Apua!? Limakalvot ei kestä seksiä :(
Olin sinkkuna ja kokonaan ilman seksiä. Sitten löysin miehen ja nyt seksielämä on alkanut uudestaan. Ensimmäisen kerran jälkeen sain hiivan (minulla ei ole ollut ennen hiivaa joten ei normaalia minulle). Lääkäri määräsi siihen suun kautta otettavat kapselit. Se kesti kauan, lähes kaksi viikkoa että paikat oli kunnossa. Sitten seuraava seksi kerta oli kk päästä siitä kun olin toipunut edellisestä. Nyt tuli varmaan taas hiiva. Otin kapselin ja olen rasvannut limakalvoja. Valkoista vuotoa ei tällä kertaa tullut mutta sisempien häpyhuulien limakalvot ovat kirkkaan punaiset. :( Niitä polttelee. Sukupuolitautitestit ollaan molemmat käyty että siitä ei lienee kyse. Nyt olisi taas seksiä tiedossa tulevalla viikolla, mutta miten saan limakalvot kuntoon :( Ja tämmöistäkö tämä seksielämä tulee olemaan :(
Kommentit (25)
17 jatkaa: myös mies söi hiivalääkekuureja, eikä mitään vaikutusta. Syy on yksinkertaisesti siemennesteessä, jonka ph tai jotain on niin erilainen, ettei emättimeni kestä sitä. Tätä teoriaani tukee myös se, että en saa hiivaa paljaalla, jos vaan nesteitä ei lasketa sisään.
Mutta onnea tutkimusmatkalle....
Vierailija kirjoitti:
LIUKUVOIDE! Miksi ihmeessä ihmiset harrastavat seksiä ilman liukuvoidetta? En tajua. Kaikki luistaa ja tuntuu sen kanssa niiiiin paljon paremmalta! Eikä limakalvot ole kipeät.
Miten niin tuntuu paljon paremmalta? Ymmärrän, jos ei luonnollista liukkautta juuri ole, mutta omat kokemukset on, että liukuvoide liukastaa liikaa ja vie siksi tuntumaa pois.
Hiivan saa pois juomalla gefilus piimää (mun gynen ohje) ja paikat vahvistuu vagifem paikallistableteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LIUKUVOIDE! Miksi ihmeessä ihmiset harrastavat seksiä ilman liukuvoidetta? En tajua. Kaikki luistaa ja tuntuu sen kanssa niiiiin paljon paremmalta! Eikä limakalvot ole kipeät.
Miten niin tuntuu paljon paremmalta? Ymmärrän, jos ei luonnollista liukkautta juuri ole, mutta omat kokemukset on, että liukuvoide liukastaa liikaa ja vie siksi tuntumaa pois.
Kai joku sitten on luonnostaan niin kuiva? Itselleni ei tulisi mieleenkään lotrata liukuvoidetta, kun omaakin kosteutta saa usein seksin aikana pyyhkiä paperilla vähemmäksi, kun tuntuma katoaa.
Ammattimiehet olleet taas asialla. Ap lääkäri on yksi tällainen 😩