Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä jos et antaisi sen penskasi tunkea pakkaustasolle silloin, kun edellinen asiakas siinä vielä pakkaa?!

Vierailija
28.04.2017 |

Niin että olisko mitenkään mahdollista, että niille kullannupuille sanottais, että älä häiritse setää/tätiä, kun hän pakkaa omia ostoksiaan?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille vieraalle lapselle voi aina sanoa, että älä yritä varastaa minun ostoksiani, kutsun poliisin paikalle, jos vielä jatkat.

Vierailija
2/46 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että olisko mitenkään mahdollista, että niille kullannupuille sanottais, että älä häiritse setää/tätiä, kun hän pakkaa omia ostoksiaan?

No millä tavalla joku leikkivä skidi häiritsee? Musta ne on söpöjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on ollut tapauksia jossa ovat alkaneet heitellä ja availla pakkauksia,eli kyllä se vähän haittaa!?

Vierailija
4/46 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu yleis sivistykseen, harva aikuinenkaan edes tajuaa että on tiellä, ja yleensähän ne on juuri näiden kakaroita nää kiipeilijät. Vaikea on joidenkin tajuta että heidän skidi ei ole muiden silmäterä.

Ikävää jos lapsi tipahtaa..

Vierailija
5/46 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kun jätätte ne kersat kotiin, jaksa yhtää kattoa tai kuunnella sitä hillumista.

Vierailija
6/46 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun juoksevat sinne kiipeilemään ennen kuin edellä oleva itse ehtii. Karkailevat lapset ovat ongelma.

Vierailija
7/46 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsen äiti ja isä on niin hölmöjä etteivät itse kiellä ja lapsi alkaa vielä oikein itse räpeltään ja aukomaan sun ostoksia, niin suuta auki ja sanot itse. Ei ois vieraan asia, mut joskus se vain on sanottava.

Yhteisöllinen lasten (ja joidenkin lasten vanhempien) kasvattaminen takaisin!

Vierailija
8/46 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu yleis sivistykseen, harva aikuinenkaan edes tajuaa että on tiellä, ja yleensähän ne on juuri näiden kakaroita nää kiipeilijät. Vaikea on joidenkin tajuta että heidän skidi ei ole muiden silmäterä.

Ikävää jos lapsi tipahtaa..

Kuuluu mihin?

Vierailija
9/46 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No millä tavalla joku leikkivä skidi häiritsee? Musta ne on söpöjä.

Kun ei pysy siinä omalla puolella, vaan valtaa koko päädyn ja ottaa toisten ostoksia. Tää häiritsee ihan ketä vaan. Myös sen skidin vanhempia häiritsee, jos jonkun toisen skidi tekee samoin. 

Vierailija
10/46 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna. Enkä anna omiakaan ostoksiani pakatessa. Aina kiellän ankarasti nousemasta siihen.

Vierailija
11/46 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla mahdollista. Yleensä huonosti käyttäytyvien lasten vanhemmat käyttäytyvät vähintään yhtä huonosti.

Mutta minä kyllä osaan sanoa itse.

Vierailija
12/46 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut pennut näplää toisten ostoksia hihnalla, ällöä!

Vierailija
13/46 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Full komps. Itse täytyy ärähtää, ja sitten taas herkät vanhemmat loukkaantuvat, kun eivät kasvata omia lapsiaan.

Vierailija
14/46 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen välillä pyytänyt siirtymään, jotta saan kassini siihen tasolle. Koska nissä kassoilla n yleensä kahden asiakkaan ostoksia, ja toisella sit kassi ja lapsi tunkee siihen. Niin sit en itse voi jatkaa tai aloittaa pakkausta, koska lapsi on siinä äitinsä kassin vieressä röhnöttämässä. Vanhemmat yleensä suhtautuu vaieten pyyntöön. Vaikka sit takana olis jo seuraava, ja koko jono sit seisoo.

Vierailija
15/46 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on yks asia mikä mua kanssa pännii olkoon lapsi taikka aikuinen, kiire painaa päälle siinä ostoksia laitellessa jajoku tunkee siihen tielle. :(( Kyllä alkaa posket hehkumaan silloin tulipunaisena raivosta.

Vierailija
16/46 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten ne oppisi nopeammiksi pakkaajiksi, jos eivät katsoisi siitä viereisestä laarista kuinka sitä EI pidä tehdä? Vai onko muka jossain päin maailmaa vielä pakkaustaso, joka ei ole jaettu kahdelle?

Me vain kasvatamme fiksumpaa ja muita ajattelevampaa sukupolvea. Ja kaikki jonossa kiittävät, kun homma sujuu. Ja vielä lapsen tekemänä.

Vierailija
17/46 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaan kasvatuksen saaneet täysvapaan kasvatuksen saaneet pers-hedelmät saavat tehdä noiden aikuisten mielestä mitä huvittaa. Kieltäminen on suurin piirtein ruumiillista pahoinpitelyä. Ja vanhempien henkistä. Ego kärsii, kun kaikki ei tykkää, että sääntöjä noudatetaan.

Vierailija
18/46 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko täysin hapannaama?

Etkö osaa kommunikoida ihmisten kanssa?

Lapsi on ihminen, jolle voi puhua lauseita ja hymyillä.

Hän on innoissaan isossa kaupassa, kun on ihmisiä ympärillä, hakee kontaktia, seuraa aikuisia, on kiinnostunut, matkii ihmisten ilmeitä, oppii koko ajan lisää nuorta elämäänsä varten.

Mitä hän oppii Sinulta?

Vierailija
19/46 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohis, mutta teemaan. Tänään näin, kun jo kouluikäinen lapsi (tyttö) potki ilmeisesti äitiään ja kiljui täyttä raivoa. Äiti ei näyttänyt edes mitenkään hätkähtäneeltä, eikä tehnyt mitään raivokohtaukselle.

Vierailija
20/46 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko täysin hapannaama?

Etkö osaa kommunikoida ihmisten kanssa?

Lapsi on ihminen, jolle voi puhua lauseita ja hymyillä.

Hän on innoissaan isossa kaupassa, kun on ihmisiä ympärillä, hakee kontaktia, seuraa aikuisia, on kiinnostunut, matkii ihmisten ilmeitä, oppii koko ajan lisää nuorta elämäänsä varten.

Mitä hän oppii Sinulta?

Sen, että täytyy huomioda muutkin, ja antaa tilaa myös toiselle. Ei yksi perhe voi vallata koko pakkausaluetta.