Poliisi haluaa koko ajan lisää oikeuksia
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/rikostoimittajan-kommentti-…
Tuossa näkee hyvin sen että poliisi haluaa vaan lisää oikeuksia ja lisää valtaa koko ajan. Ruotsissa on menty jo melkein poliisivaltio systeemiin (mm. halutaan jo potilastietoihinkin oikeus).
Haluuko Suomen kansa tästä maasta todella poliisivaltion?
Kommentit (66)
Tässä maassa pitää pelätä kohta poliisia enemmän kuin rikollisia. Tosin ne poliisit taitaa olla niitä rikollisia
Harmittaako teitä noin kovasti, ettei kaikki terrori-iskut onnistu kun poliisi seuraa soturien suunnitelmia? Onko poliisi rasistinen kun ei ymmärrä muukulttuuristen terroritarpeita?
Talousrikollisuuteen on naurettavan vähän tutkijoita poliiseissa. Se on kummallista monessakin mielessä. Rahassa kun mitataan nykyään kaikki niin tuo on tuottoisinta poliisitoimintaa. Silti politikot halusivat vähentää jo ennestään pientä yksikköä. Vertailun vuoksi ruotsissa on kymmenkertainen määrä talousrikostutkijoita.
Poliiseilla on aika laajat valtuudet jopa kotirauhan yli. Mutta sitten verkossa jepet on kehityksen perässä. Jos itse saisin päättää niin palkkaisin uteliaita tietokone nörttejä poliiseiksi. Mä olen aika varma että ne olis ainakin kustannustehokkaita.
Lisäksi mä hyödyntäisin rikollisia. Mikäli paljastavat esim. petosten menetelmiä niin lievennystä tuomioon. Sitten kun mennään tuomioihin niin sen ymmärrän että pedofiilia, raiskauksia jne julistetaan salaisiksi. Sitä en hyväksy vieläkään että suomessa pankeille tehtiin jokin salainen diili jota ei julkisteta vielä vuosikymmeniin. Koittakaapa kysyä vaikka esko aholta asiasta, se oli yksi politikoista siinä koplauksessa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Tässä maassa pitää pelätä kohta poliisia enemmän kuin rikollisia. Tosin ne poliisit taitaa olla niitä rikollisia
Minkälainen ääliö suoltaa tämmöistä tekstiä?
Aloittaja ei näemmä edes tiedä mitä poliisivaltio tarkoittaa..
Vierailija kirjoitti:
Nyt pää kiristää foliota
Vierailija kirjoitti:
Harmittaako teitä noin kovasti, ettei kaikki terrori-iskut onnistu kun poliisi seuraa soturien suunnitelmia? Onko poliisi rasistinen kun ei ymmärrä muukulttuuristen terroritarpeita?
Yhtäkään terrori-iskua ei ole koskaan torjuttu teletiedustelulla. Jokainen apinaa älykkäämpi käyttää kryptauksia joita on täysin mahdotonta murtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt pää kiristää foliota
Ei minua ainakaan kiristä.
Suomessakin poliisit ovat käyttäneet lukuisia kertoja tietoja omiin tarkoituksiin. Jopa yksi maan korkeimmista poliisipäälliköistä oli Suomen suurin huumepäällikkö.
Vierailija kirjoitti:
Suomi seuraa muuta eurooppaa.
Ranskassa poliisi saa salakuunnella ketä tahansa koska vaan. Poliisi saa pidättää kenet tahansa koska vain ilman että niitä tarvitsee syyttää mistään. Poliisilla on oikeus käyttää tappavaa voimaa.
Ravintoloiden edustalla seisoo poliisit rynkyt kädessä. Vapaata liikkumista estetään kaupungilla jne.
Joo kyllä se on poliisivaltio. Kohta Suomi on samassa tilassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt pää kiristää foliota
Suomessakin poliisit ovat käyttäneet lukuisia kertoja tietoja omiin tarkoituksiin. Jopa yksi maan korkeimmista poliisipäälliköistä oli Suomen suurin huumepäällikkö.
Lukuisia kertoja, voitko kertoa muita kuin Aarnion?
Apinat ja zuwacit ajavat maan poliisivaltioksi.
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne nytkään saa telkien taa edes niitä irtopäiden heiluttajia. Katutappelijoidenkin kanssa on vähän niin ja näin, paijataanko vai pussataanko niiden ruskettunutta persusta. 17-vuotias tyttö joutuu itse puolustamaan itseään sarjamurhaajaa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ravintoloiden edustalla seisoo poliisit rynkyt kädessä. Vapaata liikkumista estetään kaupungilla jne.
Niin, mistähän tämä mahtaisi johtua?
Minä syön mielelläni ravintolassa jonka ovella on poliisi rynkky kädessä ainakin yrittämässä estää sitä että sinne kävelee muhamettilainen ja räjäyttää paikan taivaan tuuliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtäkään terrori-iskua ei ole koskaan torjuttu teletiedustelulla. Jokainen apinaa älykkäämpi käyttää kryptauksia joita on täysin mahdotonta murtaa.
Onhan niitä torjuttajakin iskuja ollut. On ollut uutisissakin. En tiedä sitten miten ovat saaneet selville, eikä sitä tarvitse julkisuudessa kertoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt pää kiristää foliota
Lukuisia kertoja, voitko kertoa muita kuin Aarnion?
Mika Myllylän tietoja katsoneet. En tiedä nimiä.
Mulla ei ole mitään sitä vastaan. Niin kuin ei pitäisi olla kenelläkään, jolla ei ole mitään salattavaa. Kunhan terroriteot saadaan estettyä. Poliisivaltio-kortin heiluttelijat ovat anarkisteja tai tärkeilijöitä.
Ensin kitistään kun on niin vaarallista maailmassa ja sitten kun viranomaiset haluaa tarvittavat työkalut, niin taas vingutaan... mikään ei ole koskaan hyvin. Ei ketään kiinnosta tavallisten ihmisten sähköpostit yms. Lisäksi porukka kertoo itse itsestään netissä jo kaiken.
Eli pitää ruveta ihan oikeasti salaamaan tiedostot ja salaamaan viestiliikenne. Kameroita kotiin, hälytysjärjestelmät ja sellaiset ovet että ei läpi pääse ilman tykkiä.