"Teillä ollaan lesboiltu lapsemme aikana?"
Tulipa sitten tällainen viesti lapseni kaverin äidiltä joka oli meillä leikkimässä kun siskoni oli meillä puolisonsa kanssa (nainen) samaan aikaan kylässä.
Itse en ainakaan huomannut mitään halausta kummenpaa.
Jättäiskö vastaamatta vai mitä ihmettä vastais? Ja ei ole provo vaikka siltä varmaan vaikuttaa.
Kommentit (156)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei niitä kaikenlaista tule ihan vastaan.
Homous on kuitenkin niin marginaalia, etten minäkään aikuisena niihin tuolla kadulla törmää kuin pari kertaa vuoteen vaikka silmät on auki ja kaupunki yksi isommista Suomessa.
Mistähän se muuten johtuu, että niitä näkyy ja niitä homoja on niin vähän.
Olisikohan se jotenkin poikkeavaa?Laput silmillä hyvä olla. Ignorance is bliss.
Osaatko sä lukea tuossa luki KULJEN SILMÄT AUKI.
Hienosti tuo luetunymmärtäminen on vielä hakusessa.
Vierailija kirjoitti:
Homous on kuitenkin niin marginaalia, etten minäkään aikuisena niihin tuolla kadulla törmää kuin pari kertaa vuoteen vaikka silmät on auki ja kaupunki yksi isommista Suomessa.
Olisikohan se jotenkin poikkeavaa?
Miksi ja erityisesti mistä lasket kuinka usein näet homoja? Minusta tutuisi kovin oudolta kulkea kadulla ja luokitella ihmisiä "Tuon on aivan varmuudella homo, noiden täytyy olla parisuhteessa keskenään vaikka ovatkin samaa sukupuolta, tuo ei missään tapauksessa voi olla..."
Vierailija kirjoitti:
Rauhoittukaa ihmiset. Nyt täällä näyttää purkavan omaa ahdistustaan joku yksittäinen homofoobikko.
Ihmisillä on erilaisia mielipiteitä mutta kun homoseksuaalisuus ei ole mielipide. Se on vähän niin kuin punatukkaisuus, että joku ei siitä tykkää (eikä varsinkaan itsellään), mutta sen pitää kuitenkin pystyä elämään punatukkaisten ihmisten kanssa.
Ja mitä tulee lapsiin niin kannattaa muistaa, etteivät lapset ole ollenkaan niin ennakkoluulojensa ja traumojensa vankeja kuin me aikuiset. Pienen lapsen mielestä kaikki elämässä on suunnilleen yhtä uutta ja ihmeellistä. Jos lapselle kertoo, että joissakin perheissä on äiti ja isä, joissakin vain äiti tai isä ja joissakin kaksi äitiä tai kaksi isää, se pitää sitä ihan normaalina.
Me aikuiset toistamme niitä malleja, joita meille on opetettu. Jos meidän omilla vanhemmilla oli vahvoja ennakkoluuloja erilaisuutta kohtaan, he ovat siirtäneet ne meille. Mutta hyvä asia on, että sen voi tunnistaa ja siitä voi päästä eroon. Ainakaan niitä ennakkoluuloja ei kannata enää siirtää seuraavalle polvelle.
Hyvää vappua kaikille!
Vappua ja hieno havainto että nämä kaikki olisi yhden ihmisen kirjoittamia ja peukuttamia.
Muitakin välkkyjä liikenteessä kuin vain homja tai niiden kannattajia.
Täälä se karva bottom. Myös top.pieni
Löytyykö homo ja. Kiire nyt nopiasti ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin vähän varovaisempi sen kanssa, millaisia keskusteluja tänne avaa. Ap:kin kn nyt sanasta sanaan laittanut viestien sisällöt tänne. Ties vaikka hänkin kävisi täällä.
Mun mielestä just hyvä. Ehkä se saa vähä älyä päähänsä ku lukee tätä.
Mikä näistä sinusta on niin kuin "vähän älyä päähänsä"?
A) Joku vanhempi haluaa itse kertoa hieman vieraammista asioista omalle lapselleen? Omalla tavallaan ja omalle lapselle sopivalla tavalla?
B) Joku vanhempi ei pidä siitä millä tavalla jokin, shokeeraavakin, asia on kerrottu juuri sinun lapselle? Lapsi voi olla mm. järkyttynyt juuri tällä hetkellä.
C) Jonkun lapsen vanhempi on perinteisempi ja toisen taas avoimempi. Kaikki eivöt halua tuputtaa homoliittoja normaaleina liittoina. Mielipiteitä on monia ja kunnioittakaamme erilaisuutta myös mielipiteissä eikä vain suhdeasioissa.
Tämä jaksaa aina ihmetyttää kuinka porukka on niin suvaitsevaisita, mutta se suvaitsevaisuus on niin rajattua - hyväksytään vain se oma mielipide 😩
No ku puhutaan ihmisoikeuksista ni se ei ole suvaitsemattomuus kysymys.
No mielipiteethän on siit jänniä juttui, että ne voi muuttua ku kuulee toisen ihmisen kannan tai saada niihin suhteellisuutta.
Se, että käytetään jo itse hyvin alentavaa ilmaisua niin saa ihmiset ärsyyntyy. Jos sulla ei ole pokkaa soittaa ja puolustaa niitä mielipiteitäs ni kuinka paljon sä oikeasti niiden takana seisot?
Ja mä en ainakaan suostu rajoittamaan mun homoseksuaalisten ystävien meillä käyntiä sen takia, että sulle tai jollekkin on vaikeaa toisten seksuaalisuus.😃
Eihän meille ole vaikea kenenkään seksuaslisuus. En kuule juuri mieti sellaisia. Mulla seksi toimii ja sitä rataa. Katsos...
Teillehän se on vaikeaa, jos joku ajattelee eri tavalla kuin te! 😆
Jos se sujuu ja sua ei kiinnosta, niin miten sua voi sit haitata et joku homoseksuaali on puolisonsa kanssa käymässä siskollaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin vähän varovaisempi sen kanssa, millaisia keskusteluja tänne avaa. Ap:kin kn nyt sanasta sanaan laittanut viestien sisällöt tänne. Ties vaikka hänkin kävisi täällä.
A) Joku vanhempi haluaa itse kertoa hieman vieraammista asioista omalle lapselleen? Omalla tavallaan ja omalle lapselle sopivalla tavalla?
B) Joku vanhempi ei pidä siitä millä tavalla jokin, shokeeraavakin, asia on kerrottu juuri sinun lapselle? Lapsi voi olla mm. järkyttynyt juuri tällä hetkellä.
C) Jonkun lapsen vanhempi on perinteisempi ja toisen taas avoimempi. Kaikki eivöt halua tuputtaa homoliittoja normaaleina liittoina. Mielipiteitä on monia ja kunnioittakaamme erilaisuutta myös mielipiteissä eikä vain suhdeasioissa.
Tämä jaksaa aina ihmetyttää kuinka porukka on niin suvaitsevaisita, mutta se suvaitsevaisuus on niin rajattua - hyväksytään vain se oma mielipide 😩
No mielipiteethän on siit jänniä juttui, että ne voi muuttua ku kuulee toisen ihmisen kannan tai saada niihin suhteellisuutta.
Se, että käytetään jo itse hyvin alentavaa ilmaisua niin saa ihmiset ärsyyntyy. Jos sulla ei ole pokkaa soittaa ja puolustaa niitä mielipiteitäs ni kuinka paljon sä oikeasti niiden takana seisot?
Ja mä en ainakaan suostu rajoittamaan mun homoseksuaalisten ystävien meillä käyntiä sen takia, että sulle tai jollekkin on vaikeaa toisten seksuaalisuus.😃
Eihän meille ole vaikea kenenkään seksuaslisuus. En kuule juuri mieti sellaisia. Mulla seksi toimii ja sitä rataa. Katsos...
Jos se sujuu ja sua ei kiinnosta, niin miten sua voi sit haitata et joku homoseksuaali on puolisonsa kanssa käymässä siskollaan?
Vielä jos kerran miettisit. Mieti oikein kovasti jooko 😙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan se jotenkin poikkeavaa?Miksi ja erityisesti mistä lasket kuinka usein näet homoja? Minusta tutuisi kovin oudolta kulkea kadulla ja luokitella ihmisiä "Tuon on aivan varmuudella homo, noiden täytyy olla parisuhteessa keskenään vaikka ovatkin samaa sukupuolta, tuo ei missään tapauksessa voi olla..."
Eiku mä kirjaan ne muistioon. Sieltä just tarkistin 😩
Täsä bottom. .top tarpeen pieni.yhteyksiä HeTI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan se jotenkin poikkeavaa?Miksi ja erityisesti mistä lasket kuinka usein näet homoja? Minusta tutuisi kovin oudolta kulkea kadulla ja luokitella ihmisiä "Tuon on aivan varmuudella homo, noiden täytyy olla parisuhteessa keskenään vaikka ovatkin samaa sukupuolta, tuo ei missään tapauksessa voi olla..."
Eiku mä kirjaan ne muistioon. Sieltä just tarkistin 😩
Sitä en kysynyt miksi ne vielä kirjaisit ylös. Et voi kirjata niitä ylös ilman että ne luokittelet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä jos kerran miettisit. Mieti oikein kovasti jooko 😙
Mä oon oikeesti varmaan tyhmä ku en tajua.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan antaisi lapseni vierailla teillä. Haluan että lapseni oppii normaalin elämäntavan. Missä nainen on nainen ja mies on mies. Mies ja nainen tekevät toistensa kanssa lapsia ja hoitavat niitä yhdessä.
Ei lesboja, ei transuja, ei eri kulttuurien ihme sääntöjä jne. Normaalia elämää mitä Suomessa on eletty suurin osa tämän maan historiasta.
Mitä meinasit tehdä, jos oma muksusi tulee myöhemmiten kaapista? Siihen, mihin suuntaan aivot ovat kohdussa muokkautuneet, ei mitkään kasvatukset auta. Kadulleko meinasit viskata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan se jotenkin poikkeavaa?Laput silmillä hyvä olla. Ignorance is bliss.
Osaatko sä lukea tuossa luki KULJEN SILMÄT AUKI.
Hienosti tuo luetunymmärtäminen on vielä hakusessa.
Silmät saattaa olla auki, mutta jotain siinä pupillin ja näkymän välillä on kun et kuitenkaan todellisuutta näe.
Kaupungilla tulee vastaan ihmisiä, joilla erilaisia suuntautumisia mutta mitäpä ne ohikulkijalle kuuluu. Hullua vaan kuvitella että jokainen vastaantulija ajattelisi kuin sinä tai toisaalta se että kuvittelet tunnistavasi jokaisen vastaantulijan suuntautumisen, saati että mietit jokaisesta vastaantulijasta sellaista seikkaa että kenenköhän kanssa tuo haluaa harrastaa seksiä. Kuulostat pervolta hiipparilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan se jotenkin poikkeavaa?Hahahahaahhaaaahahhahaaaaaa, laput silmillä on mukava olla?
Sä taidat koluta ammatiksesi kaikissa hikisissä maanalaisissa homoluolissa 😉
Ehkäpä hoidan hikisiä, pas--sia, kusisia ja oksennuksen peitossa olevia ihmisiä suuntautumisista huolimatta. Voit toki ensi kerralla kieltäytyä hoidosta. Mieti, hoitohenkilökunta on saattanut juuri aiemmin koskettaa homoa - ethän halua että se tarttuu? Tatuoi otsaasi että ei saa elvyttää, etkä halua mitään muutakaan hoitoa. Homovapaata sairaalaakaan ei ole tässä tarjota, joten ymmärtänet varmaan oman parhaasi.
Vierailija kirjoitti:
Miten homoista ei-pitäminen on ahdasmielistä?
Ihan sama kuin väittäisi sitä ahdasmieliseksi, jos nainen tykkää naisista eikä miehistä eli miehistä pitämättömyys on ahdasmielistä!
Haloo, valoja pirttiin.
Kyllä joo jos se että nainen ei tykkää miehistä sen takia, että ne on miehiä niin joo sitten on ahdasmielistä (ja vähän outoa). Mutta jos ei seksuaalisesti viehäty vastakkaisesta sukupuolesta niin se ei ole ahdasmielistä eikä estä pitämästä vastakkaisesta sukupuolesta (ystävänä).
Se, että ei pidä homoista koska he tykkäävät samasta sukupuolesta, on sama kun ei tykkäisi ihmisestä koska sen lempiväri on keltainen tai se tykkää enemmän kissoista kun hevosista.
Eli täysin absurdia ja ahdasmielistä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan antaisi lapseni vierailla teillä. Haluan että lapseni oppii normaalin elämäntavan. Missä nainen on nainen ja mies on mies. Mies ja nainen tekevät toistensa kanssa lapsia ja hoitavat niitä yhdessä.
Ei lesboja, ei transuja, ei eri kulttuurien ihme sääntöjä jne. Normaalia elämää mitä Suomessa on eletty suurin osa tämän maan historiasta.
Mulla on kaveri jonka mies ja lasten isä ei hoitanut lapsia yhdessä naisen kanssa. Aina kun vaippa piti vaihtaa huusi naista paikalle, ei nukuttanut, ei syöttänyt, ei mitään. Mies vaan aina vetosi että hän käy töissä/vaihtaa autonrenkaat jo jne että lastenhoitohommat ei kuulu hänelle.
Sulla kun riittää energiaa miettiä muiden elämien normaaliutta ja saarnata, niin menisitkö saarnaamaan tälle miehelle, että hänen pitää hoitaa lasta yhdessä naisen kanssa. Annan yhteystiedot kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulipa sitten tällainen viesti lapseni kaverin äidiltä joka oli meillä leikkimässä kun siskoni oli meillä puolisonsa kanssa (nainen) samaan aikaan kylässä.
Itse en ainakaan huomannut mitään halausta kummenpaa.Jättäiskö vastaamatta vai mitä ihmettä vastais? Ja ei ole provo vaikka siltä varmaan vaikuttaa.
Mistä sinä tietäisit ketkä meillä saa vierailla? Kannattaa varmistaa ainakin etukäteen ennen kuin päästät lapsesi kyläilemään että on ihan varma että teillä ei samaan aikaan ole ketään homo, lesbo tai minkään muunkaan vähemmistö edustajaa joita kohtaan tunnet noin suurta pelkoa.
Vierailija kirjoitti:
Tulipa sitten tällainen viesti lapseni kaverin äidiltä joka oli meillä leikkimässä...
Onpas leikkisä äiti.
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan se jotenkin poikkeavaa?
Mistäs ajattelit että tunnistaisit esimerkiksi minut lesboksi jos tuolla kadulla törmättäisiin? Ja ihan turha vetää mitään lekkaresbo-stereotypioita tähän, voin vakuuttaa että ulkoisesta olemuksestani, vaatetuksestani yms et minun suuntautumistani voi päätellä. Eli mistä?
Mistähän se johtuu ettet "törmää niihin tuolla kadulla kuin pari kertaa vuoteen"? Voisikohan johtua siitä, että sen pari kertaa vuoteen näet jonkun jonka tunnistat homoksi, ja kaikki muut homot kulkevat sun ohi harva se päivä ilman että millään tavalla mielessäsi rekisteröit heidän homouttaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ainakaan huomannut mitään halausta kummenpaa.Jättäiskö vastaamatta vai mitä ihmettä vastais? Ja ei ole provo vaikka siltä varmaan vaikuttaa.
Mistä sinä tietäisit ketkä meillä saa vierailla? Kannattaa varmistaa ainakin etukäteen ennen kuin päästät lapsesi kyläilemään että on ihan varma että teillä ei samaan aikaan ole ketään homo, lesbo tai minkään muunkaan vähemmistö edustajaa joita kohtaan tunnet noin suurta pelkoa.
Esim. se meidän pedofiilisukulainen on saanut tuomion muussa maassa kuin Suomessa. Vierailee ihan sujuvasti täällä kodeissa ja kukaan ei epäile edes mitään kummallista.
Tästä olisin oikeasti huolissani.
Kovastihan täällä kannatetaan homoja. Vai millä sivuilla sä olet?