Kuvaile ammattiasi mahdollisimman huonosti ja muut yrittävät arvata sen
Kommentit (403)
Vierailija kirjoitti:
Siirtelen vaatteita paikasta toiseen, "leikin" nukeilla. :)
Somistat vaatekauppojen näyteikkunoita
Kaikki haluavat multa töissä aina rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki haluavat multa töissä aina rahaa.
Sosiaalityöntekijä tai Kelan virkailija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyykin epäergonomisissa asennoissa välillä työpaikalla ja toisinaan vien työt kotiin (oikeastaan millon missäkin). Sisätiloissa, ulkona pakkasessa jne.
VINKKI: Ihmiset pitävät ammattiani usein jotenkin hohdokkaana.
Valokuvaaja
Oikein :)
Kaverit näkee hienoja kuvia ja on että "wau", se vaan että kuvia otetaan verkkarit jalassa ja glamour yms.TODELLA kaukana. Aikaisempikin osu oikeaan; kävin media-assari koulua 👍
Kaveri on kans valokuvaaja, naurattaa juurikin tuo muiden "vähänkö helppoo ja siistiä hommaa"-jutut :D Välillä se kai onkin suht helppoa ja siistiä, mutta hyvän kuvan ottaakseen on joskus saanut maata puoliksi kuralätäkössä/odotellut pakkasessa ja kaikkea muuta
Ihana kommentti! Kerrankin joku ymmärtää 😊 Kaverillasi taitaa olla todella samanlaista töitä tehdessä. Nimim.ottamani valokuva, joka on teetetty 'tauluksi' kahteen paikkaan, vaati juuri tuon kuralammikon ja piikkipuskat ja parin tunnin odottelun. Eihän siinä mennyt kun kengät, takki ja selkä rikki :'D
Onneksi on kuitenkin ammatissa jota rakastaa! Ja on niitä helppojakin keikkoja...
Päälleni paskotaan ja pissataan, minua tönitään ja potkitaan. Ei ihan joka työpäivä, mutta kuitenkin niin usein, että mainita kannattaa.
Lastenhoitaja? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siirtelen vaatteita paikasta toiseen, "leikin" nukeilla. :)
Somistat vaatekauppojen näyteikkunoita
Olen visualisti. Tais olla helppo.
Vierailija kirjoitti:
Seison päivässä 8-10 tuntia, nostan tavaraa 3000-5000kg käsin, kuulen olevani v*itun läski lehmä ja h*ora ja 12 min tauon pidän kolmessa pätkässä.
Ruokakaupan kassa.
Vierailija kirjoitti:
Työajastani suuri osa menee kertoessa halvaantuneille, ettei kädessä ole vikaa.
Lähitapiolan vakuutuslääkäri
Vierailija kirjoitti:
Kyselen kysymyksiä hämärässä... Teen kyllä muutakin, mutta tämä on se pääasiallinen tehtävä.
Optikko
Vierailija kirjoitti:
Työasussani on tiukkaa latexia, minusta näkyy vain silmät. Useimpia asiakkaita jännittää tulla työpaikalleni.
Hammaslääkäri?
Vierailija kirjoitti:
Työni on saada jotkut tekemään asioita, joita he eivät halua tehdä.
Työ- ja elinkeinotoimiston virkailija
Vierailija kirjoitti:
Koitan parhaani mukaan manipuloida ihmisiä ilman että he tajuavat sitä.
Taikuri? Poliitikko?
Käyn ystävien kanssa kahvilla ja mietin asioita ennen kuin palaan kotiin istumaan parvekkeelle. Annan tuotokseni tiedoksi työnantajalleni kerran vuodessa.
Toinen ammattini: lyön laskun käteen netin selaamisesta asiakkaan puolesta. Lisäksi ihmiset kuvittelevat minun vasaroivan usein.
Vierailija kirjoitti:
Päälleni paskotaan ja pissataan, minua tönitään ja potkitaan. Ei ihan joka työpäivä, mutta kuitenkin niin usein, että mainita kannattaa.
Eläinlääkäri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläinlääkäri
Gynekologi tai kätilö?
Vierailija kirjoitti:
Levitän jalkojani.
Tanssija
Vierailija kirjoitti:
Tämän täytyy olla kätilö 😃
Eiku sairaanhoitaja leikkurissa.