Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma nuoruus ällöttää

Vierailija
15.11.2023 |

Eikä virheitään voi korjata.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksianto ja myötätunto itseä kohtaan kannattaa. Kaikki ovat olleet nuoria. Jotkut ovat tehneet enemmän virheitä kuin toiset, mutta niistä voi oppia ja olla aikuisena parempi ihminen siltä osin. Nöyryys omia mokia kohtaan on hyveellistä, mutta itseinhossa ei kannata alkaa rypeä.

Olet arvokas ihminen ja kehityt päivä päivältä. Anna nyt itsestäsi maailmalle se paras ja annat itsellesi anteeksi nuoruuden mokailut.

Vierailija
2/21 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jutella ammattilaisen kanssa, jos negatiivisista ajatuksista ei pääse eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä ällöttää? Kuten y.o. kirjoittakin sanoo, itseään kohtaan pitää oppia olemaan armollinen. Virheistä pitää tottakai ottaa opiksi, mutta pitää myös osata antaa armoa itselleen. Kun oppi on mennyt perille, ei itsensä mollaaminen ja vähättely enää aja kenenkään etua. Muidenkaan mielipiteistä ei ole syytä liikaa välittää.

Vierailija
4/21 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme ihmisiä. Ihmiset tekee virheitä eikä kaikille ole valitettavasti suotu samoja lähtökohtia. Tsemppiä ja elä tätä päivää, älä menneisyyttä. 

Vierailija
5/21 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me olemme ihmisiä. Ihmiset tekee virheitä eikä kaikille ole valitettavasti suotu samoja lähtökohtia. Tsemppiä ja elä tätä päivää, älä menneisyyttä. 

Mulla on siitä lapsi joka muistuttaa niistä ajoista.

Vierailija
6/21 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No älä sitä lapsellesi kosta. Hän on viaton.

Vierailija
7/21 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kostanutkaan. Hän on jo kolmekymppinen. 

Vierailija
8/21 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko sellainen jännä nainen? K -karuselli tuli tutuksi?

Vierailija
9/21 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitikö sitä uskoa vihervassupropagandaa ja olla sellainen jakorasia?!

Vierailija
10/21 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä.  Kaksi avioliittoa ja yksi avoliitto. Keski-ikäinen. 

Vierailija
11/21 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitkö jotain pahaa? 

Vierailija
12/21 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teitkö jotain pahaa? 

En. Olin hyväuskoinen hölmö.

Vierailija
13/21 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 50 v. ja tiedän kokemuksesta, ettei koskaan ole liian myöhäistä saada onnellinen lapsuus tai nuoruus. Se vain on luotava kypsemmällä iällä jos jäi vaille. Hei jos sulla on lapsi niin siinä on varsinainen kokemusasiantuntija ja tuutori, jonka kanssa pääset uudelleen pienen ihmisen maailmaan. Huomaat, kuinka paljon ohjausta ja mallia nuorena tarvitsee tai olisi tarvinnut. Kuuntele areenasta vaikka Johanna Korhosen sarja aikuislapsista ja koeta välttää pahimpia katkeruuksia. Ei kai me oikeesti kukaan oltu kovin kummosia nuorina!

Vierailija
14/21 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, sä oot nyt masentunut nuoruuden tapahtumista, päättelen lyhytsanaisuudesta. Entä jos antaisit surun tulla ja mennä.  Muutenhan sua vanhana kaduttaa sitten se, että jäit jumittamaan kenties vuosiksi nuoruuden katumista. Aseta katse nyt kauemmas ja ala tavoitella jotakin kiinnostavaa. 

Vierailija
15/21 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virheitä ei voi sellaisenaan korjata kukaan muukaan, mutta voi silti pyrkiä korjaamaan jokainen osaltaan. Se riittää. Ja kaiken minkä tulee eteen, voi koettaa ottaa vastaan viisaudella. Vaikea tähän on muuta sanoa kun olet vaitonainen, eikä ole mihin tarttua. 

Vierailija
16/21 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kostanutkaan. Hän on jo kolmekymppinen. 

Niin? Eli nyt alat sitten miettimään menneitä? Etkö ole jo tarpeeksi kokenut ja ymmärrät että mennyttä ei voi muuttaa? Vaan elät nyt ja teet asioita jotka tuottavat iloa. Nautit.

Vierailija
17/21 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän aika monella sitä paitsi ole asioita mitä saattaa katua. Ei maailma siihen lopu. Pyydä apua jos oikeasti ahdistaa. 

Vierailija
18/21 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ainoastaan oppia menneestä. Opi paremmaksi ja kasva

Vierailija
19/21 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa jutella ammattilaisen kanssa, jos negatiivisista ajatuksista ei pääse eteenpäin.

Eikä kannata. Ei se juttelu mitään auta.

Vierailija
20/21 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä AP:sta, mutta minä olin, ainakin muiden ihmisten juorujen mukaan, ja lisäksi kuulemma myin itseäni. JÄNNÄ kuitenkin, miten näin nelikymppisenä seksipartnereiden kokonaismäärä koko elämän ajalta on edelleen 3.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi