Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tykkääkö miehet lihaksikkaista naisista?

Vierailija
28.04.2017 |

Missä naisella pitää olla lihaksia? Pitäisikö ne olla kuinka näkyvät/ saavatko olla näkyvät?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika vähän näkyy lihaksia esim Victoria's Secret-malleilla tai miesten lehtien beibeillä.

Vierailija
2/24 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä enemmistö ei, ainoastaan jotkut tykkäävät. Ainakin jos puhutaan selvästi näkyvistä lihaksista. Hyvä, luonnollinen, peruskunto on plussaa, bodarit ei sytytä kuin joitakin poikkeuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on sellainen mistä itse tykkää, siitä tykkää sellainen mies joka sille sopii.

Älkää naiset kyselkö niin miesten mielipiteitä vaan omaanne. Miehet noin keskimäärin tykkää naisista ja jokaiselle varmasti löytyy ottaja.

Vierailija
4/24 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä naisella pitää olla lihaksia? Pitäisikö ne olla kuinka näkyvät/ saavatko olla näkyvät?

Päässä, ei näkyvät.

Vierailija
5/24 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa ihanan muodon kropalle!

Tuntuu hyvälle koskettaa.

Vierailija
6/24 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu tykkävän. Kyllähän lihakset pitää naisen ryhdissä.

Vierailija
7/24 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän lihaksikkaista naisista jos lihakset on luomuna. en pidä bodaajien ja fitnesskisaajien möreästä äänestä.

matti

Vierailija
8/24 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan kyllä miehestä. Olen tuntenut miehen joka vihaa lihaksia naisilla missään muodossa, ja miehen joka suorastaan palvoo äärimmäisen lihaksikkaita ja ruskettuneita naisia.

Suurin osa taitaa pitää semmoisesta perus terveestä naisvartalosta.

Vierailija
9/24 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika vähän näkyy lihaksia esim Victoria's Secret-malleilla tai miesten lehtien beibeillä.

Taas tuli joku mamma selittelemään mistä ne miehet oikeasti pitävät. :D

No oletko koskaan nähnyt kenenkään oikeasti komean / varakkaan / vaikutusvaltaisen miehen vierellä ketään fitness-misua?

Kyllä täydellisessä naisvartalossa katsotaan enemmän sopusuhtaisuutta (pitkät sääret, kapea vyötärö jne) kuin lihasten kokoa, kohtuullisen timmi ja hoikka täytyy kuitenkin olla.

Vierailija
10/24 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään naisellisista naisista, eli muodokkaan pyöreistä. On tissiä, pyllyä ja reittä... Melkein olen jo valmis, kun kuvittelen silmieni verkkokalvon taakse näyn...

Ja olen mies jos joku sitä epäilee.

Vierailija
11/24 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan lihaksikkaita naisia.

Peppu ja reidet tietysti ykkösiä. Vatsa ja selkä. Ainoa mitä ei pitäisi tehdä, on treenata olkapäitä liikaa. 

Eli trenaa korostaen naisellisia muotoja, ei miehisiä.

Ana Cheri, Anna Nyström, tai pikkasen enmmän lihaksia kuten Alyssa Loughran. http://www.fadedindustry.com/wp-content/uploads/2013/11/alyssa-kumite.j…

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/4f/df/f6/4fdff6df4f187e64ee6f…

Kolma A:ta.

Vierailija
12/24 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naisen pitää olla miestä pienempi, muuten ei halu herää.

Vierailija
13/24 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/fitoona/?hl=fi

Tällainen olisi kyllä unelmanainen. Itsekin liikun ja omistan atleettisen kropan.

Vierailija
14/24 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se jutta gustafssberg ihan jees

t. mies

Vierailija
15/24 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoi, että saa olla näkyvät lihakset, mutta ei mitään bikinifitness-tyyliä nollarasvoilla.

Vierailija
16/24 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksikkaat naiset ovat helposti vähän transumaisia.

Vierailija
17/24 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksikkaat naiset kelpaavat vain white trash steroidihirviöille.

Vierailija
18/24 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tykkään. Toivoisin naisen olevan lihaksikkaampi ja vahvempi kuin mä

Vierailija
19/24 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan usein salilla ihmetteleviä katseita, kun vetelen hauiksia 10 kg painoilla. Samoin silloin tällöin bodypumpissa käydessäni miehet ovat ihmeissään, kun katsovat naisista mallia ja yrittävät käyttää samoja painoja kuin minä. Sitten kun käy pitkissä sarjoissa liian ylivoimaiseksi, niin niiden puuskutusta ja epätoivoa on hauska katsoa. :)

Vierailija
20/24 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan usein salilla ihmetteleviä katseita, kun vetelen hauiksia 10 kg painoilla. Samoin silloin tällöin bodypumpissa käydessäni miehet ovat ihmeissään, kun katsovat naisista mallia ja yrittävät käyttää samoja painoja kuin minä. Sitten kun käy pitkissä sarjoissa liian ylivoimaiseksi, niin niiden puuskutusta ja epätoivoa on hauska katsoa. :)

Roinatan ❤️ Roinatar

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi