Mitä jos et antaisi sen penskasi tunkea pakkaustasolle silloin, kun edellinen asiakas siinä vielä pakkaa?!
Niin että olisko mitenkään mahdollista, että niille kullannupuille sanottais, että älä häiritse setää/tätiä, kun hän pakkaa omia ostoksiaan?
Kommentit (46)
En ole kyllä ikinä nähnyt, että lapset siellä kassan päädyssä aukoisivat paketteja ja heittelyäkin aniharvoin itkupotkuraivarien yhteydessä.
Mä luulen, että ap:ta vaan yleisesti stressaa lapsien lapsellisuudesta ja haluaisi, että koko maailma keskittyisi suojelemaan häntä siltä.
Aika harmitonta on se kassan päässä istuskelu, eivätpähän juoksentele vaaran paikkoihin tms, kun pysyvät siinä. Yleensä siihen saadaan yksi taapero kahden kassin lisäksi jos halutaan.
Osa niistä pakkauspaikan telineistä on irtonaisia.
Olen itse ollut paikalla, kun pikkupoika kiipesi sellaiselle, se oli irtonainen ja poika lensi kaaressa lattialle ja se taso lensi perässä ja osui sitä todella lujaa päähän. Ambulanssilla vietiin pois.
Niitä ei ole tarkoitettu kiipeilyyn! Yrittäkää edes huolehtia niistä teidän lapsista!
Ei kaikessa ole kyse siitä, että teidän pitää "näyttää" muille miten teidän mattimaijat dominoi ympäristöään, monesti on kyse ihan vain teidän lasten turvallisuudesta, jota ette osaa itse ottaa huomioon!
Vierailija kirjoitti:
Aika harmitonta on se kassan päässä istuskelu,
Ei ole millään tavalla harmitonta, miten voit ihan oikeasti olla noin itsekäs, ja itsekeskeinen.
Ei voi ymmärtää mikä ihmeen osa äitien ja isien aivoissa kuolee lapsen myötä.
Se lapsi asetetaan vaaraan, muiden henkilökohtainen tila rikotaan jne. koska se on harmitonta jonkun äitylin ja isulin mielestä....olette sairaita ihmisiä, ihan oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu yleis sivistykseen, harva aikuinenkaan edes tajuaa että on tiellä, ja yleensähän ne on juuri näiden kakaroita nää kiipeilijät. Vaikea on joidenkin tajuta että heidän skidi ei ole muiden silmäterä.
Ikävää jos lapsi tipahtaa..[/quote
Yleissivistykseen kuuluu osata yhdyssanat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu yleis sivistykseen, harva aikuinenkaan edes tajuaa että on tiellä, ja yleensähän ne on juuri näiden kakaroita nää kiipeilijät. Vaikea on joidenkin tajuta että heidän skidi ei ole muiden silmäterä.
Ikävää jos lapsi tipahtaa..[/quote
Yleissivistykseen kuuluu osata yhdyssanat.Miten se yleissivistys suojaa lukihäiriöiltä?
Vai pitäisikö lukihäiriöisten olla osallistumatta esim. nettailuun, koska sulla häiritsee?
Miksi pitää seditellä/täditellä? Kyseinen vieras henkilö ei varmaankaan ole lapsesi setä/täti.