Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selviäisin helpommin ruohonleikkuusta?

Vierailija
28.04.2017 |

Onko kenelläkään vinkkejä, asun siis rivitalossa (vuokralla) ja kohta se painajainen taas alkaa, nimittäin ruohonleikkuu.

Meillä on tässä rivitalon pihassa sellainen kiertävä lista, että jokainen leikkaa vuorollaan nuo yleiset alueet (joita on aika paljon). Mulla on verenpaineen kanssa ongelmia ja pyörtyilen kesäisin muutenkin todella helposti, siihen päälle kun pitää vielä työntää tuollaista painavaa bensanhajuista ruohonleikkuria niin olen jo aika pian aina tajuttomuuden rajamailla ja joudun pitämään 4-5 taukoa n.10-20min, että olo tasoittuu ja jatkan sitten leikkaamista. Tästäkin pari naapuria on valittanut, että häiritsee kun pidän taukoja ja sitten taas pärisytän konetta kun muutkin leikka sen varmaan 4krt nopeammin kuin minä taukojeni takia. Eivät ymmärrä, että vaikka olen nuori ja hoikka niin tuo on minulle äärimmäisen raskasta.

Mitä tehdä? :(

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et voi omaa osuuttasi hoitaa niin maksat jollekin sen hoitamisesta. Joko joku taloyhtiöstä hoitaa maksua vastaan sinun osuutesi, maksat jollekin teinille ruohonleikkuusta tai tilaa jostain firmasta palveluna. 
Tai sitten teet homman tauoilla. Mitä väliä sillä on mitä joku sanoo ruohonleikkaustyylistäsi, leikkaat niinku leikkaat. Ei nyt varmaan montaa kertaa kesässä osu leikkausvuoro?

Vierailija
22/22 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et voi omaa osuuttasi hoitaa niin maksat jollekin sen hoitamisesta. Joko joku taloyhtiöstä hoitaa maksua vastaan sinun osuutesi, maksat jollekin teinille ruohonleikkuusta tai tilaa jostain firmasta palveluna. 
Tai sitten teet homman tauoilla. Mitä väliä sillä on mitä joku sanoo ruohonleikkaustyylistäsi, leikkaat niinku leikkaat. Ei nyt varmaan montaa kertaa kesässä osu leikkausvuoro?

Ah luin huonosti, olet siis vuokralla. Siihen sanoisin, että asia kuuluu asunnon omistajalle, ottakaa häneen yhteyttä. Mikäli vuokrasopimuksessasi ei siis lue, että velvollisuuksiisi kuuluu myös vuorollasi ruohonleikkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi