Mynnistä poistuneet elintarvikkeet, joita olet jäänyt kaipaamaan?
Mieluiten syötäviä, myynnistä poistuneita tuotteita?
Kommentit (434)
Meidän cittari ei ole palauttanut hyllyyn kookospalloja pyynnöistä huolimatta.
Neuvostoliittolainen Jam boysenmarjahillo.
Kuka Mynni ja mitä se on taas mennyt syömään? =D
Mainitsen aina tällaisissa ketjuissa pakastepizzan vuodelta 1999. En muista, minkä valmistajan se oli, mutta se oli laadukas kiviuunikasvispizza, jossa oli mm. sokeriherneitä (niitä lituskoja). Se oli niin hvyää, että yhdessä vaiheessa ostin sellaisen monta kertaa viikossa.
Aiemman kommentoijan mainitsema pariisinpiiras oli itse asiassa myös tosi hyvää; en edes muistanut sitä.
1980-luvulla oli ihania irtokarkkeja, joita olen jäänyt kaipaamaan. Videovuokraamoiden irtokarkit eivät ole yhtä hyviä. Voisin vannoa, että niissä on suurempi osuus keinotekoisia makuaineita kuin 1980-luvun irtokarkeissa.
Pieni pyöreä kumina -näkkäri!! Mulla oli sitä ennen aina kaapissa. Nyt joutuu leipomaan kuminalla maustetun näkkärin itse, mutta en jaksa kovin usein tehdä.
Fazerin suklaapähkinät sellasessa keltaisessa rasiassa. Sitä levyä on edelleen (oliko silloin? en muista), mutta ne yksittäiset oli hyviä. Lidlissä oli joskus kana- ja katkarapusalaatit sellases pienes rasiassa ja ehkä jossain majoneesissa tms., mut ensin katos kana ja sitten se toinenkin.
Knorr:n pienet salaattikastikepussit. Piti se maustepussi sekoittaa veteen ja viinietikkaan. Tosi hyvää oli!
Vuohenjuustopasta. Sellainen valmispastapussi, johon lisättiin vain vesi ja keitettiin.
Aurinko jaffa, Pyynikin helmi
Limonadeja siis molemmat
Finduksen parsarisottopakaste. Haaveilen sen paluusta.
Portin Pariisin piiras