Hillan, Pinjan ja Mintun pikkuveljen nimi?
Etsimme nimeä, joka sointuisi siskojen nimien kanssa, mutta joka ei (välttämättä) olisi luontonimi, koska poikien luontonimet eivät jotenkin iske. Esim. tutuilta tulleet ehdotukset Pyry ja Aarni eivät ole meidän makuumme.
Itse olemme miettineet näitä: Hugo, Aatto, Otso, Niilo/Niila, Alpo, Toivo, Tiitus, Joona. Mikään ei kuitenkaan ole vielä noussut suosikiksi.
Heittäkää ehdotuksia, lupaan kommentoida! Toki loppupeleissä itse valitsemme nimen, eli pojalle ei tarvitse isompana kertoa, että sait muuten nimesi av-palstalta. Mutta olisi kiva kuulla ulkopuolisten näkökulmia, kun olemme itse jumissa nimen kanssa.
Kommentit (158)
Vierailija kirjoitti:
Sisu (on myös syötävää! :))
Muotinimi, kuten Sampokin. Ei jatkoon!
En lukenut koko ketjua joten en tiedä ehdottiko joku jo näitä:
Eemeli
Taneli
Joonas
Tobias
Henri
Santeri
Jani
Tuisku
Timo
Miten olisi Eliel? Ei nyt ihan soinnu muihin mutta siinä olisi perinteikyyttä jota haette, ilman lässynläätä, Peetukin oli kiva ehdotus. Vähän kuin Eetu ilman jonneutta eikä mene mielestäni liian vauvamakseksi
Ap taas tyypillinen persrako jolle ei mikään kelpaa. Anna sille pennullesi nimeksi vaikka Tahvo!
Eetu, olisi samaa suosittuuslinjaa tyttöjen nimien kanssa
Hannes, Heino, Touko, Aaron, Tuukka, Valto, Matti, Mikko,Antti
Joonan tyyppisiä vaihtoehtoja olisi myös Jooa, Joakim.
Toivo, Topias, Tuomas
VihdoinTuliSePoikaJaVoidaanLopettaaLisääntyminen
Hugo, Otto tai Sisu.
Näissä olisi samaa tyylikkyyttä kuin teidän tyttöjen nimissä. Älkää antako liian erikoista nimeä.
Hilla, Pinja, Minttu, PeetA! :)
No jopas olikin kireää! T. Ei ap