Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidättekö naiset tosi korkeita korkoja ihan itseänne varten samalla tavalla kuin meikkauksen tapauksessa?

Vierailija
29.04.2017 |

Miten on?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun näen yksinään mökillä istuvan naisen korkkareissa täydessä tällingissä uskon sen olevan häntä itseään varten :)

Vierailija
62/72 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Rakastan korkokenkiä, tulee hyvä ryhti ja seksikäs olo. Mieheni mielestä mun pitäisi käyttää vaan lenkkareita, että päästään nopeasti siirtymään paikasta toiseen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän korkkareita silloin kun ne sopii vaatteisiin paremmin.

Vierailija
64/72 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä välillä meikkaan vaikka on vapaapäivä ja olen kotona koko päivän. Ihan vaan huviksi, opettelun takia ja sen takia että on kivaa kun peilistä näkyy huoliteltu naama :)

Vierailija
65/72 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti kun näen yksinään mökillä istuvan naisen korkkareissa täydessä tällingissä uskon sen olevan häntä itseään varten :)

Niin, no jos sä näet hänet, niin silloinhan hän ei ole täysin yksin...

Joka tapauksessa, hyvin hyvin harva laittautuu oikein pidemmän kaavan mukaan yksin ollessaan. Jos laittautuminen tapahtuu vain itseä varten, niin periaatteessa se kuuluu arkitoimintoihin siellä mökillä tai autiolla saarellakin.

Tunnen muutamia naisia, jotka meikkaavat kotioloissakin, mutta eivät kyllä mitään täyttä arsenaalia, vaan ihan sellaista ripsari- ja huulikiiltomeininkiä. Kenenkään en tiedä kulkevan kotona tai mökillä stilettikoroissa ihan muuten vaan.

Vierailija
66/72 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä en kyllä mökkeile.

Vierailija
67/72 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ostan vaatteeni, kenkäni ja asusteeni sillä perusteella, mikä minusta näyttää hyvältä ja tyylikkäältä. Sitten on paljon itsevarmempi olo, kun on huolitellun näköinen. Eli kyllä.

Toki jos menen jonnekkin ns. miestä etsimään, saatan myös käyttää samoja vaatteita ja korkkareita, menee moneen tilanteeseen. Muttan en minä arkielämässä pyri muita varten hyvältä näyttämään, kaikilla on vielä niin erilaiset mieltymyksetkin, että aika vaikeaa olisi.

Vierailija
68/72 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä korkokenkiä. Ei vain istu tyyliin mitenkään. Korkeintaan juhlavampaan tilaisuuteen pistän että käyttöä tulee se pari tuntia aina parin vuoden välein.

Vierailija
69/72 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mökillä, kuten kotonanikin haluan olla mukavasti, eli en ole korkkareissa, enkä muutenkaan mitkään kengät jalassa. Meikata kuitenkin saatan, ja ostan vain hyvännäköisiä vaatteita, että tervetuloa vaan katselemaan.

Vierailija
70/72 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis, mä itse meikkaan ja pukeudun nätisti vain silloin, kun menen ihmisten ilmoille. Eli joo, teen sen muita ihmisiä varten, koska tunnen itseni varmemmaksi sosiaalisissa tilanteissa, kun tiedän olevani nätti. Mutta en kyllä miehiä varten, koska en ole miehistä sillä tavalla kiinnostunut (enkä kyllä naisistakaan).

Vierailija
71/72 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä välillä meikkaan vaikka on vapaapäivä ja olen kotona koko päivän. Ihan vaan huviksi, opettelun takia ja sen takia että on kivaa kun peilistä näkyy huoliteltu naama :)

Tämä on ainakin mulle yksi syy meikata: itsehän sitä pärstääni joudun tuijottamaan peilikuvastani, niin kyllä mä haluan nähdä siellä peilissä ihmisen, joka on mun mielestä kivan näköinen.

Vierailija
72/72 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen kyllä itseni jotenkin parempiryhtiseksi korkkarit jalassa. Olen vain 160cm pitkä ilman niitä.

En tiedä mitä mun mies niistä ajattelee, ei se kommentoi mun kenkiä :D, eikä kyllä kukaan muukaan mies . Aika usein käytän myös tennareita, riippuen millainen päivä on tulossa. Juhlissa aina korkkarit. Mutta maltilliset korot, liian korkeat korot näyttää vain huvittavilta, kun aika harva osaa niillä oikeasti kävellä.