Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile ammattiasi mahdollisimman huonosti ja muut yrittävät arvata sen

29.04.2017 |

Ajankulua

Kommentit (403)

Vierailija
101/403 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Asiakas" on edessäni aina ihan avoin. Pääsen helposti katsomaan hänen sisälleen. 

Patologi?

Vai joku automekaanikko?

Vierailija
102/403 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän silmällä, ettei jätkät käytä enempää rahaa kun on sovittu. Piirtelen kaiken maailman käppyröitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/403 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyykin epäergonomisissa asennoissa välillä työpaikalla ja toisinaan vien työt kotiin (oikeastaan millon missäkin). Sisätiloissa, ulkona pakkasessa jne.

VINKKI: Ihmiset pitävät ammattiani usein jotenkin hohdokkaana.

Valokuvaaja

Oikein :)

Kaverit näkee hienoja kuvia ja on että "wau", se vaan että kuvia otetaan verkkarit jalassa ja glamour yms.TODELLA kaukana. Aikaisempikin osu oikeaan; kävin media-assari koulua 👍

Vierailija
104/403 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiset pyytävät kahvipalkalla töihin, koska se työhän on tosi nopea ja mähän tykkään tehdä sitä.

Koska kuvaus kattaa niin monen ammatin, tarkennetaan: töistäni maksetaan helposti joku pari sataa, toiset ihmiset jopa pari kymppiä, vaikka oikeasti töideni arvo huitelisi tuhansissa euroissa!

Vierailija
105/403 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyykin epäergonomisissa asennoissa välillä työpaikalla ja toisinaan vien työt kotiin (oikeastaan millon missäkin). Sisätiloissa, ulkona pakkasessa jne.

VINKKI: Ihmiset pitävät ammattiani usein jotenkin hohdokkaana.

Valokuvaaja

Oikein :)

Kaverit näkee hienoja kuvia ja on että "wau", se vaan että kuvia otetaan verkkarit jalassa ja glamour yms.TODELLA kaukana. Aikaisempikin osu oikeaan; kävin media-assari koulua 👍

Kaveri on kans valokuvaaja, naurattaa juurikin tuo muiden "vähänkö helppoo ja siistiä hommaa"-jutut :D Välillä se kai onkin suht helppoa ja siistiä, mutta hyvän kuvan ottaakseen on joskus saanut maata puoliksi kuralätäkössä/odotellut pakkasessa ja kaikkea muuta

Vierailija
106/403 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työajastani suuri osa menee kertoessa halvaantuneille, ettei kädessä ole vikaa.

Joko If:in tai Kelan lääkäri 😣

Vierailija
107/403 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teen hyvin, se voi olla olemassa ja käytössä vielä sadankin vuoden päästä. Toki joitakin on jäljellä parinkin vuosisadan takaa. Tekelettäni voi halutessaan tehdä isommaksi, pienemmäksi tai muuten vain muokata. Yleensä kyllä minä tai joku minunlaiseni tekee nuokin hommat

Vierailija
108/403 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos teen virheen, se huomataan hyvällä tuurilla vasta 5v päästä. Ja silloinkaan en välttämättä itse joudu maksumieheksi. Savuviinatkin on kuuluneet ammattiini. (Laaja ammatti)

Eikö mua kukaan keksi :(

Vierailija
109/403 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaskunta koostuu 0-100 -vuotiaista. Otan työssäni kuvia ja mittaan. Kuuntelen paljon valituksia, ja joka päivä asiakkaat yrittävät tinkiä tai saada jotain "kaupan päälle". Annan muotivinkkejä.

Vierailija
110/403 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos teen hyvin, se voi olla olemassa ja käytössä vielä sadankin vuoden päästä. Toki joitakin on jäljellä parinkin vuosisadan takaa. Tekelettäni voi halutessaan tehdä isommaksi, pienemmäksi tai muuten vain muokata. Yleensä kyllä minä tai joku minunlaiseni tekee nuokin hommat

Puuseppä?

Vierailija
111/403 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon melua työpäivän aikana.

Vierailija
112/403 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raksamies?

Vierailija
113/403 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raksamies?

Oikein. Mietin mielessäni, että voisin olla tuon perusteella myös joku sormustentekijä

Vierailija
114/403 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seison päivässä 8-10 tuntia, nostan tavaraa 3000-5000kg käsin, kuulen olevani v*itun läski lehmä ja h*ora ja 12 min tauon pidän kolmessa pätkässä.

Helppo! Lähihoitaja kehitysvamma- tai vanhusten pitkäaikaishoitoyksikössä! 

Nimim. kokemusta on!

Vierailija
115/403 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työssäni kuuntelen kollegoiden kettuilua ja asiakkaiden valitusta, aiheestakin. Verta käsittelen litroja päivässä.

Lekuri

Vierailija
116/403 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirtelen vaatteita paikasta toiseen, "leikin" nukeilla. :)

Vierailija
117/403 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päälleni paskotaan ja pissataan, minua tönitään ja potkitaan. Ei ihan joka työpäivä, mutta kuitenkin niin usein, että mainita kannattaa.

Hoidat lehmiä, lomittaja tai emäntä /isäntä

Vierailija
118/403 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos teen virheen, se huomataan hyvällä tuurilla vasta 5v päästä. Ja silloinkaan en välttämättä itse joudu maksumieheksi. Savuviinatkin on kuuluneet ammattiini. (Laaja ammatti)

Eikö mua kukaan keksi :(

Ootko säkin joku rakentaja? 

Vierailija
119/403 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskettelen ihmisten intiimipaikkoja ja saan siitä palkkaa yli kansallisen keskiarvon. M33

Vierailija
120/403 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakaskunta koostuu 0-100 -vuotiaista. Otan työssäni kuvia ja mittaan. Kuuntelen paljon valituksia, ja joka päivä asiakkaat yrittävät tinkiä tai saada jotain "kaupan päälle". Annan muotivinkkejä.

Romanihameiden ompelija

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi