Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidättekö naiset tosi korkeita korkoja ihan itseänne varten samalla tavalla kuin meikkauksen tapauksessa?

Vierailija
29.04.2017 |

Miten on?

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo? Paitsi en pidä tosi korkeita, maks. 8cm. Niillä osaan vielä kävellä, on mukavat jalassa ja on itsevarma olo. Meikki myös lisää mun itsevarmuutta. Aina en silti jaksa meikata, mieskin aina valittaa miten olen kaunis ilman meikkiäkin, että on turhaa.

Vierailija
2/72 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep.

Ei kinosta miehet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo toki, samoin kun pidän push up -rintaliivejä ja kohottavia pikkuhousuja :D ihan siis itseni takia, en kenenkään muun.

Vierailija
4/72 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette naiset vaan myönnä? Ei se ole mikään häpeä.

Vierailija
5/72 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä korkokenkiä. Mulle tuo itsevarmuutta, kun saan mennä keveästi puolijuoksua tennareissa ohi kankeista korkkareilla keikistelijöistä.

Vierailija
6/72 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette naiset vaan myönnä? Ei se ole mikään häpeä.

Miksi ette miehet vaan usko? Olette oman ajattelunne vankeja.

Vierailija
7/72 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekös, että itsevarmuus lähtee jo alusvaatteita myöten? Kun on hyvää päällä myös tuntee olonsa hyväksi. Itse saatan olla itsekseni kotonakin hepeneissä, olo on hyvä. Jostain syystä miehet (eikä kaikki naisetkaan) eivät tätä ymmärrä. Koko maailma ei ole sinä-sinä ja sinun ihana napasi.

Vierailija
8/72 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekös, että itsevarmuus lähtee jo alusvaatteita myöten? Kun on hyvää päällä myös tuntee olonsa hyväksi. Itse saatan olla itsekseni kotonakin hepeneissä, olo on hyvä. Jostain syystä miehet (eikä kaikki naisetkaan) eivät tätä ymmärrä. Koko maailma ei ole sinä-sinä ja sinun ihana napasi.

Ja joillekin naisille se hyvä olo tietty lähtee vaikka mummoalkkareista tai urheiluvaatteista. Hepeneet ei ole pakollisia. Meitä on moneen junaan ja hyvä niin.

Vierailija
9/72 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te puhutte itsenne pussiin aina tässä asiassa :) Laittaudutte "itseänne varten" jotta olisitte itsevarmempia -> eli omasta mielestänne kauniimpia, viehättävämpiä -> saatte itsevarmuutenne siitä että teitä ihaillaan/olisitte paremman näköisiä kun naapurin Anneli

Vierailija
10/72 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeehän sen jo kasvoista, että nainen nauttii suunnattomasti olostaan, kun on ollut päivän korkeilla koroilla.

Vierailija
11/72 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän korkeita korkoja silloik, kun ne sopivat asuun ja tilanteeseen. Juhliin tai syömään, niin on kiva itseni takia pukeutua nätisti ja myös muita kanssaihmisiä varten.

Vierailija
12/72 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän sekä korkoja että matalapohjaisia kenkiä -päivästä ja fiiliksestä riippuen. Kun käytän korkoja, mies aina välillä sanoo, että olen söpömpi matalapohjaisissa kengissä. Eli korot on tässä tapauksessa minua itseäni ja ne matalapohjaiset enemmän miehen miellyttämistä varten. :D

Vierailija
13/72 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni ymmärtää; tuohonhan markkinavoimat kovasti pyrkivät tyttöjä ja naisia ohjaamaan. Naisen itsetunto nousee siitä, että hän ostaa ja pyrkii näyttämään hyvältä, on siis kelpo kuluttaja ja antaa rahansa pois. Miehen taas kuuluu tehdä: urheilla kovaa, tienata rahaa, korjata vimpaimia.

Mikäs siinä, jos haluaa tuollaista elämäntapaa noudattaa. Mutta kannattaa muistaa, että se on samalla iso bisnes.

T. Se tennarinainen.

Vierailija
14/72 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on parit stilettikorkoiset korkkarit, joita pidän juhlatilaisuuksissa kun arvelen korkkareiden kuuluvan etikettiin.

Vierailija
15/72 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt tajunnut koko kysymystä... Siis ketä ihmettä varten mä laittaisin meikkiä tai kengät jalkaani kuin itseäni?  Mulla on paljon "korollisia" kenkiä, mutta vain yhdet todella korkeat. Olen ostanut ne yhtä mekkoa varten. Että oikeastaan joskus käytän korkeakorkoisia kenkiä siis mekkoa varten..

Vierailija
16/72 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan kyllä muita miellyttääkseni. Haluan näyttää kauniimmalta, koska uskon saavani silloin erilaista kohtelua ja oloni on itsevarmempi kun olen kauniimpi.

Vierailija
17/72 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä korkokenkiä koska en pidä niistä, eli itseni takia pidän matalapohjaisia. Meikkiä laitan yleensä itseni takia, eli silloinkin kun vietän koko päivän yksin kotona. Joskus on pakko yrittää näyttää meikin avulla siistimmältä esim. töissä vaikka ei kiinnostaisi, peittää esim finni, ihohuokoiset, isot silmäpussit jne.

Vierailija
18/72 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastani miellyttääkseni laitan korkokengät, hän tykkää siitä. Muuten tuskin kovin usein laittaisin korkokengät.

Muu pukeutumiseen panostaminen miellyttää sekä itseä, että puolisoani.

Olemme molemmat naisia.

Puolisoni käyttää korkokenkiä, vaikka minulle se on ihan samantekevää.

Vierailija
19/72 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te puhutte itsenne pussiin aina tässä asiassa :) Laittaudutte "itseänne varten" jotta olisitte itsevarmempia -> eli omasta mielestänne kauniimpia, viehättävämpiä -> saatte itsevarmuutenne siitä että teitä ihaillaan/olisitte paremman näköisiä kun naapurin Anneli

Häh? Mitä? Kukaan ei ole puhunut itseään pussiin saati sanonut kuinka haluaa olla Annelia kauniimpi. Vaan, että se laittautuminen tuo itsevarmuutta. Onko teillä miehillä itsevarmuus näin sidottu pilluun kun ette vaan tajua? Maailmassa on muutakin kuin toinen sukupuoli.

Vierailija
20/72 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen niin paljon, etten pysty käyttämään korkeakorkoisia kenkiä kuin harvoin, lähinnä erityistilaisuuksissa. Joskus nuorempana pystyin käyttämään niitä enemmän. Onhan se mukavaa, kun on aiempaa pitempi korkkareitten kanssa. Lisäksi se että tuntee itsensä nätiksi kiihottaa yleisesti itseäni ja silloin on kiva olla.