Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Kuinka tärkeää sinulle on kemia?

Vierailija
29.04.2017 |

Kuinka tärkeää miehille on tuntea voimakasta kemiaa naisen kanssa jota katselee vakavassa mielessä? Riittääkö että nainen on kivannäköinen ja mieluisan luonteinen vai pitääkö olla myös kipinää?
Onko kemian tunteminen vain naisille tärkeää?
En tiedä miksi tuntuu että miehille riittää että nainen on nätti ja kiva..

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis oikeasti niin, että kaikki miehet on ihan tunnevammaisia? Kaikki mitä on tutkittu feromoneista jne. on täyttä sontaa? Miehet panee vaan kaikkea minkä kiinni saa, eikä edes parisuhteessa oikeasti olla rakastuneita?

Vierailija
62/90 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmiten kemia, joka perustuu fyysiseen vetävyyteen ja samankaltaisiin arvoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vastata, kun en tiedä mitä se kemia tarkoittaa.

Vierailija
64/90 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikäluokassa 16-40 noin 80 % naisista kelpaisi minulle seksiin ja noin 25 % suhteeseen.

Pelkkään seksiin ei minulle kelpaisi kukaan ja suhteeseen ehkä yksi miljoonasta.

Eikö tuota ole vaikea tietää, kun et tunne suurinta osaa maailman ihmisistä?

Vierailija
65/90 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minua kiinnostavat seksuaalisessa mielessä enemmän sellaiset naiset, joista en ihmisinä pidä kovin paljon. Tai sellaiset, joista pidän, mutta en niin paljon että haluaisin seurustella. Eli se kemian tunteminen on minulle enemmänkin red flag.

Vierailija
66/90 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen kysymys! Olin vakavahkossa avoliitossa missi/mallityyppisen naisen kanssa. Emme kertaakaan suudelleet intohimoisesti ja erotiikka oli kömpelöä. Mitään voimakasta molemminpuolista kemiaa ei ollut. Mutta silti olin hyvinkin onnellinen tuossa suhteessa. Toisen päivittäinen katselukin on todella miellyttävää ja itse sain siitä paljon iloa.

Onhan tuo nykyinenkin kumppani kaunotar ja meillä on kemiaa ja kiihkeää erotiikkaa. Hän hiljattain ehdotteli sänkyhommia koska kiihottui ominaistuoksustani. Onhan se mukavampi muhinoida kun sitä kemiaa on.

Sinkkuajoilta muistuu viisi sellaista naista, jotka uskon kokeneensa kemiaa minun kanssa. Minä taas en oikein kokenut heistä samaa, vaikka hyvin viehättäviä olivatkin ja hyvää erotiikkaa harrastettiin. Perustan väitteeni siihen, että nämä naiset olivat halukkaita järjestämään menojaan sen mukaan että onnistuisivat näkemään. Ja aivan joka ikinen kerta nähdessä olivat hetkeäkään epäröimättä halukkaita sänkyhommiin. Nämä kaikki viisi taisivat olla täysin saatavilla suhteeseen, mutta minulla ei tosiaan täysillä kipinöinyt.

Vierailija
67/90 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein asia. Better living through chemistry!

Vierailija
68/90 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koe kemiaa/kipinöitä, tärkeäksi asiaksi parisuhteen kannalta.

Luonne ja arvomaailma on ne kaikkein oleellisimmat asiat.

Niiden seksihalujen heräämiseen, kun riittää pelkkä alastomuus ja silmää miellyttävä ulkonäkö.

Ootko huomannut eroa sen viehättävän alastomuuden herättämien seksihalujen, ja sellaisen käsittämättömän voimakkaan keskinäisen puoleensavetävyyden, "kemian", herättämien seksihalujen välillä? Riippuen toki, ootko kokenut jälkimmäistä.

Vierailija
69/90 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta fysiikka ja biologia on paljon mielenkiintoisempia syventymisen kohteita.

Vierailija
70/90 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siis oikeasti niin, että kaikki miehet on ihan tunnevammaisia? Kaikki mitä on tutkittu feromoneista jne. on täyttä sontaa? Miehet panee vaan kaikkea minkä kiinni saa, eikä edes parisuhteessa oikeasti olla rakastuneita?

Ei ole. Mun kokemus miehistä on onneksi, että ne on ihmisiä, ihan niin kuin naisetkin.

Vierailija
71/90 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ainoastaa alfat etsii jotain kemioita. Taviksilla ei ole varaa, kuin ottaa ensimmäinen, joka on kiinnostunut.

Läheisriippuvuudesta voi toipua

Vierailija
72/90 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille myydään perhe pakettia. Siksi kuulee ettei kyetä löytämään sitä oikeaa. Mennään yhteen perhe edellä epätyydyttävän kumppanin kanssa ja ehkä ajan mittaan löydetään Oikea. Kaikki tietää miksi idylliä pyritään kauppaamaan. Syntyvyyden vuoksi. Syntyvyys mahdollistaa kulutuksen. Lapseton sinkku ei kuluta samalla tavoin.

Vierailija
73/90 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä ei ole feromoneja. Olet aivan pihalla ihmisen anatomiasta. Lue muutakin kuin huuhaatutkimuksia.

Vierailija
74/90 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se tärkeää. En tarvitse ketään, enkä edes etsi, joten jos johonkin ryhtyisin, mun pitäisi oikeasti rakastua aika täysillä. Elämäni aikana olen ollut tyytyväisin sinkkuna.

Vaikka  olen nainen sekaannun tähän kuitenkin sen verran että täysin samat ajatukset ja tuntemukset täällä.

En ole koskaan tajunnut tuota mystistä "kemiaa", en ole sellaista tuntenut ja siksi kai sitten onkin niin helppo olla ja elää yksin. Missään tapauksessa en alkaisi yhtään mihinkään vain koska niin on tapana tai koska en muka pärjäisi yksin tms. Ehdottomasti pitäisi tapahtua jotain todella mullistavaa, jotain maata kaatavaa, se kai sitten olisi sitä kemiaa? Vaan kun ei ole tapahtunut enkä sellaiseen usko.

Vierailija
75/90 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemia syntyy naisen kauniista ulkonäöstä.

Vierailija
76/90 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestit ei ilmesty näyttöön eli mitäs nyt?

Vierailija
77/90 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä olen sitä mieltä, että mulla ei ole varaa edellyttää kemiaa.

Huippukemiat ja kipinät on luksusta jotka on varattu ainoastaan kaikista tasokkaimmille miehille joilla on hitosti valinnanvaraa.

Jos mietitään realistisesti, että mies ei monen vuoden aikana saa ketään hoikkaa lapsetonta 6/10 kasvot omaavaa naista kiinnostumaan niin luuleeko naiset, että miehellä olisi varaa antaa pakit siinä tilanteessa jos kemiat ja kipinät eivät olisi täydelliset? Ja riskeerata taas vuosien yksinolo?

Miehet ovat pariutumismarkkinoilla kerjäläisiä.

Vierailija
78/90 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panemiseen tai seksisuhteeseen ei tarvita kummempia tunteita.

Parisuhteeseen tarvitaan aina, eli juuri sitä kemiaa. Ei tarvitse olla umpirakastumista, mutta jonkinlaista ihastumista ja yhteenkuuluvuuden tunnetta.

Välillä tulee olo, että täällä pikkulapset kyselevät itsestäänselvyyksiä.

Vierailija
79/90 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varotus - huippusensuuri päällä!

Vierailija
80/90 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haetaan sanoja mikä aiheuttaa sensuroinnin - miesviha, MIESVIHA

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme