Hillan, Pinjan ja Mintun pikkuveljen nimi?
Etsimme nimeä, joka sointuisi siskojen nimien kanssa, mutta joka ei (välttämättä) olisi luontonimi, koska poikien luontonimet eivät jotenkin iske. Esim. tutuilta tulleet ehdotukset Pyry ja Aarni eivät ole meidän makuumme.
Itse olemme miettineet näitä: Hugo, Aatto, Otso, Niilo/Niila, Alpo, Toivo, Tiitus, Joona. Mikään ei kuitenkaan ole vielä noussut suosikiksi.
Heittäkää ehdotuksia, lupaan kommentoida! Toki loppupeleissä itse valitsemme nimen, eli pojalle ei tarvitse isompana kertoa, että sait muuten nimesi av-palstalta. Mutta olisi kiva kuulla ulkopuolisten näkökulmia, kun olemme itse jumissa nimen kanssa.
Kommentit (158)
Vierailija kirjoitti:
Lupasit ap kommentoida?
Kommentoinkin, mutta olit jättänyt tämän kommentin 6 minuuttia keskustelun tehtyäni. En sentään minuutin välein ole päivittämässä tätä keskustelua. Taisit olla se, joka ehdotti vitsillä Leo Komarovia tai jotain muuta yhtä "hauskaa" ja halusit nähdä, miten vastaan.
-ap
Kaito: En ole ennen kuullutkaan. Tämä itse asiassa kuulostaa ihan kauniilta, jotenkin japanilaistyylinen. Pidämme kuitenkin perinteisemmistä nimistä.
Reima: Setämäinen.
Tero: Tämäkin on setämäinen ja lisäksi r-kirjain ei miellytä.
Max: Tämä on jo parempi, muttei silti meidän tyyliä. Liian lyhyt ja moderni, toisaalta myös enemmän kansainvälinen kuin suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Alpi
Alpi on itse asiassa ihan hauska nimi, ja muistuttaa hyvin paljon omalla listallamme olevaa Alpoa.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Kuusenkerkkä
Onko tänään meneillään joku mopojonnejen hyökkäys av-palstalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuusenkerkkä
Onko tänään meneillään joku mopojonnejen hyökkäys av-palstalle?
Mopojonnet eivät tiedä, mikä on kuusenkerkkä.
Tuo Kuisma on ihana nimi. Itse ehdotan Vanja-nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Peetu tai Aapi
Kiitos, nyt tulee jo järkeviäkin kommentteja!
Peetu on ihan kiva, olen aina pitänyt Eetusta, ja Peetu on lähes sama nimi.
Aapi on minulle liian erikoinen. Tiedän itse asiassa yhden sen nimisen henkilön, mutta vierastan nimeä silti.
-ap
Antti, Jaakko ja Ville. Toooosi omaperäistä. Ap ei olisi varmaan ikinä itse keksinyt.
Sampo, jotenkin saman oloinen kuin siskostenkin nimet.
Omista pohdinnoistanne Otso on mielestäni ihana, Otto voisi olla myös vaihtoehto.
Pimppu. Sitten opetat sen vielä pissaamaan istuviltaan.
Kommentoin, mutta selkeästi täysin läpällä jätetyt ehdotukset tyyliin Pottu jätän huomioimatta. Todennäköisesti nuo ovat jonkun tänne eksyneen teinin kirjoittamia.
Elvis: Ei ole meidän tyyliä, pidämme suomalaisista nimistä
Kuisma: Tämä ei miellytä kirjainten/nimen rakenteen osalta. Lisäksi tästä tulee aina vain mieleen Salkkari-Kuisma!
Pähkinä: Ei ole vakiintunut nimeksi, liian erikoinen.
Terho: Pidämme vähän pehmeämmistä nimistä, tässä r-kirjain ei miellytä. Lisäksi tulee mieleen Terhokoti.
Jorma: Tulee epämiellyttäviä assosiaatioita
Vesa: Setämäinen, en näe tätä nimeä alle 40-vuotiaalla
-ap