Hillan, Pinjan ja Mintun pikkuveljen nimi?
Etsimme nimeä, joka sointuisi siskojen nimien kanssa, mutta joka ei (välttämättä) olisi luontonimi, koska poikien luontonimet eivät jotenkin iske. Esim. tutuilta tulleet ehdotukset Pyry ja Aarni eivät ole meidän makuumme.
Itse olemme miettineet näitä: Hugo, Aatto, Otso, Niilo/Niila, Alpo, Toivo, Tiitus, Joona. Mikään ei kuitenkaan ole vielä noussut suosikiksi.
Heittäkää ehdotuksia, lupaan kommentoida! Toki loppupeleissä itse valitsemme nimen, eli pojalle ei tarvitse isompana kertoa, että sait muuten nimesi av-palstalta. Mutta olisi kiva kuulla ulkopuolisten näkökulmia, kun olemme itse jumissa nimen kanssa.
Kommentit (158)
Kaneli, Tanelista väännetty, mutta mauste :) saattaa kyllä olla tytönkin nimi.
Karri, niin kuin curry-mauste, mutta se R-ei tainnut miellyttää...
Antto
Anton
Eemil
Veeti
Paavo
Leevi
abdul tai mohammed. Variaatioita löytyy useempia näistä nimistä joka perheesee
Akseli
Aleksi
Pauno
Ilmari
Pasi(toimii aina!)
mitä hittoa :D Joku just poisti mun ehdotuksen :D
Kyllä Käpy on on ihan oikea nimi, suomesta löytyy niin miehiä kuin naisiakin. Vai Palleko oli väärin? :D
Hilla, Minttu, Pinja, Käpy <-- Kaikki kasveihin liittyviä. Käpy viittaa havupuihin, vahva ja maanläheinen nimi.
Hilla, Minttu, Pinja, Palle <-- Hilla ja Palle samantapaisia, Pinja ja Palle alkaa p:llä. Koko rimpsussa on suuhun sopiva rytmi.
Vierailija kirjoitti:
mitä hittoa :D Joku just poisti mun ehdotuksen :D
Kyllä Käpy on on ihan oikea nimi, suomesta löytyy niin miehiä kuin naisiakin. Vai Palleko oli väärin? :D
Hilla, Minttu, Pinja, Käpy <-- Kaikki kasveihin liittyviä. Käpy viittaa havupuihin, vahva ja maanläheinen nimi.
Hilla, Minttu, Pinja, Palle <-- Hilla ja Palle samantapaisia, Pinja ja Palle alkaa p:llä. Koko rimpsussa on suuhun sopiva rytmi.
Ja nyt se viesti ilmaantuikin takas o.o Ilmeisesti mun koneessa/nettiyhteydessä oli ongelma
Hilla, Pinja, Minttu ja
Nalle (vrt. Björn)
Otso,
Onni,
Taito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lupasit ap kommentoida?
Kommentoinkin, mutta olit jättänyt tämän kommentin 6 minuuttia keskustelun tehtyäni. En sentään minuutin välein ole päivittämässä tätä keskustelua. Taisit olla se, joka ehdotti vitsillä Leo Komarovia tai jotain muuta yhtä "hauskaa" ja halusit nähdä, miten vastaan.
-ap
Miksi sinä olet noin kireä?
Väinö, Aapo, Eeli, Oula: Tästä nimirimpsusta Väinöä ja Eeliä kommentoinkin jo, Eeli on ihan kiva ja Väinö ihana, mutta Väinö on liian monen tutun lapsen nimi. Aapo kiva, Oula ei jotenkin oikein iske.
Pentti: Vaikka perinteiset poikien nimet ovat mieleemme, niin Pentti on kuitenkin vähän setämäinen.
Otava, Usva, Sumu, Valo: Otava on ihana, tosin voi olla, että se olisi kuitenkin liian erikoinen. Usva on mun mielestä selkeästi tytön nimi. Sumu tuntuu liian erikoiselta, Valo on ihan herttainen.
Kuutti: Liikaa eläimeen viittaava
Nuutti: Ihan suloinen, mutta tätä en näe omalla lapsella
Touko: Jostain syystä en pidä
Aarne: Sama kuin yllä
Aulis, Pietu: Sama kuin yllä
Pessi: Tässä on jotain kivaa
Sisu: Tämä on kiva, merkitys myös
Voitto, Mauno: Eivät meidän tyylisiä
Karri: Liian kova nimi
-ap
Sampo, Otso, Viima, Noel, Oiva, Atte, Aatos, Aaron, Lenni, Joel ja Kaspian tuli mieleen :)