Tottuuko omaan tatuointiin?
Kysymys pidemmän aikaa tatuoinnin omistaneille? Tottuuko kuvaan ja sen pysyvyyteen? Mietittekö edes koko asiaa? Oletteko esim. 90-luvun kuviinne edelleen tyytyväisiä? Nm. Muutama vuosi leiman kanssa ollut.
Kommentit (9)
Tottuu. En mieti koskaan koko asiaa.
Miksi teet aina tämän saman aloituksen?
Jos tuollaista pitää miettiä niin ei todellakaan kannata edes harkita tatuointeja.
Jos tarvii tuollaista kysellä, ei se tatska-idea ole alunperinkään ollut mikään hyvä. Sen pitäis olla niin, että se (tietynlaisen, itse suunnitellun, itselle tärkeästä aiheesta piirretyn) tatskan puuttuminen aiheuttaa 'epätäydellistä' oloa.
Vierailija kirjoitti:
Jos tarvii tuollaista kysellä, ei se tatska-idea ole alunperinkään ollut mikään hyvä. Sen pitäis olla niin, että se (tietynlaisen, itse suunnitellun, itselle tärkeästä aiheesta piirretyn) tatskan puuttuminen aiheuttaa 'epätäydellistä' oloa.
Tai sitten sellainen tatska josta itse tykkää, ja tietää, ettei kadu sitä koskaan.
Tottuu. En ajattele sitä oikeastaan ollenkaan.
Ei totu. Joka kerta säikähtää että mikä hui saatana tuossa on ja koettaa tappaa tatskansa.
Tottuu! Siitä tulee yhtä luonnollinen osa vartaloa niinkuin nyt vaikka silmäripset ja kynnet :D
Itselläni on 20 vuotta vanhoja kuvia ja sitten muutama tuoreempi. Ne tekee minusta sen ihmisen mikä oon.