Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kysymys pointsaajille

25.03.2006 |

hei

olen laihduttamassa noilla pisteillä, ja jäin miettimään sen merkitystä syökä kaikki pisteet.

käytössä mulla olisi 24p käytän kuitenkin 15-17 vuorokaudessa. liikuntapisteitä tulee viikossa 12-15.

olisko parempi käyttää kaikki pisteet? nopeuttaisiko se laihduttamista?

paino on kyullä tippunut koko ajan nyt 8viikossa 5kg. kuukautisen aikaan tulee noita 0 viikkoja, mut se on kai luonnollista.

Olen kuitenkin huomannut, että sellasina viikkoina kun olen mielestäni syönyt hirveästi, mutta pysynyt kuitenkin siinä 24p/vrk painoa on saattanut tippua paljon enemmän kuin oikein tiukkoina viikkoina....

voiko se siis vaikuttaa, ettei syö " tarpeeksi" ?

entäs liikuntapisteet? pitäiskö niitä käyttää?

kiitos, jos viitsit kertoa omasta kokemuksestasi, tai varsinkin jos jollain olis ihan asiantuntija faktaa

M

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten elimistö menee säästöliekille ja laihtuminen hidastuu. Liikuntapisteiden käytössä taisi olla niin, että ne voi käyttää, jos haluaa (korjatkaa muut, jos olen väärässä), mutta muuten kannattaa syödä kaikki pisteet. Pidä vaikka yksi " juhlapäivä" viikossa niin, että saat täyteen viikon pistesaldon.

m

Vierailija
2/2 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

osalta " miinukselle" . Mutta 12 ei saa ylittyä jos alat käyttää niitä syömiseen. Tienata saa toki enemmänkin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla