Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidättekö naiset tosi korkeita korkoja ihan itseänne varten samalla tavalla kuin meikkauksen tapauksessa?

Vierailija
29.04.2017 |

Miten on?

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään naisena tajua, miten se itsetunto nousee korkkareista. Okei, sääret näyttää pidemmiltä ja hoikemmilta kuin lenkkareissa, mutta jokainen katsoja tajuaa, että se johtuu just niistä korkkareista. Eli +-0. Hankalampi vain kävellä.

Just joo. Sulla kaikki omaisuus on varmaan vuodelta -85 koska mikään uusi ja spesiaali ei sinua piristä.

Tulit oikein sympaattisella tavalla osoittaneeksi juuri sen, mitä tarkoitan. Sinua kiinnostaa, miltä vuodelta minun omaisuuteni on, ei esimerkiksi se, mitkä muut asiat maailmassa minua saattaisivat piristää.

No mikä asia itselläsi on se, mikä saa itsetuntosi nousemaan? Mitään kauniita kehuja aviomieheltä tai naapurin imartelevaa hymyä tähän ei lasketa. Kyse oli kuitenkin vain kengistä. Toisilla se on huulipuna, toisilla hajuvesi, uusi laukku, kaunis rusketus, kampaamokäynti jne. Mikä sinulla?

Vierailija
42/72 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään olla naisellinen ja käytän siksi korkkareita. Mutta mun jalassa on äärimmäisen harvoin todella korkeat korkkarit. Koron pitää olla sellainen, että niillä jaksaa olla ja kävellä. Jotkut tosi korkeat korkkarit ovat niin kauniita, että sellaiset haluaa niiden ulkonäön vuoksi.

Siihen naisellisuudesta nauttimiseen kuuluu myös kauniit alusvaatteet. Mitään litistäviä en käytä päivittäin. Alusvaatteiden pitää olla myös mukavia.

Vaatteet ovat myös tarkoituksen mukaan, lenkille lähtee lenkkarit. Näin vanhemmiten kengissä pitää olla hiukan korkoa aina. Matalapohjaisissa tennareissa tai balleriinoissa kun olen päivän, on taatusti selkä kipeä, samoin plantaarifaskiitti / luupiikki saattaa hermostua. Ikää nyt 49 v.

Mä meikkaan myös päivittäin, mulla on ruusufinni, eli iho on todella kirjava - ihan kanssaihmidiä ajattelen kun laitan värivoiteen naamaan. Sen lisäksi silmissä on joka päivä ripsari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaamisesta sen verran, että ihan tavallisen näköinen nainen tai tyttö voi saada ulkonäöstään myös negatiivista palautetta vaikka koulu-/työpaikkakiusaajalta tai vaikka satunnaiselta känniseltä ohikulkijalta, ja se on aika ahdistavaa, joten syy meikata joka päivä voi olla myös ahdistuminen ja yritys välttyä ulkonäköhaukuilta.

Haukutuksi tuleminen on varmasti monelle miehellekin tuttua, joten varmaan moni huonoitsetuntoinen mieskin meikkaisi, jos meikkaamista pidettäisiin miehillä ihan yleisesti normaalina ja sosiaalisesti hyväksyttävänä.

Vierailija
44/72 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosialisaation vuoksi naiset meikkaavat, käyttävät korkokenkiä ja ajavat säärensä. Siinä ei sinänsä ole mitään väärää, mutta omituista, miten moni kuvittelee elävänsä tyhjiössä ja tekevänsä asioita, joihin heitä vahvasti ohjataan lapsesta saakka (ja joista heiltä saa kerättyä rahaa) ihan puhtaasti omasta halustaan ja itseään varten.

Vierailija
45/72 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän. Välillä myös yksin kotona. Ne saa mut tuntemaan itseni seksikkääksi. Kiihotun ja masturboin.

Vierailija
46/72 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ymmärrä, miksi jotkut miehet kuvittelevat, että kaikki, mitä naiset tekevät, on vain miesten miellyttämistä varten. Ulkonäön suhteen minä teen asioita, jotka miellyttävät minua itseäni. En tee mitään vain siksi, että joku pertti siitä ilahtuisi. Ei oma mieskään mene parturiin leikkauttamaan hiuksiaan minua ilahduttaakseen vaan siksi, että hiukset ovat hänen mielestään kasvaneet liian pitkiksi.

Tästähän ketjussa ei ollut kyse.

No olipas. Aloituksessa puhuttiin korkeista koroista, mutta muissa keskusteluissa oletetaan samaa alusvaatteista, minihameista, meikkaamisesta, hiusten värjämisestä ja mistä nyt milloinkin. Palstamiehet olettavat, että jos nainen näkee ulkonäkönsä suhteen vaivaa, siihen on syynä vain ja ainoastaan miesten miellyttäminen.

Vierailija
47/72 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te puhutte itsenne pussiin aina tässä asiassa :) Laittaudutte "itseänne varten" jotta olisitte itsevarmempia -> eli omasta mielestänne kauniimpia, viehättävämpiä -> saatte itsevarmuutenne siitä että teitä ihaillaan/olisitte paremman näköisiä kun naapurin Anneli

Ei vaan siksi, että olen sitten pidempi. Olen normaalisti päätä lyhyempi muita ja se ei ole kivaa, joten käytän korkkaireita ja olen lähes samalla tasolla muiden kanssa.

No siinähän se tuli, haluat olla samalla tasolla ulkonäöllisesti muiden kanssa! Mikä tässä on niin vaikeaa myöntää?

Vierailija
48/72 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin. Pidän topattuja rintsikoita, meikkaan, käytän piukkoja housuja/juoksutrikoita ja lyhyttä paitaa ihan vaan itseni takia. Juuri näin.

Viittaatko tässä siihen, että joku pitäisi juoksutrikoita näyttääkseen viehättävämmältä miehiä varten 😂 Luulen, että monilla juoksutrikoot ja leggingsit yms. ovat nimenomaan omaa mukavuutta varten. Näin ainakin minulla.

Nimimerk. nyt päällä juoksutrikoot ja 20 v vanha reikäinen paita siivouspäivää varten

Vierailija
49/72 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en todellakaan meikkaa tai laita korkoja itseni takia. Jos tekisin sen vain itseäni varten niin silloin viettäisin vapaa päivää kotona istuskellen täysi meikki naamalla ja 10cm korot jalassa.

Meikkan ja käytän korkoja näyttääkseni paremmalta kun lähden johonkin itselleni tärkeään tapahtumaan ja haluan antaa itsestäni hyvän vaikutelman.

Vierailija
50/72 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kengistä esineinä, ja kauniit kengät tuovat minulle iloa. Vaivaannun, kun muut niitä kehuvat, mutta käytän kauniita kenkiä julkisestikin. Mutta uusia kauniita kenkiä myös yksin kotona, ja saan niistä yhtä paljon iloa yksin.

Olen ollut jo pitkään naimisissa, joten en erityisesti pyri tekemään miehiin vaikutusta. Ja jos yrittäisin, en tekisi sitä kengillä.

Vierailija
51/72 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itseäni varten vaan, koska minulla on lievä fetissi niihin. Kuljen koroilla, tunnen oloni koko päivän seksikkääksi ja illalla olen sopivalla tuulella makkarileikkeihin. Lisäksi moni muu töissä pitämäni asuste vaatii korkkarit.

Vierailija
52/72 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne korot on itseäni varten. Korot tuo minulle itsetuntoa ja vahvuutta. Jostain syystä. En tiedä johtuuko se fyysisestä pituudesta ja koroilla tapahtuvasta ryhdin suorenemisesta, vai on ihan vain henkistä laatua. Sama meikki. En meikkaa aina, mutta kun menen tilaisuuteen josta tunnen epävarmuutta, saan meikillä ja korkokengillä lisää itsevarmuutta. En tiedosta ajattelevani, että olen hyvännäköinen ja kaikki miehet ja ehkä naisetkin ihailee. Olen onnellisessa parisuhteessa, enkä kaipaa miesten huomiota. En mielestäni kaipaa naisten kateuttakaan. Voi olla, että mieleni sopukoissa on jotain epämääräistä. Tiedostan vain saavani lisää itsetuntoa mainituista asioista. Sama vaatteista. Joissakin vaatteissa tunnen itseni vahmennaksi kuin toisissa.

Vierailija
53/72 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään naisena tajua, miten se itsetunto nousee korkkareista. Okei, sääret näyttää pidemmiltä ja hoikemmilta kuin lenkkareissa, mutta jokainen katsoja tajuaa, että se johtuu just niistä korkkareista. Eli +-0. Hankalampi vain kävellä.

Just joo. Sulla kaikki omaisuus on varmaan vuodelta -85 koska mikään uusi ja spesiaali ei sinua piristä.

Tulit oikein sympaattisella tavalla osoittaneeksi juuri sen, mitä tarkoitan. Sinua kiinnostaa, miltä vuodelta minun omaisuuteni on, ei esimerkiksi se, mitkä muut asiat maailmassa minua saattaisivat piristää.

No mikä asia itselläsi on se, mikä saa itsetuntosi nousemaan? Mitään kauniita kehuja aviomieheltä tai naapurin imartelevaa hymyä tähän ei lasketa. Kyse oli kuitenkin vain kengistä. Toisilla se on huulipuna, toisilla hajuvesi, uusi laukku, kaunis rusketus, kampaamokäynti jne. Mikä sinulla?

Ihan uskomatonta, eikö sulle oikeasti tule mieleen mitään muuta itsetuntoa kohottavaa kuin kuluttaminen?

Niin kuin esimerkiksi että jaksaa juosta pitkän lenkin ja saa ihanan endorfiiniryöpyn. Tai soittaa pianolla uutta laulua, joka lopultakin alkaa kulkea. Selvittää töissä älyllään ongelman, joka on hidastanut koko tiimin toimintaa. Onnistuu toiveensa mukaisesti täysimettämään lapsensa.

Tai jos vaatteista puhutaan, niin suunnittelee ja toteuttaa itse juuri sellaisen villatakin, jonka haluaa.

Vierailija
54/72 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat pahimpia toisten naisten arvostelijoita. Tämä ketju sen taas osoittaa. Antakaa ihmisten pukeutua kuten haluavat. Ei se ole teiltä pois!

Vierailija
55/72 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset meikkaavat ja käyttävät korkkareita, koska heille on tärkeää näyttää naiselta ja huolitellulta omissa ja muiden silmissä. Tuskin kukaan meikkaa  ja pukeutuu korkkareihin ja jää sen jälkeen ihan vain kotoilemaan koko päiväksi. Eli eiköhän ne ole kuitenkin muut ihmiset, joista se motivaatio pukeutumiseen aika pitkälle lähtee. Ei voi siltikään sanoa, että kukaan tekisi sitä ihan vain toisia ihmisiä varten. Ei kukaan odota sitä eikä välttämättä kiinnitä edes huomiota koko asiaan. Kyllä se on se oma tunne itsestä, minkä vuoksi laittautuminen on tärkeää. Itse olen lyhyt ja nautin jokaisesta lisäsentistä, jonka korkkarit antavat. Oma (parempi) tunne itsestä syntyy siitä, miltä toisten silmissä kuvittelee laittautuneena näyttävänsä.

Vierailija
56/72 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin laittaudun saadakseni huomiota niin miehiltä kuin naisilta! 😁 Aivan voittamaton olo kun naiset kyräilee ja miehet pörrää ympärillä. Saa miehet tekemään mitä vaan...

Vierailija
57/72 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onni on korkea korko ja tuska jalassa! Ihan itseäni varten toimin näin! Oi, onnea!

Jaa, ei mulla vaan mitään tuskaa jalassa ole, korkkarit kyllä melkein päivittäin...

Vierailija
58/72 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te puhutte itsenne pussiin aina tässä asiassa :) Laittaudutte "itseänne varten" jotta olisitte itsevarmempia -> eli omasta mielestänne kauniimpia, viehättävämpiä -> saatte itsevarmuutenne siitä että teitä ihaillaan/olisitte paremman näköisiä kun naapurin Anneli

Ei vaan siksi, että olen sitten pidempi. Olen normaalisti päätä lyhyempi muita ja se ei ole kivaa, joten käytän korkkaireita ja olen lähes samalla tasolla muiden kanssa.

No siinähän se tuli, haluat olla samalla tasolla ulkonäöllisesti muiden kanssa! Mikä tässä on niin vaikeaa myöntää?

Haluan olla fyysisesti samalla tasolla. On ikävää jäädä ihmisten jalkoihin ja tulla tönittäväksi lyhyyden takia. Ei tällä ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa.

Vierailija
59/72 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän. En edes ole kiinnostunut miehistä, joten ainakaan heidän takia en niitä pidä. 

Vierailija
60/72 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä korkkareita ikinä. En vain viihdy niissä. Talvella talvitennarit, kesällä ballerinat ja tennarit.