Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Kuinka tärkeää sinulle on kemia?

Vierailija
29.04.2017 |

Kuinka tärkeää miehille on tuntea voimakasta kemiaa naisen kanssa jota katselee vakavassa mielessä? Riittääkö että nainen on kivannäköinen ja mieluisan luonteinen vai pitääkö olla myös kipinää?
Onko kemian tunteminen vain naisille tärkeää?
En tiedä miksi tuntuu että miehille riittää että nainen on nätti ja kiva..

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää, että nainen on fiksu, kiva ja kiltti. Jätän kemiat muille

Vierailija
2/90 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kemiikan ja fysiikan erillään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoastaa alfat etsii jotain kemioita. Taviksilla ei ole varaa, kuin ottaa ensimmäinen, joka on kiinnostunut.

Vierailija
4/90 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein tärkeintä, kiinnostun hyvin harvoista naisista. Nykyään en kyllä edes tapaa kovin usein uusia ihmisiä, viihdyn itsekseni suurimman osan ajasta.

Vierailija
5/90 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe kemiaa/kipinöitä, tärkeäksi asiaksi parisuhteen kannalta.

Luonne ja arvomaailma on ne kaikkein oleellisimmat asiat.

Niiden seksihalujen heräämiseen, kun riittää pelkkä alastomuus ja silmää miellyttävä ulkonäkö.

Vierailija
6/90 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua!

Nämä vastaukset täysin tukee mun luulojani!!

Lisää mielipiteitä?

ap

Vierailija
7/90 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemian jätän puistokemisteille. Eli ei tarvii kemiaa. 

Vierailija
8/90 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet nyt innostuu kaikista naisista

Vierailija
9/90 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan mukavasti menestynyt (akateeminen, kv-kokemusta uralla, nyt kasvuyrityksen omistaja), itsestäni huolta pitävä (sali, vaatetus, hygienia) mies. Elämäni aikana nainen on kunnolla kiinnostunut minusta KAKSI kertaa. Jos olisin jäänyt odottelemaan kemioita, niin en olisi koskaan elämässäni kokenut naisen kosketusta.

Tilanne on samankaltainen kaikilla miehillä pl. julkkikset tai huippukomeat ja -karismaattiset tavikset.

Vierailija
10/90 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se tärkeää. En tarvitse ketään, enkä edes etsi, joten jos johonkin ryhtyisin, mun pitäisi oikeasti rakastua aika täysillä. Elämäni aikana olen ollut tyytyväisin sinkkuna.

Vierailija
11/90 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehet koe seksuaalista vetovoimaa ollenkaan? Vai kokeeko miehet niin kaikkia naisia, siis ihan random naisiakin kohtaan?

Vierailija
12/90 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö miehet koe seksuaalista vetovoimaa ollenkaan? Vai kokeeko miehet niin kaikkia naisia, siis ihan random naisiakin kohtaan?

Tottakai koetaan mutta sillä ei vaan ole mitään erityistä painoarvoa.

Vierailija
13/90 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämäni aikana nainen on kunnolla kiinnostunut minusta KAKSI kertaa. Jos olisin jäänyt odottelemaan kemioita, niin en olisi koskaan elämässäni kokenut naisen kosketusta.

Siis kaksi kertaa niin että se on tullut sinunkin tietoosi. Moni nainen (kuten mieskin) ei vaan uskalla näyttää kiinnostustaan.

Vierailija
14/90 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, mä olen ajatellut, että naiset innostuu kaikista miehistä, koska kaikilla karseilla karvaturreilla mitä kaupungilla tulee vastaan on nainen käsipuolessa.

Vierailija
15/90 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla kemiaa tai kipinää ensitreffeillä. Jos nainen on nätti ja mukava, samanlaista ajatusmaailmaa oleva niin saan kyllä tunteet syttymään myöhemmin :)

Vierailija
16/90 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvita kemiaa eikä hyvää ulkonäköä. Arvomaailma on tärkein kriteeri.

Vierailija
17/90 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin minäkin olen epäillyt, ainakin näistä vastauksista päätellen harvat miehet kemioista piittaavat. Yksi suurimpia eroja sukupuolten välillä. Ilmankos toinen puhuu aidasta ja toinen seipäistä.  :)

Vierailija
18/90 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tukee hyvin sitä muutaman päivän takaista ketjua, jossa aloittaja kertoi, että trefffeillä miehet suuttuvat pakeista, koska heille se parisuhde itsessään on tärkeää saada-ihan sama kenen kanssa. Tämä on omakin käsitykseni miesten pariutumisesta, ottavat sen, jonka saavat ja jos on valinnanvaraa, valitsevat mielestään kauneimman tai pitävät useaa yhtä aikaa. Ihan sama, vaikka eivät koe häntä persoonana oikeaksi ja sopivaksi, kunhan on joku. Ja sitten myöhemmin petetään kun ihastutaan ensimmäistä kertaa kunnolla tai aletaan kohdella halveksuen naista kun tämä ei olekaan sitä, mikä olisi miehen aito toive.

Vierailija
19/90 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua ainakaan tekopirteät pinnalliset epäaikusimaiset mielisteliät kiinnosta.  Peppi Pitkätossun kaltainen aikuinen nainen vetoaa minuun.

Vierailija
20/90 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemialässytys on naurettavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän