Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Kuinka tärkeää sinulle on kemia?

Vierailija
29.04.2017 |

Kuinka tärkeää miehille on tuntea voimakasta kemiaa naisen kanssa jota katselee vakavassa mielessä? Riittääkö että nainen on kivannäköinen ja mieluisan luonteinen vai pitääkö olla myös kipinää?
Onko kemian tunteminen vain naisille tärkeää?
En tiedä miksi tuntuu että miehille riittää että nainen on nätti ja kiva..

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan yleensä menee aina niin että mitä enemmän nainen tuntee kemiaa minua kohtaan niin sitä epäviehättävämpi se nainen on.

Eli on kyseessä vaihtokauppa, haluatko yhteen jonkun +40v yksinhuoltajanaisen kanssa joka tuntee vahvaa kemiaa sun kanssa vai haluatko yhteen jonkun 25v lapsettoman naisen kanssa joka ei tunne vahvaa kemiaa sua kohtaan, molempia ei voi tavismies saada. Yhtälö että viehättävä lapseton nuori nainen tuntisi vahvaa kemiaa mua kohtaan ei ole mahdollinen, valitettavasti.

Vierailija
22/90 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kielimaisteri, yksi kurssi kemiaa jäi lukioon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vaan yleensä menee aina niin että mitä enemmän nainen tuntee kemiaa minua kohtaan niin sitä epäviehättävämpi se nainen on.

Eli on kyseessä vaihtokauppa, haluatko yhteen jonkun +40v yksinhuoltajanaisen kanssa joka tuntee vahvaa kemiaa sun kanssa vai haluatko yhteen jonkun 25v lapsettoman naisen kanssa joka ei tunne vahvaa kemiaa sua kohtaan, molempia ei voi tavismies saada. Yhtälö että viehättävä lapseton nuori nainen tuntisi vahvaa kemiaa mua kohtaan ei ole mahdollinen, valitettavasti.

Jotenkin tuli sellanen olo, että et taida ihan tajuta mitä kemialla tässä tapauksessa tarkoitetaan. Esimerkkisi kuulostivat aika laskelmoivilta.  :)

Vierailija
24/90 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kemialässytys on naurettavaa.

Tosi miehen puhetta.  :D

Vierailija
25/90 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö miehet koe seksuaalista vetovoimaa ollenkaan? Vai kokeeko miehet niin kaikkia naisia, siis ihan random naisiakin kohtaan?

Ihan random naisia kohtaan on seksuaalista vetovoimaa ja kaupungilla pää pyörii kuin pöllöllä, niin paljon on viehättäviä naisia :D

Vierailija
26/90 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et taida ymmärtää käsitettä kemia. Se perustuu geeneihin ja jos sitä on, molemmat tuntevat sitä. Ainoastaan miehet eivät huomaa, jos sitä ei ole. Tai alfamiehet ovat kyllä yhtä kranttuja sen suhteen kuin naisetkin, monien naiskokemusten opettamina, mutta tavikset eivät.

Vierailija
27/90 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla mitään kemiaa, kunhan lämpöä ja läheisyyttä saa mukavalta ihan kivan näköiseltä naiselta. Saa olla lukutoukka tai urheilija tai mikä vaan hömppä.

Vierailija
28/90 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se.

Kyllä naisissa on eroja siinä, että kenen kanssa tulee paremmin juttuun ja kaikki toimii muutenkin. Joskus löytyy suorastaan erikoisen tuntuinen yhteys.

Vierailija
29/90 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo, olen ollut rakastunut vain kerran. Olen kuitenkin useamman naisen kanssa ollut elämäni aikana, joten jostain se johtuu ettei kaikkiin rakastu. Kutsuttakoon sitä sitten kemiaksi, joka ainakin itselleni olisi edellytyksenä vakavaan suhteeseen ryhtymiselle.

Vierailija
30/90 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla kemiaa ja silti naisesta voi kiinnostua. Aloittaja olet itsekin aika hyvin kartalla :)

Vierailija
31/90 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle matematiikka ja fysiikka on kemiaa tärkeämpää.

Vierailija
32/90 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten mielestä kemiaa on, jos nainen kiihottaa heitä.

Vierailija
33/90 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mitä tarkoitat kemialla. Jos tarkoitat sitä, että viehättyy toisesta ja on helppo keskustella toisen kanssa, niin se on erittäin tärkeää suhteen kannalta. Mutta en ole sen luonteinen, että menisin kenestäkään naisesta ensitapaamisella sekaisin.

Vierailija
34/90 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siinä vielä kemioita alkaa odottelemaan niin hyvästit saa heittää muksuhaaveille. Pääasia että naisen vierellä ei tule paha. Vain naisilla ja erittäin hyvännäköisillä miehillä on varaa odottaa mitään kemioita.

Vierailija
35/90 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kemia" on vain kiertoilmaisu sujuville pelimiestaidoille.

Vierailija
36/90 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäluokassa 16-40 noin 80 % naisista kelpaisi minulle seksiin ja noin 25 % suhteeseen.

Vierailija
37/90 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten mielestä kemiaa on, jos nainen kiihottaa heitä.

Minä en itseasiassa ole koskaan ihastunut naiseen niin, että ensi alkuun olisin tuntenut mitään seksuaalista häntä kohtaan.

Vierailija
38/90 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tärkeää miehille on tuntea voimakasta kemiaa naisen kanssa jota katselee vakavassa mielessä? Riittääkö että nainen on kivannäköinen ja mieluisan luonteinen vai pitääkö olla myös kipinää?

Kemia on keksitty termi, jolla voi sopivasti piilottaa oikeat syyt viehätykseen. Niistä kun ei haluta puhua, eikä ajatella.

Vierailija
39/90 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan seurustellut naisen kanssa, johon minulla on ollut  heti alusta lähtien selvää vetovoimaa. Seuraavalla kerralla ajattelin kokeilla tällaista naista. 

Vierailija
40/90 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kemia on keksitty termi, jolla voi sopivasti piilottaa oikeat syyt viehätykseen. Niistä kun ei haluta puhua, eikä ajatella.

Eihän se mitään piilottele. Se on yhdistelmä seksuaalista vetovoimaa, joka johtuu toisen ulkonäöstä ja luonteiden yhteensopivuutta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä