___liaa.

Vierailija
108/156 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin vähän varovaisempi sen kanssa, millaisia keskusteluja tänne avaa. Ap:kin kn nyt sanasta sanaan laittanut viestien sisällöt tänne. Ties vaikka hänkin kävisi täällä.

A) Joku vanhempi haluaa itse kertoa hieman vieraammista asioista omalle lapselleen? Omalla tavallaan ja omalle lapselle sopivalla tavalla?

B) Joku vanhempi ei pidä siitä millä tavalla jokin, shokeeraavakin, asia on kerrottu juuri sinun lapselle? Lapsi voi olla mm. järkyttynyt juuri tällä hetkellä.

C) Jonkun lapsen vanhempi on perinteisempi ja toisen taas avoimempi. Kaikki eivöt halua tuputtaa homoliittoja normaaleina liittoina. Mielipiteitä on monia ja kunnioittakaamme erilaisuutta myös mielipiteissä eikä vain suhdeasioissa.

Tämä jaksaa aina ihmetyttää kuinka porukka on niin suvaitsevaisita, mutta se suvaitsevaisuus on niin rajattua - hyväksytään vain se oma mielipide 😩

No mielipiteethän on siit jänniä juttui, että ne voi muuttua ku kuulee toisen ihmisen kannan tai saada niihin suhteellisuutta.

Se, että käytetään jo itse hyvin alentavaa ilmaisua niin saa ihmiset ärsyyntyy. Jos sulla ei ole pokkaa soittaa ja puolustaa niitä mielipiteitäs ni kuinka paljon sä oikeasti niiden takana seisot?

Ja mä en ainakaan suostu rajoittamaan mun homoseksuaalisten ystävien meillä käyntiä sen takia, että sulle tai jollekkin on vaikeaa toisten seksuaalisuus.

Anteeksi korjaan suvaitsevaisuus kysymys.

Vierailija
109/156 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvotus taas kerran.

Onneksi ei tarvii näillä homoilla ja niiden suvaitsemattomilla ja fanaattisilla kannattajilla vaivata päätään.

Kannattajia? Vaatiiko sun heterous kannatusta ollakseen olemassa? Niin, nämä asiat vaan on, kannatuksella ei ole mitään tekemistä asian kanssa.

Vierailija
110/156 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipa sitten tällainen viesti lapseni kaverin äidiltä joka oli meillä leikkimässä kun siskoni oli meillä puolisonsa kanssa (nainen) samaan aikaan kylässä.

Itse en ainakaan huomannut mitään halausta kummenpaa.

Jättäiskö vastaamatta vai mitä ihmettä vastais? Ja ei ole provo vaikka siltä varmaan vaikuttaa.

Minä en ainakaan antaisi lapseni vierailla teillä. Haluan että lapseni oppii normaalin elämäntavan. Missä nainen on nainen ja mies on mies. Mies ja nainen tekevät toistensa kanssa lapsia ja hoitavat niitä yhdessä.

Ei lesboja, ei transuja, ei eri kulttuurien ihme sääntöjä jne. Normaalia elämää mitä Suomessa on eletty suurin osa tämän maan historiasta.

Vierailija
111/156 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei niitä kaikenlaista tule ihan vastaan.

Homous on kuitenkin niin marginaalia, etten minäkään aikuisena niihin tuolla kadulla törmää kuin pari kertaa vuoteen vaikka silmät on auki ja kaupunki yksi isommista Suomessa.

Mistähän se muuten johtuu, että niitä näkyy ja niitä homoja on niin vähän.

Olisikohan se jotenkin poikkeavaa?

Vierailija
112/156 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten homoista ei-pitäminen on ahdasmielistä?

Ihan sama kuin väittäisi sitä ahdasmieliseksi, jos nainen tykkää naisista eikä miehistä eli miehistä pitämättömyys on ahdasmielistä!

Haloo, valoja pirttiin.

Meneekö sulla useinkin puurot ja vellit sekaisin?

Vierailija
113/156 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homous on kuitenkin niin marginaalia, etten minäkään aikuisena niihin tuolla kadulla törmää kuin pari kertaa vuoteen vaikka silmät on auki ja kaupunki yksi isommista Suomessa.

Hahahahaahhaaaahahhahaaaaaa, laput silmillä on mukava olla?

Vierailija
114/156 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😃

Eihän meille ole vaikea kenenkään seksuaslisuus. En kuule juuri mieti sellaisia. Mulla seksi toimii ja sitä rataa. Katsos...

Teillehän se on vaikeaa, jos joku ajattelee eri tavalla kuin te! 😆

Vierailija
115/156 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kaverin äitiä. Minäkin haluan itse valistaa lapset. On aiheena sitten homot ja lesbot tai mikä tahansa muu tunteita ja ajatuksia herättävä aihe. En toivo, että kaverin kotona aletaan valistamaan. Joku palopuhehan siellä on ollut.

Sama juttu. Siksi meidän 5v tietääkin mitä on homoseksuaalisuus, mistä vauvat tulee ja miten saavat alkunsa, että kaikki ihmiset kuolee, että lapsikin saattaa kuolla, että on olemassa mielisairauksia, että ihmisen sukupuolikokemus ja biologinen sukupuoli ei aina ole sama asia, että hän ei voi mennä naimisiin veljensä kanssa ja miksi ei, mikä on pakolainen, mitä ovat uskonnot, että rakaskin ihminen voi satuttaa jne. Jos haluaa puhua lapsille itse, pitää olla ajoissa liikenteessä.

Vierailija
116/156 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihinkä helevettiin tässä nyt pitäis soitella?

Anna numeros niin mä pirautan.

T: HomoHeikinpoikaHannu

Vierailija
117/156 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laput silmillä hyvä olla. Ignorance is bliss.

Vierailija
118/156 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö täältä homoja??!!

Nyt on hätä tilanne

T. karvanen bottom- tarvittaessa top,pieni..

Vierailija
119/156 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoittukaa ihmiset. Nyt täällä näyttää purkavan omaa ahdistustaan joku yksittäinen homofoobikko.

Ihmisillä on erilaisia mielipiteitä mutta kun homoseksuaalisuus ei ole mielipide. Se on vähän niin kuin punatukkaisuus, että joku ei siitä tykkää (eikä varsinkaan itsellään), mutta sen pitää kuitenkin pystyä elämään punatukkaisten ihmisten kanssa.

Ja mitä tulee lapsiin niin kannattaa muistaa, etteivät lapset ole ollenkaan niin ennakkoluulojensa ja traumojensa vankeja kuin me aikuiset. Pienen lapsen mielestä kaikki elämässä on suunnilleen yhtä uutta ja ihmeellistä. Jos lapselle kertoo, että joissakin perheissä on äiti ja isä, joissakin vain äiti tai isä ja joissakin kaksi äitiä tai kaksi isää, se pitää sitä ihan normaalina.

Me aikuiset toistamme niitä malleja, joita meille on opetettu. Jos meidän omilla vanhemmilla oli vahvoja ennakkoluuloja erilaisuutta kohtaan, he ovat siirtäneet ne meille. Mutta hyvä asia on, että sen voi tunnistaa ja siitä voi päästä eroon. Ainakaan niitä ennakkoluuloja ei kannata enää siirtää seuraavalle polvelle.

Hyvää vappua kaikille!

Vierailija
120/156 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahahahaahhaaaahahhahaaaaaa, laput silmillä on mukava olla?

Sä taidat koluta ammatiksesi kaikissa hikisissä maanalaisissa homoluolissa 😉

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä