Mynnistä poistuneet elintarvikkeet, joita olet jäänyt kaipaamaan?
Mieluiten syötäviä, myynnistä poistuneita tuotteita?
Kommentit (434)
70-luvulla oli jäätelöpuikkoja, joiden tikku oli muovia ja niitä sitten piti kerätä ja rakennella jotain. Muistaako kukaan? Itse en rakennellut, mutta jäätelö oli hyvää. Taisi olla ainakin kinuskia ja päärynää.
Disney-keräilypurkat. Se purkka oli litteä ja mukana oli kuva jostain Disney-leffasta. Niitä kerättiin pahviseen kansioon.
Mars delightit
Omar-suklaa
Joulupiparisuklaa
Felixin kevytmajoneesi, joka oli hillitymmin maustettu ja niin hyvää, että laitoin sitä joka ruokaan, myös leivän päälle ja salaatinsyöntini sen johdosta moninkertaistui. Kyseessä oli laktoositon ja allergisellekin sopiva majoneesi,mutta heti kun kiinnyin siihen sen valmistus lopetettiin.
Etsin edelleen majoa jossa ei ole chiliä ja vahvoja mausteita, omenaviinietikkaa tai mitään lisä- ja väriaineita.
Riesenit.
Green cat - teinijuoma
Vesimelonilikööri, en muista merkkiä, myytiin pari kesää sitten
Niissä pakastekuutioissa joissa on kiinalaista, oli ennen katkarapu-punainen chili tms. Nykyisin löytyy vain kanan kanssa (en syö) ja yksi kasvisversio joka on liian tuju. Mutta se katkis oli niin hyvä...
Vierailija kirjoitti:
Niissä pakastekuutioissa joissa on kiinalaista, oli ennen katkarapu-punainen chili tms. Nykyisin löytyy vain kanan kanssa (en syö) ja yksi kasvisversio joka on liian tuju. Mutta se katkis oli niin hyvä...
Siis tarkoitatko Kitchen joyn thai-kuutioita? Niiden katkarapu-makua kaipaan.
Vierailija kirjoitti:
Riesenit.
Green cat - teinijuoma
Vesimelonilikööri, en muista merkkiä, myytiin pari kesää sitten
Mua ärsyttää, että tota Rieseniä saa vain muutaman palan patukkana, ei enää pussissa.
Juuri ne rommileivoskeksit jotka useampi jo mainitsi! Ihan itku tulee kun niitä muistelee. <3 Kun ois silloin tajunnut pistää ylös raaka-aineet niin voisi yrittää väkertää itse, edes jotenkin sinnepäin...
Laktoositon maitosuklaapatukka. Olikohan geisha tyylinen. Nykyään ei ole mitään laktoositonta patukkaa.
Vierailija kirjoitti:
"Keltaiset" turkinpippurit
Tarkoitatko karkkia, niitä lakritsinmakuisia? Niitä on edelleen siinä turkinpippuripussissa jossa on turkooseja ja punaisia pippureita
Solero shots jäätelöpurkki jossa vihreitä kuulia sisällä. On vissiin uudestaan tullut joku vuosi kauppoihin, mutta maistuuko samalle?
Marlin sokeroimaton Mansikka-Juissi. Hävisi kauppojen hyllyiltä vuosi-puolitoista sitten.
Joskus myös oli suffeli puffi rice tai joku sellanen (Keltaisen värinen pakkaus)
Muistaako joku? :)
Fazerin luomu puikulat ruisleipä sekä Malacon Truly karkit.
Mä kaipaan yhä edelleen joka joulu niitä Fazerin Joulutähtiä eli pehmeitä pikkuleipiä luumutäytteellä.
Nam, nämä kun saisi takaisin!