Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selviäisin helpommin ruohonleikkuusta?

Vierailija
28.04.2017 |

Onko kenelläkään vinkkejä, asun siis rivitalossa (vuokralla) ja kohta se painajainen taas alkaa, nimittäin ruohonleikkuu.

Meillä on tässä rivitalon pihassa sellainen kiertävä lista, että jokainen leikkaa vuorollaan nuo yleiset alueet (joita on aika paljon). Mulla on verenpaineen kanssa ongelmia ja pyörtyilen kesäisin muutenkin todella helposti, siihen päälle kun pitää vielä työntää tuollaista painavaa bensanhajuista ruohonleikkuria niin olen jo aika pian aina tajuttomuuden rajamailla ja joudun pitämään 4-5 taukoa n.10-20min, että olo tasoittuu ja jatkan sitten leikkaamista. Tästäkin pari naapuria on valittanut, että häiritsee kun pidän taukoja ja sitten taas pärisytän konetta kun muutkin leikka sen varmaan 4krt nopeammin kuin minä taukojeni takia. Eivät ymmärrä, että vaikka olen nuori ja hoikka niin tuo on minulle äärimmäisen raskasta.

Mitä tehdä? :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lääkärissä olen käynyt useastikkin, mutta ei ole tähän kuulemma apua. T. Ap

Vierailija
2/11 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään ole pakko leikkaa, palkkaatte siihen jonkun joka leikkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota että ostatte ruohonleikkuri robotin.

Tai

Jos naapurit eivät ymmärrä että sulla on sairaus jonka vuoksi et pysty hommaa hoitamaan, niin älä pidä taukoa vaan kun alkaa heikottaa niin jätä ruohonleikkuri huutamaan täysillä ja kaadu sopivaan kohtaan, josta mahdolliset osakkaat näkevät sinut, ja esiä pyörtynyttä kunnes joku tulee läpsimään, herättelemään ja kauhistelemaan. Sitten esität erittäin sekavaa, heikkoa, voimatonta.

Vierailija
4/11 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites jos asukkaana olis joku 90v mummeli, niin miten hänen vuoronsa hoidettaisiin?

Vierailija
5/11 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö salmiakkia.

Vierailija
6/11 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aikoinaan rivitalossa asuessa lopetin takapihan leikkuun kun en sitä tarvinnut. Noottia tuli mutta en välittäny. Komee puolen metrin viidakko kasvoi. Seuraavasta kesästä lähtien taloyhtiön mies leikkasi myös pihat.

Vierailija
7/11 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeeko sulla vuokrasopimuksessa että leikkaat nurmikon tietyn väliajoin koko taloyhtiöstä? Jos ei, niin pyydä vuorolistan tekijää lähettämään se osakkeen omistajalle eli vuokranantajallesi.

Vierailija
8/11 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukeeko sulla vuokrasopimuksessa että leikkaat nurmikon tietyn väliajoin koko taloyhtiöstä? Jos ei, niin pyydä vuorolistan tekijää lähettämään se osakkeen omistajalle eli vuokranantajallesi.

Ei mainita mitään ruohonleikkuusta. Tosin oman takapihani tietyti leikkaan (se on n.3x3 metriä) t. Ap

Vierailija
9/11 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno tilaisuus aktivoida lähialueen teinejä. Annat reilun "kahvirahan" palveluksesta. Talvella sama homma lumitöissä. Kunhan on selvää että kyseessä on palkaton vapaaehtoinen naapuriapu, ei tarvitse vaivata päätään ammattilaisen palkkaamisella. (Joo, tästä saa hirvittävän ongelman kun alkaa ajattelemaan vakuutuksia jne, mutta mielestäni terveellä järjellä suoritettu naapuriapu josta molemmat hyötyvät on vieläkin kunniassa. Voin auttaa mummun bussiin pelkäämättä että hän haastaa minut oikeuteen jos ote lipsahtaa ja hän kaatuu. Voin antaa tippiä naapurin muksulle joka kitkee voikukat sorapintaiselta alueelta etupihaltamme. Isotäti aikanaan antoi minulle ruoat ja tippiä kun silitin hänen vaatteensa kerran viikossa.)

Vierailija
10/11 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mainita mitään ruohonleikkuusta. Tosin oman takapihani tietyti leikkaan (se on n.3x3 metriä) t. Ap

Puhu vuokraisännällesi, ja kerro ettet pysty ja miksi et pysty tuollaista hommaa hoitamaan. Kerro että et vuokrasopimusta tehdessäsi tuollaista sääntöä ei ollut. Tuski vuokraisäntäkään hyvää vuokralaista haluaa noin vain lähteä vaihtamaan. Puhu, neuvottele, keskustele rakentavasti. Ei kai sitä nurmikkoakaan kovin montaa kertaa kesässä tarvitse ajella? Kukas teillä hoitaa lumenluonnit talvella?

Vierailija
11/11 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, ettei terveydentilasi kestä tuollaista rasitusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan