Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua!? Limakalvot ei kestä seksiä :(

Vierailija
29.04.2017 |

Olin sinkkuna ja kokonaan ilman seksiä. Sitten löysin miehen ja nyt seksielämä on alkanut uudestaan. Ensimmäisen kerran jälkeen sain hiivan (minulla ei ole ollut ennen hiivaa joten ei normaalia minulle). Lääkäri määräsi siihen suun kautta otettavat kapselit. Se kesti kauan, lähes kaksi viikkoa että paikat oli kunnossa. Sitten seuraava seksi kerta oli kk päästä siitä kun olin toipunut edellisestä. Nyt tuli varmaan taas hiiva. Otin kapselin ja olen rasvannut limakalvoja. Valkoista vuotoa ei tällä kertaa tullut mutta sisempien häpyhuulien limakalvot ovat kirkkaan punaiset. :( Niitä polttelee. Sukupuolitautitestit ollaan molemmat käyty että siitä ei lienee kyse. Nyt olisi taas seksiä tiedossa tulevalla viikolla, mutta miten saan limakalvot kuntoon :( Ja tämmöistäkö tämä seksielämä tulee olemaan :(

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet, mitä ehkäisyä käytät?

Vierailija
2/25 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Auttaisikohan ihan reilu liukkarin käyttö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allerginen?

Vierailija
4/25 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen hygienia?

Vierailija
5/25 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hygienia on molemmilla hyvä, siitä ei ole varmasti kyse. Kondomi on käytössä jos tarvetta. (Riippuen kierrosta) Ikää minulla 35 vuotta. Koskaan ennen ei ole ollut tämmöisiä ongelmia. En kyllä ole koskaan ennen harrastanut näin pitkä kestoista yhdyntääkään. Paikat eivät vaan kestä. Niin ja minä kostun runsaasti, joten liukkaria ei todella tarvita.

AP

Vierailija
6/25 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

LIUKUVOIDE! Miksi ihmeessä ihmiset harrastavat seksiä ilman liukuvoidetta? En tajua. Kaikki luistaa ja tuntuu sen kanssa niiiiin paljon paremmalta! Eikä limakalvot ole kipeät.

Vierailija
7/25 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista alapäätä hoitavaa ja kosteuttavaa lääkettä jatkuvaan käyttöön.Oletko kumille allerginen, jos käytätte kondomia?Entä liukkari,onko siinä mahdollisesti allergisoivaa ainetta?Gynekologilta lääke ennaltaehkäisemään hiivaa.

Vierailija
8/25 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehessä on hiiva eikä kortsua, saat sen joka kerta uudelleen.

Vierailija
9/25 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa ihan kuuri ovestin-voidetta. Vahvisti limakalvoja. Saa ilman reseptiä.

Vierailija
10/25 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies panee toistakin, sekoittaa se naisten bakteerikannat.

Vierailija
11/25 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä alkaa jo limakalvot kuivua monilta, Ovestin-puikko edellisenä iltana saattaisi auttaa.

Vierailija
12/25 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä voi olla lukemattomia. Ehkä juuri tämän miehen siemenneste ärsyttää limakalvojasi tai sitten ihan vain bakteerikantanne ovat vihamieliset toisilleen. Joidenkin kumppaneiden kanssa alapää jatkuvasti tulehtunut ja löyhkäävä, toisten kanssa pysyy terveenä, vaikka olisi rajumpaakin menoa. Saatat myös olla nyt hormonaalisesti hyvin erilainen kuin viimeksi suhteessa ollessasi, kun aika on kulunut ja elämäntavat saattaneet muuttua. Sen varalta kokeilisin Ovestinia.

Vierailija
13/25 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukkari suojaa samalla limakalvoja eli sitä kehiin vaikkei kostumisongelmaa olisikaan. Ja niitäki on sit kovin erilaisia et jos eka ei tunnu hyvältä, ni kokeilemalla löytyy suosikki. Ja hiivaan estolääkitys. Ihan perusvoiteilla/öljyllä alakerran rasvausta joka välissä. Ite oon huomannu et kun saa säännöllisesti, pysyy limakalvotki parempina. Pidemmän tauon jälkeen taas enempi oireita.

Vierailija
14/25 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latex allergia? Jos kumista tulee oiretta! Ja onnea tulevaan vanhemmuuteen, kun kerran ehkäisyn käyttö on epäsäännöllistä!

Vierailija
15/25 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehessä on hiiva eikä kortsua, saat sen joka kerta uudelleen.

No totta kai sillä miehellä on hiiva, jos AP se on todettu. Kyllä se silloin tarttuu ja mihin se ilman hoitoa lähtisi?

Ihmeellistä ettei lekuri ohjeistanut hoitamaan MYÖS miestä.

Älykääpiöiden hommaa taas.

Vierailija
16/25 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/25 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syitä voi olla lukemattomia. Ehkä juuri tämän miehen siemenneste ärsyttää limakalvojasi tai sitten ihan vain bakteerikantanne ovat vihamieliset toisilleen. Joidenkin kumppaneiden kanssa alapää jatkuvasti tulehtunut ja löyhkäävä, toisten kanssa pysyy terveenä, vaikka olisi rajumpaakin menoa. Saatat myös olla nyt hormonaalisesti hyvin erilainen kuin viimeksi suhteessa ollessasi, kun aika on kulunut ja elämäntavat saattaneet muuttua. Sen varalta kokeilisin Ovestinia.

Tämä. Itselläni ei koskaan ollut ollut hiivaa ennen nykyistä miestäni. Kaikkien kokeilujen ja kuurien jälkeen tulin siihen tulokseen, että bakteerikantamme ovat sillä lailla erilaiset, että sain aina - siis aina - hiivan hänen siemennesteestään. Ratkaisu oli myös helppo (joskaan ei hänen kannaltaan niin miellyttävä): kumi päällä aina jos haluaa laskea sisään, jos haluaa paljaalla, lastit lasketaan muualle kuin sisään. Tämän ratkaisun jälkeen ei kertaakaan hiivaa.

Ap:lle: ei johdu limakalvoistasi kun kerran kostut. Ei kannata rassata elimistöäsi tai alapäätäsi turhaa, varsinkaan rajuilla toistuvilla hiivalääkekuureilla, kun ongelmaan on olemassa toimiva ratkaisu. Kannattaa kokeilla onko asia teillä näin.

Vierailija
18/25 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vie sille lekurille tästä tietoa!

http://www.terve.fi/seksuaaliterveys/hiivatulehdus-voi-vaivata-myos-mie…

T: nro 15

"Miesten hiivatulehdus voi olla myös täysin oireeton, jolloin mies saattaa tartuttaa infektiotaan naiselle toistuvasti, ellei tulehdusta hoideta."

Kerro sille lekurille, että lähettää mulle sen palkkion!

T: nro 15 + 16

Vierailija
19/25 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookosöljy liukkariksi

Vierailija
20/25 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaikkutypyköiden tuliaisia "mieheltäsi."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän