Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen heteronainen, jolla on jalkafetissi. Kysymyksiä?

Tassu
28.04.2017 |

En ole koskaan törmännyt keskusteluun naisten jalkafetissistä siinä missä miesten vastaavaa taipumusta pidetään hyvinkin yleisenä. Luin joskus jostain jopa niinkin tyhmän väitteen, ettei naisilla voisi edes olla mokomaa. No, minullapa on. Laittakaa siis kysymyksiä tulemaan, niin yritän hieman selventää tätä asiaa näin omasta näkökulmastani!

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen homomies jolla on heteronaisjalkasilsafetissi. Kysyttävää??

Vierailija
2/37 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haluatko jalan tuheroosi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa mukavalta. Juuri jokin aika sitten mietiskelin ihan muuten vaan samaa asiaa eli sitä, etten ole koskaan kuullut/lukenut naisesta, joka tykkää paljaista jaloista. Olen heteromies, ja pidän jalkoja eroottisessa mielessä erittäin mielenkiintoisina.

Mistähän se tosiaan johtuu, että varpaista kiinnostunut henkilö ei yleisen käsityksen mukaan voi olla nainen?

Vierailija
4/37 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis haluatko jalan tuheroosi?

En halua. Fetissini ei liity suoranaisesti seksiaktiin, vaan on enemmänkin kevyttä esileikkiä tai muuten vain arkista toisen hellimistä ja kiusoittelua. Haluan nimenomaan itse olla se aktiivinen osapuoli, joka leikittää ja kiusoittelee kumppaninsa jalkapohjia ja varpaita. Tosin rakastan kyllä sitäkin, kun omatkin jalkani saavat hoitoa ja huomiota.

Ap

Vierailija
5/37 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko mielihyvää jalkojen katselemisesta? Pitääkö olla paljaat jalat vai saako olla sukat jalassa? Entä kengät?

Ei v*ttuilua vaan uteliaisuuttani kyselen.

Vierailija
6/37 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaapa mukavalta. Juuri jokin aika sitten mietiskelin ihan muuten vaan samaa asiaa eli sitä, etten ole koskaan kuullut/lukenut naisesta, joka tykkää paljaista jaloista. Olen heteromies, ja pidän jalkoja eroottisessa mielessä erittäin mielenkiintoisina.

Mistähän se tosiaan johtuu, että varpaista kiinnostunut henkilö ei yleisen käsityksen mukaan voi olla nainen?

Se onkin mukavaa, suorastan aivan hullaannuttavaa. :) Minunkin mielestäni kaunismuotoiset, terveet ja puhtaat (miehen) jalat ovat todella kiinnostavia eroottisessa mielessä. Tajusin tosin tämän puolen itsestäni vasta aikuisiällä alettuani seurustelemaan nykyisen puolisoni kanssa. Hänen jalkansa ovat nimittäin täydelliset ja käyn niihin ihan kuumana.

En tosiaan tiedä mistä johtuu se yleinen uskomus, ettei nainen voisi olla kiinnostunut jaloista. Ehkä meitä on vähemmän kuin jaloista pitäviä miehiä tai sitten emme vain puhu kauheasti asiasta? Löytyisiköhän tältä palstalta muitakin varpaista tykkääviä naisia?

Ap

Vierailija
7/37 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatko mielihyvää jalkojen katselemisesta? Pitääkö olla paljaat jalat vai saako olla sukat jalassa? Entä kengät?

Ei v*ttuilua vaan uteliaisuuttani kyselen.

No miesten jalkoja nyt näkee harvemmin kuin naisten jalkoja, mutta ihan yleisesti ottaen voisi sanoa, että osaan kyllä arvostaa kauniita jalkoja molemmilla sukupuolilla. Kun miehisestä komeudesta on kyse, niin pidän paljaista jaloista ehdottomasti eniten, mutta onhan se myönnettävä, että joillakin nuorilla naisilla oikeanlaiset kengät saattavat tuoda oikein sievästi esille jalan kaunista muotoa. Kun alan tosiaan leikkiä puolisoni jaloilla lentävät sukat heti ensimmäisenä pois ja käyn kursailematta sen ihanan lämpimän, pehmeän ja ryppyisen nahan kimppuun. :)

Ap

Vierailija
8/37 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä pidät jaloissa?

Vierailija
9/37 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi päästää naista jalkapohjieni lähelle. Olen kutiavaista sorttia, ja pelkään että jos hän hivelee tai suutelee jalkojani, jännitän refleksinomaisesti sääreni ja potkaisen häntä naamaan.

Vierailija
10/37 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummat kiihottaa miehen jalassa enemmän: valkoiset tennissukat vai 20 den pitsiset stayupit?

Vierailija
11/37 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä pidät jaloissa?

Pidän jämäkän lihaksikkaista, mutta virtaviivaisen muodokkaista ja korkeakaarisista jaloista, joissa on hyvä iho ja siistit kynnet ja pyöreät kantapäät. Rakastan jalkojen pehmeyttä, lämpöä, ryppyisyyttä ja miellyttävää ominaistuoksua. En tarkoita mitään kauhean "juustoista" ja pesemätöntä hajua, vaan ihon puhdasta normaalia tuoksua, jossa voi toki olla pientä kevyttä sukkahien tuntua. :) Puolisoni sukkahiki ei ainakaan haise pahalta tai voimakkaalta, vaan mielestäni hänen sukkansa tuoksuvat lähinnä "mieheltä" tai sellaiselta raikkaan pihkaiselta, merelliseltä ja maanläheiseltä ja ehkä vähän makealtakin.

Pidän siitä miltä varpaat tuntuvat käsissäni, ihollani ja suussani. Puolisoni tekee minulle myös jaloillaan aivan parhaita kokovartalohierontoja... Hänen varpaissaan ja jalkapohjissaan on ihan mahtavan varma ja voimakas ote ja hän osaa käyttää niitä aivan erinomaisesti, kukaan ei ole koskaan hieronut minua käsillään yhtä tajunnanräjäyttävästi kuin mieheni hieroo jaloillaan! Oikein pehmeä ja lihaksikas korkeakaarinen jalka on täydellinen hieromakone, sillä se on muotoiltu niin ergonomisesti. :) Tykkään pitää mieheni jalkoja joskus jopa tyynyinäni yöllä, niissä kun on aina lämmityskin automaattisesti päällä. :)

Minusta jalat ovat yksinkertaisesti aivan älyttömän kiehtovia ja monipuolisia! Rakastan varpaitakin, ne ovat niin söpöjä. Miehelläni onkin todella eloisat varpaat eli hän heiluttelee niitä monesti itsekseen tosi hauskalla tavalla, mikä tietenkin saa minut aivan villiksi... Pyydänkin häntä usein heiluttelemaan varpaitaan minulle. :)

Ap

Vierailija
12/37 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arto kirjoitti:

En uskaltaisi päästää naista jalkapohjieni lähelle. Olen kutiavaista sorttia, ja pelkään että jos hän hivelee tai suutelee jalkojani, jännitän refleksinomaisesti sääreni ja potkaisen häntä naamaan.

Haha, ymmärrän täysin. Minä ja miehenikin olemme aika kutiavaista sorttia, joten vähän säälinkin tuota toista. Raukka välillä ihan murahtelee tuskasta, jos innostun käsittelemään varpaita liian kutittavasti tai teen peräti niinkin tuhmasti, että näykkäisen... Tuolloin mies ulvahtaa ja pomppaa heti ylös ja kostaa armottomasti kaikki kutittelut takaisin. :) On toisaalta suuri onni, että miehelläni on noinkin mahtavat jalat ja että hän ymmärtää ja sallii kiusoittelun, mutta toisaalta sekin on vähän turhauttavaa, kun en saa kunnolla purra ja painaa hampaitani kiinni hänen jalkapohjiinsa. :)

Ap

Vierailija
13/37 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummat kiihottaa miehen jalassa enemmän: valkoiset tennissukat vai 20 den pitsiset stayupit?

Hauska kysymys. :) Valitsisin itse asiassa tennissukat. Mieheni pitääkin kotona ollessaan usein erilaisia tennissukkia tai sporttisukkia. Pidän niistä hänellä, koska ne ovat miehekkäät ja tiedän että niissä hänen jalkansa pysyvät mukavan lämpiminä ja suojattuina. Minulle hänen jalkojensa hyvinvointi ja mukavuus on tärkein asia. :)

Vierailija
14/37 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaset perskarvat sulla on?

Vierailija
15/37 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tassu kirjoitti:

En ole koskaan törmännyt keskusteluun naisten jalkafetissistä siinä missä miesten vastaavaa taipumusta pidetään hyvinkin yleisenä. Luin joskus jostain jopa niinkin tyhmän väitteen, ettei naisilla voisi edes olla mokomaa. No, minullapa on. Laittakaa siis kysymyksiä tulemaan, niin yritän hieman selventää tätä asiaa näin omasta näkökulmastani!

Ei tartte selitellä vaikkei itsellä mitään fetissiä. Tykkään suunnilleen kaikesta koskettelusta ja jos eroottista niin aina parempi. Varpaat vähän itselle outo juttu. Isojen varpaiden väliin menee oma mielenkiinto. Oraalina haluan ensin näyttää mallia. Siitä puheen ollen, muna ei tykkää hampaista kovalla pään heilutuksella. Au, au.

Vierailija
16/37 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä tykkään miesten jaloista, mutta ne ovat usein vain niin pirun rumia ja hoitamattomia! Miehet eivät taida koskaan rasvata jalkojaan tai kylvettää niitä tai pitää muutenkaan kuosissa tai tehdä pedikyyriä, mikä on naisten jaloissa taas just ihanaa.

Voisiko alkaa pisneksen miesten pedikyyristä?

Mitäs sanot ap? Kiihottaisiko sua hyvin hoidetut jalat vielä enemmän?

Vierailija
17/37 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän tämä kysymys liity ollenkaan ketjun aiheeseen eli jalkoihin... :)

Vierailija
18/37 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän tämä kysymys liity ollenkaan ketjun aiheeseen eli jalkoihin... :)

Ei mitenkään. Kysyn tätä usein naisilta näissä "olen xxx ja xxz. kysyttävää?" -ketjuissa.

Vierailija
19/37 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä tykkään miesten jaloista, mutta ne ovat usein vain niin pirun rumia ja hoitamattomia! Miehet eivät taida koskaan rasvata jalkojaan tai kylvettää niitä tai pitää muutenkaan kuosissa tai tehdä pedikyyriä, mikä on naisten jaloissa taas just ihanaa.

Voisiko alkaa pisneksen miesten pedikyyristä?

Mitäs sanot ap? Kiihottaisiko sua hyvin hoidetut jalat vielä enemmän?

Tämä on kyllä valitettavan totta, vain harvalla miehellä on sen verran kauniit ja siistit jalat, että niillä heti tekisi mieli alkaa leikkiä. Sen jalan kun pitää ehdottomasti olla houkutteleva! En todellakaan kiinnostuisi mistään silsaisista, keltaisista, haisevista, kieroista ja karvaisista makkaroista.

Kohdalleni sattui todellakin suuri onni, kun miehelläni on luonnostaan niin kauniit jalat. Hänellä lienee hyvät geenit ihon suhteen, kun ei tarvitse mitään säännöllisiä rasvailujakaan, vaan iho on pysynyt kuin itsestään joustavana ja samettisena. Kynnet hän toki leikkaa ja pitää jalat puhtaina eikä muutama pieni karva nyt ei haittaa siellä täällä. :)

Olen kyllä sitä mieltä, että miehet saisivat kiinnittää vähän enemmän huomiota noihin jalkoihinsa. Tiedä vaikka joku nainen vielä niihin ihastuisi, kun olisivat hyvin pidetyt? Voisihan sitä pyytää vaikka naisystävää tekemään sen pedikyyrin? Sehän olisi mukavaa yhdessä vietettyä aikaa ja toisen huomioimista. Minä ainakin rakastan hemmotella puolisoni jalkoja hieromalla niitä hoitoöljyillä sekä huolittelemalla kynsiä. Se on rakkaudenosoitus minulta. :)

Vierailija
20/37 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska kysymys. :) Valitsisin itse asiassa tennissukat. Mieheni pitääkin kotona ollessaan usein erilaisia tennissukkia tai sporttisukkia. Pidän niistä hänellä, koska ne ovat miehekkäät ja tiedän että niissä hänen jalkansa pysyvät mukavan lämpiminä ja suojattuina. Minulle hänen jalkojensa hyvinvointi ja mukavuus on tärkein asia. :)

Luulisi että jalkafetisistinä laittaisit miehesi sukat kesäksi lukittuun laatikkoon:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän