Olen heteronainen, jolla on jalkafetissi. Kysymyksiä?
En ole koskaan törmännyt keskusteluun naisten jalkafetissistä siinä missä miesten vastaavaa taipumusta pidetään hyvinkin yleisenä. Luin joskus jostain jopa niinkin tyhmän väitteen, ettei naisilla voisi edes olla mokomaa. No, minullapa on. Laittakaa siis kysymyksiä tulemaan, niin yritän hieman selventää tätä asiaa näin omasta näkökulmastani!
Kommentit (37)
No mitä kaikkea sä sitten teet niille jaloille? Hierot, leikkaat kynsiä ja pureskelet ainakin? Mites se sun mies suhtautui alussa tuohon kaikkeen?
Vierailija kirjoitti:
No mitä kaikkea sä sitten teet niille jaloille? Hierot, leikkaat kynsiä ja pureskelet ainakin? Mites se sun mies suhtautui alussa tuohon kaikkeen?
Teen mitä kaikkea nyt keksinkään tehdä ja minkä mies hyväksyy, vaikka välillä kyllä koettelenkin hyväksynnän rajoja esim. kutittaessa ja kiusatessa. Kaikista eniten varmaan tulee hierottua, siliteltyä, kutiteltua, nuuhkittua, pussailtua ja näykittyä. Kiehnään jalkapohjissa ja hieron naamaani ja päätäni niihin ja annan pikku pusuja kaikille varpaille. Kehun jalkoja ja lässytän niille kutsumalla niitä kaikilla hassuilla lempinimillä. Tykkään kutitella tosi paljon! On hauska katsella, kun varvas-parat ihan kipristelevät ja jalkapohjat menevät rypyille. :) Voi olla vähän julmaa, mutta se vaan innostaa kutittamaan lisää. :)
Hieron ja voitelen ja huollan kynsiä myös. Jos katsomme yhdessä vaikka elokuvaa, niin saatan ottaa paljaat jalat viereeni ja hoivailla niitä siinä samalla. Olen myös aivan addiktoitunut jalkojen kanssa nukkumiseen! En tiedä mikä siinä on, mutta ne kainalossani saan heti unen ja nukun aina niin makeasti.... Niistä jotenkin ihan huokuu sellainen unettava rauha, lämpö ja turvallisuus. :)
Tämä juttu tuli minullekin aika yllätyksenä tuossa joskus 6 v. sitten, kun tapasin mieheni. Hän otti kaiken aina hyvin, oli korkeintaan ehkä hieman huvittunut. Jalkafetissistäni onkin tullut nykyään sellainen pieni sisäpiirivitsi suhteessamme. On kyllä käynyt aikamoinen tuuri, kun sen lisäksi, että puolisollani on harvinaisen maukkaat jalat, on hän myös luonteeltaan ihanan salliva ja avarakatseinen. :)
Olet ihana. Nainen makuuni. Saako myös sun jalkojasi kutittaa ja hyväillä?
M43
Vierailija kirjoitti:
Olet ihana. Nainen makuuni. Saako myös sun jalkojasi kutittaa ja hyväillä?
M43
No kiitoksia vain. Saahan minun jalkojani hyväillä, hieroa ja vähän kutittaakin välillä, vaikka olenkin todella herkästi kutiava. Oikeastaan toivoisin, että mieheni huomioisi jalkojani vieläkin enemmän. Hän on nimittäin paremminkin peppu- ja napamiehiä (kyllä, napa!), ja minulla on sitten tämä jalkajuttu. :)
Mun ukolla on joku tommonen himo jalkoihin ja varsinkin varpaisiin. Sillon joskus vuosia sitten kun vielä nussittiin se halus aina imeä mun varpaita. Haluakko ap ton mun ukon, se joutaa kyllä. Teillä vois olla kivaa yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Mun ukolla on joku tommonen himo jalkoihin ja varsinkin varpaisiin. Sillon joskus vuosia sitten kun vielä nussittiin se halus aina imeä mun varpaita. Haluakko ap ton mun ukon, se joutaa kyllä. Teillä vois olla kivaa yhdessä.
Kiitos tarjouksesta, mutta eiköhän mulle ihan riitä tämä omakin isäntä. :) Kai sä nyt edes vähän tykkäsit siitä varpaiden imemisestä? Tai riippuuhan se tietysti millainen ihminen sen tekee ja millä tavalla, en esim. itse välttämättä haluaisi aivan ketä tahansa kuolaamaan ja imuttelemaan jalkojani. :)
Arto kirjoitti:
En uskaltaisi päästää naista jalkapohjieni lähelle. Olen kutiavaista sorttia, ja pelkään että jos hän hivelee tai suutelee jalkojani, jännitän refleksinomaisesti sääreni ja potkaisen häntä naamaan.
Ihan kuin exäni. Lopulta meiltä loppui seksi kun hänen jalkoihinsa ei saanut koskea. Ja johti eroon.
-eri nainen
Vierailija kirjoitti:
Arto kirjoitti:
En uskaltaisi päästää naista jalkapohjieni lähelle. Olen kutiavaista sorttia, ja pelkään että jos hän hivelee tai suutelee jalkojani, jännitän refleksinomaisesti sääreni ja potkaisen häntä naamaan.
Ihan kuin exäni. Lopulta meiltä loppui seksi kun hänen jalkoihinsa ei saanut koskea. Ja johti eroon.
-eri nainen
Sinäkin tykkäät siis jaloilla leikkimisestä ja olisit kokenut sen tärkeäksi osaksi parisuhdetta? Liian moni mies tuntuu olevan sellainen vähän juro ja arasteleva noiden seksiasioiden suhteen. Että ei saisi muka kosketella muualta kuin peniksestä, ja hommat halutaan hoitaa parissa minuutissa pelkällä edestakaisella rynkytyksellä. Mielikuvituksen ja rohkeuden puute sängyssä johtaa varmasti moneen eroon...
Voi jestas!en tosiaan voi uskoa kuulemaani todeksi!Mulla on ollut tää taipumus jo 30v,olen 46v mies ja pidän varpaita ja jalkapohjiani maukkaassa kunnossa ja toivoisin että viel joskus tapaisin samanlaiseen naiseen kuin 2007 koska silloin multa revittiin aina sukat pois jalasta ja terävät hampaat Näykki ja pureskeli varpaitani ja jalkapohjiani,Se oli jotain uskomatonta ja edelleen kiihotun valtavasti kun ajattelen että saisin kokea sen joskus uudestaan ja monia kertoja!
Mä antaisin sun purra mun varpaita ja jalkapohjia vaik kuinka kauan,mul on korkea kipukynnys joten nautin kun hampaat repivät lihaa,rouskis👣😋
Nuolen vaimoni jalkapohjia ja imen hänen varpaita säännöllisesti. Se on vaan niin mahtavaa ja hän nauttii myös :) otan myös jalkaterää niin paljon suuhun kuin sinne mahtuu, vaimo tykkää nähdä miten paljon sinne sopii. Joskus tämä on esileikki ja joskus vain muuten vaan nuolen hänen jalkoja koska minä ja hän nautimme siitä molemmat :) Välillä teemme niin että hän istuu sohvalla paljain jaloin viiniä maistellen ja minä olen alastomana kontillani nuolemassa vaimon jalkoja, siinä hän sitten saattaa samalla selailla kännykkäänsäkin, nauttii täysin siemauksin ja käskee nuolemaan ja palvomaan jalat paremmin :)
haluatko että nussin sua hikisella jalallani? p. s. mulla on iso kengän numero
Haluaisitko leikata mun varpaankynnet? Mitä mieltä olet LOTRin hobbittien jaloista
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaapa mukavalta. Juuri jokin aika sitten mietiskelin ihan muuten vaan samaa asiaa eli sitä, etten ole koskaan kuullut/lukenut naisesta, joka tykkää paljaista jaloista. Olen heteromies, ja pidän jalkoja eroottisessa mielessä erittäin mielenkiintoisina.
Mistähän se tosiaan johtuu, että varpaista kiinnostunut henkilö ei yleisen käsityksen mukaan voi olla nainen?
Miksi sitten useat naiset laittaa Tinderiin kuvia paljaista jaloistaan?
Oman huomion mukaan jopa hämmästyttävän usea.
Mun on pakko sanoa että mun jalkafetismi on ehkä hiukan pidemmälle vietyä ja hullumpaa kuin ehkä muilla koska mä haluan olla enemmän syötävä kuin syöjä,rakastan oieniä varpaita ja jalkapohjia yli kaiken ja pidän omistani todella hyvää huolta,mun varpaita ja jalkapohjia on puteskeltu ja melkein syötykin,kiihotun esim siitä että mun varpaat joutuis ihmissyöjien pataan ja hampaisiin!👣😋
miks paloautoissa on mustavalkoiset vanteet eikä yksiväriset?
Heh. Laittaisin vaikka ainiaaksi, mutta kun tuo mies on niin tarkka noista valioyksilöistään, että haluaa käyttää aina kotonakin jotain sukkia tai kesällä erityisesti tohveleita. Hänessä on kai vähän vilukissan vikaa ja sanoo, ettei halua lattialta mitään "roskiakaan" jalkapohjiinsa. Vai pelkääkö kenties minua jo niin paljon? :D Toisaalta sukkien pidossa on se hyvä puoli, että jalat pysyvät niissä ihanan lämpiminä ja miedon aromikkaina, enkä ehkä kuitenkaan haluaisi hieroa naamaani mitään kovin pölyisiä varpaita vasten. :)