Meinaatteko katsoa Training Dayn?
Mahtava elokuva. Se kohtaus missä se poliisi pelastautuu sieltä latinoiden vessasta sen takia että se aikasemmin autto sitä sen pääjehun siskoa kun sille yritettiin tehä pahaa, se kohtaus jos joku on hyvä esimerkki karmasta, hyvästä sellasesta :D
Kommentit (12)
Jotain amerikkalaista pashaa, ei kiitos.
Elokuva kertoo rotujen erilaisuudesta, toinen on jalo ja toinen paha ja hyväksikäyttävä
Olen nähnyt aikaisemmin enkä jaksa nyt tuijottaa pitkään telkkaria.
Vierailija kirjoitti:
Elokuva kertoo rotujen erilaisuudesta, toinen on jalo ja toinen paha ja hyväksikäyttävä
Näin näin olen käsittänyt
Mahtava leffa. Olen jotenkin aina identifioitunut Hawkeen. Olemme samanikäisiä; junnuna olin innokas lukija, toveripiiri ja inspiroiva ope: kuolleiden runoilijoiden seura. Tulin reilaamasta ja toki lomaromanssi-95: Rakkautta ennen aamua. Isänä samaistun Boyhoodiin-erinomainen leffa.
Denzel Washington nyt muuten vain on lempparinäyttelijä myös. Olin tämänkin elokuvan aikaan lomalla Jenkeissä ja näin vilauksen jengikulttuurista - aina samaan aikaan Ethanin leffan kanssa.
En tällä kertaa katsonut. Hyvä elokuva kyllä.
Monettako kertaa jo tulee parin viikon sisällä? Tuotahan näytetty lähes päivittäin viime aikoina. On kyllä köyhää menoa TV-kanavilla.
Kun ei mitään muutakaan järkevää TV:stä tule, tulee todennäköisesti katsottua ainakin osa - vaikka olenkin nähnyt jo aikaisemmin. Hieno leffa.
Vierailija kirjoitti:
Monettako kertaa jo tulee parin viikon sisällä? Tuotahan näytetty lähes päivittäin viime aikoina. On kyllä köyhää menoa TV-kanavilla.
Itsekin olen tosiaan huomannut, että jos jokin kiinnostava elokuva jää vahingossa katsomatta, ei mitään vahinkoa, koska se tulee takuulla vähintään 3 kertaa pikauusintana.
Vai oliko joku serkku vai mikä lie, en muista tarkkaan :D