Kuvaile ammattiasi mahdollisimman huonosti ja muut yrittävät arvata sen
Kommentit (403)
Asiakkaat on pääsääntöisesti 0-45-vuotiaita, jokainen suomalainen on käynyt joskus ammattikuntani edustajan luona. Palveluni ovat asiakkaille maksuttomia.
Pienet lähtevät luotani joskus itkien.
Vierailija kirjoitti:
Koitan parhaani mukaan manipuloida ihmisiä ilman että he tajuavat sitä.
Temptation Islandin Jonne :)
Nostelen päivät laatikoita, pälätän koodeja puhelimeen ja heitän roskia roskiin. Yleensä 7 tunnin työpäivä parilla 12 minsan tauolla.
Vierailija kirjoitti:
Päälleni paskotaan ja pissataan, minua tönitään ja potkitaan. Ei ihan joka työpäivä, mutta kuitenkin niin usein, että mainita kannattaa.
Lähihoitaja dementikko osastolla.
Mita teen paivisin vaikuttaa laakkeiden ja hoitojen hintoihin niin kunnallisella ku yksityisella pohjoismaissa. Kukaan ei koskaan tieda mita teen, vaikka selittaisinkin!! SQL on mun paras tyopari ja en yleinsa kerkia pitamaan taukoja ollenkaan.
Asiakkaideni on pakko asioida juuri meidän kanssa. He eivät voi mennä mihinkään muuhun vastaavia asioita hoitavaan paikkaan. Asiakkaat ovat 20-200 hengen ryhmiä; kuitenkin jokainen asioi erikseen. Näillä ryhmillä on 3-6 hengen "edusjoukko", joka päättää missä paikassa tämän ryhmän jäsenet asioivat. Lähes jokaisella suomalaisella on joskus asiaa tähän paikkaan, joillakin tiheästikin. Työssäni on osio, jossa voi tehdä ison virheen, josta voi tulla työantajalleni iso taloudellinen vahinko. Asiakaskunta on kärkkäästi vaatimassa korvauksia milloin mistäkin vääryydestä.
Vierailija kirjoitti:
Asiakkaat on pääsääntöisesti 0-45-vuotiaita, jokainen suomalainen on käynyt joskus ammattikuntani edustajan luona. Palveluni ovat asiakkaille maksuttomia.
Pienet lähtevät luotani joskus itkien.
Toinen neuvolaterkkari
Olen johtaja. Latelen radioon käskyjä ja lupia, useimmiten englanniksi.
Vierailija kirjoitti:
Sukulaiset pyytävät kahvipalkalla töihin, koska se työhän on tosi nopea ja mähän tykkään tehdä sitä.
Koska kuvaus kattaa niin monen ammatin, tarkennetaan: töistäni maksetaan helposti joku pari sataa, toiset ihmiset jopa pari kymppiä, vaikka oikeasti töideni arvo huitelisi tuhansissa euroissa!
Voisko olla joku tietokoneisiin liittyvä.
Vierailija kirjoitti:
Käyn ystävien kanssa kahvilla ja mietin asioita ennen kuin palaan kotiin istumaan parvekkeelle. Annan tuotokseni tiedoksi työnantajalleni kerran vuodessa.
Toinen ammattini: lyön laskun käteen netin selaamisesta asiakkaan puolesta. Lisäksi ihmiset kuvittelevat minun vasaroivan usein.
Bloggaaja?
Vierailija kirjoitti:
Kyselen kysymyksiä hämärässä... Teen kyllä muutakin, mutta tämä on se pääasiallinen tehtävä.
Poliisi.
Terveisin nimimerkki "seuraan salkkareita"
Saan kuulla satoja kiitoksia päivässä. Työvaatteeni ovat märät töiden jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Entinen tissinkoittaja ja korsirehun tarjoilija ;)
Lomittaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyselen kysymyksiä hämärässä... Teen kyllä muutakin, mutta tämä on se pääasiallinen tehtävä.
Katolinen pappi :)
Mahtava!😂 Väärin meni, mutta otan kyllä käyttöön tämän tittelin!😄
😂
Optometristi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katolinen pappi :)
Mahtava!😂 Väärin meni, mutta otan kyllä käyttöön tämän tittelin!😄
Varmaan joku jo tätä veikkasikin, mutta oma arvaus: mielenterveyshoitaja
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittelen niitä näitä, mutta sen jälkeen muutkin tajuavat, mistä on kyse.
Arvatkaa vielä tää mun ammatti!
Täyttelen reikiä ja poistan saumoja.
Käytän työssäni paljon aikaa siihen että olisin tarpeeton, jos onnistun oikein hyvin johtaja syyttää siitä että en tee mitään ja haluaa jakaa tehtäväni toisille.
Huoltomies?